Мета - уточнення уявлень про весняні зміни в природі.
Завдання:
Знайомити дітей з характерними ознаками весни, вчити виявляти зміни, пов'язані з сонцем (яскравіше світить, сильніше гріє, подовжується світловий день).
Вчити розпізнавати птахів по зовнішньому вигляду. Ознайомити з народними прикметами, пов'язаними з птахами (горобці дружно цвірінькають - на відлигу, ворона кричить - до заметілі, птахи кружляють в небі - до морозу).
Розвивати спостережливість, підвести дітей до розуміння взаємозв'язків у природі.
Виховувати естетичні переживання від весняного пробудження природи.
Методи і прийоми:
Наочні: слайдова презентація.
Словесні: бесіда, відгадування загадок, уточнення прийомів виконання, заохочення, пошукові питання, творче завдання - гра «Комплімент».
Ігрові: ігрова ситуація; сюрпризний момент; ігри: «Чого не буває навесні», «Четвертий зайвий»
Практичні: аплікація сонечка з раніше заготовлених листків
Метод контролю: спостереження, зворотній зв'язок - гра «Прикмети весни».
Обладнання та інвентар: презентація, великий барвистий конверт з листом, ігрова допомога «Сонце», маленькі сонечка з картону (за кількістю дітей), панно (зображення ранньої весни); геометричні фігури: кола, овали різної величини.
Попередня робота: спостереження на прогулянці за змінами, що відбуваються в природі.
Прогнозовані результати - діти визначають характерні весняні ознаки, називають птахів за зовнішнім виглядом, розуміють найпростіші взаємозв'язки в природі.