Конспект заняття "Зустріч на галявині"

Дошкілля

13.04.2020

344

0

4

Опис документу:
В занятті для різновікової групи використано нетрадиційні техніки аплікації. Заняття допоможе закріпити знання дітей про характерні ознаки весни. Розширити уявлення про нетрадиційні види аплікації. Розвивати творчі здібності дітей, використовуючи нетрадиційні способи аплікації - силуетна долонькова, стрічкова - симетричне вирізування, мозаїка, об’ємна за допомогою круп, гарбузового насіння, макаронів, ватних дисків, вати, ниток та тканини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема «Зустріч на галявині»

Мета: закріпити знання дітей про характерні ознаки весни. Розширити уявлення про нетрадиційні види аплікації. Поглибити знання про різні техніки роботи з нетрадиційними матеріалами. Розвивати творчі здібності дітей, використовуючи нетрадиційні способи аплікації - силуетна долонькова, стрічкова - симетричне вирізування, мозаїка, об’ємна за допомогою круп, гарбузового насіння, макаронів, ватних дисків, вати, ниток та тканини. Закріпити набуті знання і навики під час попередніх занять.

Викликати бажання використати весь запропонований матеріал.

Вчити описувати виконану роботу, використовуючи складнопідрядні речення. Розвивати зв’язне мовлення, інтонаційну виразність мовлення, мовленнєве дихання. Збагачувати словник словами, що означають весняні явища та назви нетрадиційних технік аплікації.

Вчити працювати в колективі, допомагати молодшим діткам; розвивати вміння працювати за словесною інструкцією.

Виховувати естетичні почуття радості, любові до природи рідного краю. Привчати вихованців до акуратності і дисципліни, наводити порядок на своєму робочому місці.

Попередня робота: екскурсія в весняний парк, бесіда «А вже весна, а вже красна…», перегляд ілюстрацій на тему: «Весна», малювання на тему

« Весняний пейзаж», робота з нетрадиційними техніками та матеріалами під час занять з аплікації на тему «Курчата», «Весняна галявина», «Кучерявий баранець», виготовлення шаблонів та об’ємної аплікації «Кошик з весняними квітами»

Обладнання: кольоровий папір, картон, клей ПВА, пензлі, ножиці, підставки, серветки, шаблони, крупи, макарони, сушені ягоди чорниці, чорний кмин, зерна духмяного перцю, гарбузове насіння,стружка деревини, папір обгортковий, нитки, фетр, ватні диски, вата, частини мозаїки, диск з записом «Звуки природи».

(Діти заходять зграйкою до залу)

Вихователь 1. Дітки, гуляли ми по лісу і подивіться на яку чудову галявину завітали. Скільки квітів, травичка зеленіє. Але це і не дивно, бо яка зараз пора року? Все вірно, дітки – весна.

Вже іде весна ланами, 
Перелогами, лісами. 
Де не ступить — з-під землі 
Лізуть паростки малі.

Дитина 1. Як опустить вниз правицю — 
Зеленіє скрізь травиця. 
Як лівицю підведе — 
Всюди листя молоде.

Дитина 2. А як здійме руку вгору 
До блакитного простору — 
З кожним помахом руки 
Линуть з вирію пташки.

Дитина 3. Розквітають в луках квіти, 
Зеленіють в лісі віти. 
Все зелене, молоде... 
Це весна до нас іде!

Вихователь 2.

Гей, збираймось, любі друзі,

Погуляємо на лузі,

Бо пішла від нас зима

І настала вже весна.

Дитина 4.

Прийди, прийди, Весно – красна,

Чепури наш рідний край.

Засвіти нам сонце ясне,

З нами в гурті заспівай!

Вихователь 1.

Надійшла весна прекрасна,
многоцвітна, тепла, ясна,
наче дівчина в вінку.
Зацвіли луги, діброви,
повно гомону, розмови
і пісень в чагарнику.

Пісня «Знов прийшла весна»

Весна. Знаю, ждуть мене усюди,

Виглядають із вікна.

Я приношу радість людям,

А зовусь – Весна-красна.

