Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Консультація-практикум "Дидактичні ігри для дітей з ООП"

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

22.10.2021

199

37

0

Опис документу:

Консультація-практикум на тему "Асистент вихователя в інклюзивному просторі хто він? Сторож чи спеціаліст?"

"Дидактичний посібник "Інтелектуальна пірамідка для дітей з ООП"

Матеріал для асистентів ДНЗ, логопедів, психологів.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код









Консультація - практикум на тему:

«Асистент вихователя в інклюзивному просторі хто він? Спеціаліст чи сторож?» та

«Дидактичний посібник «Інтелектуальна пірамідка для дітей з ООП»



































Асистент вихователя в інклюзивному просторі хто він? Спеціаліст чи сторож?

Інклюзивний простір – це система середовищ, в якій у досяжному для кожного учасника форматі реалізуються освітні та міжособистісні відносини, можливості розвитку, соціалізації, саморозвитку.



Асистент вихователя в інклюзивному просторі – це педагогічний працівник що забезпечує особистісно зорієнтований підхід до освітнього процесу й разом із групою фахівців індивідуального супроводу дитини розробляє індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами.



Асистент вихователя разом із вихователем групи проводить:

  • навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи;

  • адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини;

  • допомагає дітям виконувати завдання;

  • залучає дітей до різних видів діяльності;

  • веде спостереження за дитиною з ООП, з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб, та веде відповідну документацію (ІПР, журнал спостережень, портфоліо);

  • співпрацює з фахівцями індивідуального супроводу дитини.



Тож хто він асистент вихователя?

Асистентом вихователя може бути особа з високими моральними якостями, фізичний та психічний стан здоровя якої дає змогу виконувати професійні обовязки в навчальному закладі. Особа яка вірить в можливості дитини, має щирий інтерес до неї та приймає її особливості. Особа яка є доброзичливою, терплячою та послідовною.





«Дидактичний посібник «Інтелектуальна пірамідка для дітей з ООП»



Посібник – це книжка або наочне приладдя, карта та ін., що використовується в процесі навчання. Довідкове видання з певної галузі знань.



Посібник може бути представлений не лише окремим виданням, але й комплексом наукових матеріалів, або розвиваючі ігри. Використання посібника в навчально-виховному процесі дає змогу отримати більше корисної інформації.



До посібника можна віднести:

  • навчально-практичні видання;

  • збірники вправ;

  • курси лекцій;

  • книги для вчителів;

  • робочі зошити;

  • тренажери;

  • комплекти карток;

  • розвиваючі ігри тощо.



Дидактичний посібник спрямований на розвиток розумових здібностей дітей.

Такий посібник може бути спрямований на різні теми:

  • правила дорожнього руху;

  • сад/город/продукти харчування;

  • предмети домашнього вжитку (посуд, меблі і т.д.);

  • математика;

  • тваринний світ та ін.



Дидактичний посібник для дітей з ООП повинен містити адаптовані матеріали та завдання. Бути спрямованим на розвиток пізнавальної діяльності, мовлення та особистість дитини.



Інтелектуальна пірамідка – це засіб індивідуального обстеження та корекційної роботи з дітьми з ООП.



Під час вивчення певної теми дитині дається завдання. Після того як завдання виконано, дитина повинна отримати винагороду або похвалу. Ускладнення завдань педагог визначає сам.



Мета «Інтелектуальної пірамідки» - збагатити досвід дітей, розвивати вміння групувати обєкти за певними ознаками, слухати та розуміти мовлення дорослого.







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.