Я мандрую лугами й лісами,

Встеляю землю килимами.

Я – Весна, Весна чарівна

Куди ступаю – сонце сяє,

Усе навколо оживає.

А ще пробуджую від сну

Я нашу землю чарівну.

Вихователь 2. Ось і вона – Весна – красна:

І лагідна, і ніжна, й чарівна.

Весна. Здрастуйте, малята! Як чудово ви співаєте, а які ви всі красиві!

Дитина. Здрастуй, люба Веснонька! Чом така сумна?

Сонечко ж пригріло і пройшла Зима.

Дитина 5. Весна прийшла, тепло знайшла,
Птахи летять і гомонять,
3 вирію знов повернулись вони 
Віддані друзі весни.

Дитина 6. Весно, весна-красна,
Ти завжди співаєш пісень
І підспівує гай!


Дитина 7. Весну, весну-красну,
Ми так чекали всі,
В зелень дерева вдягай!

Дитина 8. Весна іде, весна гуде,
Струмки дзюрчать, 
Струмки дзвенять.


Дитина 9. Чарівна Весно, лагідна, хороша,

Чим помогти скажи , тебе я дуже прошу!

Весна. Все, дітки, вірно. Зима пройшла, але злий чарівник Мороз, який може з’являтись і навесні, вирішив помститись мені за всю цю красу і забрав мої фарби. Цю галявинку я встигла прикрасити, а далі…

Та ось самі погляньте! На цій картині все видно.

Вихователь 1. Не сумуй, Веснонько! Ми з малятами спробуємо тобі допомогти. У нас в садочку є кольоровий папір, клей, пензлі та багато іншого. І ми без фарб прикрасимо твою картину.

Ну, що, малята, до роботи. Та й ти, Веснонько, також приєднуйся до нас.

(Діти сідають за столи і починають робити аплікацію нетрадиційними техніками та матеріалами. Звучить спокійна мелодія та звуки природи).

Молодша група працює з ватними дисками, використовує долонькову аплікацію.

Середня група – крупи, макарони, квасоля, зернята чорниці та чорного кмину, вата, паперова мозаїка, стрічкова аплікація.

Старша група працює з нитками та матеріалом (фетр), насінням соняшника.

Вихователь 1. Диво дивне, дивина — 
Хіба не справжня це весна?

Дитина 10. Ми гуртом тут працювали 
І до сонечка гукали:

«Подивись-но з висоти, 
Як весні допомогти

Вихователь 1. Думаю, допомогли,

Дерево ось, квіти, трави.

Тут пасеться баранець,

А курчата які жваві!

ТАНОК КУРКИ ТА КУРЧАТ.

Весна. Гріє землю сонечко, 
Хмарка пропливає. 
Прокинулись, квіточки, 
День весну стрічає!

Ось метелик пролітає,

Курчатка гуляють,

Травичка пишно зеленіє

Всі весну вітають!

Розливається радісно
По землі проміння, 
Хай покриє землю всю
Весняне цвітіння! 


Вихователь. Ну як, Веснонько, справились наші дітки з роботою, сподобалась тобі картина?

Весна. Я вам дуже вдячна! Завдяки діткам пропали сили у злого чарівника. Чудова вийшла картина, хоч і не намальована! Я б і не подумала, що використовуючи різні матеріали, можна створити таку красу!

(Діти характеризують виконані ними роботи).

І радість тепер переповнює мене! Скільки у мене нових друзів з’явилося! Аж душа співає!

Вихователь 1. А якщо співає душа, то чому б не поспівати разом?

ПІСНЯ «Веснянка»

Вихователь 1. Весні нашій все сподобалося, але дітки в групі готували подарунки і для наших гостей.

(Діти дарують гостям виготовлені ними напередодні об’ємні аплікації)

Вихователь 1. Добре з тобою Веснонько, але нам повертатись пора.

Дитина. Клеїли ми, танцювали,

Піснею всіх розважали.

Прощавайте, в добрий час!

І приходьте ще до нас.

(Весна ще раз дякує діткам за допомогу та хороший настрій і пригощає їх печивом в вигляді жайворонків).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця