Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з розділу програми "Дитина в соціумі" з приорітетом економічного виховання в середній групі на тему: "Вітамінка в гостях у дітей"

Я у світі

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.03.2019

1386

41

0

Опис документу:
Заняття спрямоване на формування здорового способу життя та економічної свідомості дошкільників та формувати навички раціонального споживача. Розвивати бережливе ставлення до довкілля та власного здоров`яю
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Вітамінка в гостях у дітей.

Мета: уточнювати та розширювати знання дітей про овочі та фрукти, їх користь для здоров'я людей; формувати значення вітамінів для здоров'я та росту дитини та вміння відрізняти корисну їжу від шкідливої; знайомити дітей із способами зберігання овочів та фруктів (сушіння, заморожування, консервування); формувати навички раціонального споживача; розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати інтерес до навколишнього, ощадливе ставлення до продуктів харчування, бажання піклуватися про своє здоров'я.

Хід заняття.

  1. Психогімнастика «Доброго ранку!»

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаємо вам ми здоров'я й добра!

  1. Прихід Вітамінки.

  • Діти, ви гарно привіталися, побажали одне одному і гостям здоров'я.

  • А що потрібно робити, щоб бути здоровими?

  • До нас в гості завітала Вітамінка, яка живе в країні Вітамінії. В неї багато братиків та сестричок.

  • А ви знаєте, в чому знаходяться вітаміни? Давайте покажемо це нашій гості.

  1. Д/г «Де заховалися вітаміни?»

Завдання: потрібно відібрати продукти, які багаті на вітаміни, та заповнити пусті пелюстки квітки.

  1. Молодці, діти, ви знаєте, що в овочах та фруктах багато вітамінів.

  • А чи знаєте, де вони дозрівають?

Д/г «Над землею – під землею»

Завдання: потрібно розмістити плоди, які ростуть над землею на верхню частину фланелеграфа, а п плоди, які дозрівають під землею – на нижню.

  1. Діти, наша Вітамінка чомусь засмутилася. Я її запитала і вона відповіла, що у цьому кошику переплуталися овочі та фрукти і вона не може зрозуміти з чого потрібно варити борщ, а з чого компот.

  • Давайте їй допоможемо.

Д/г «Зваримо борщ та компот»

Завдання: потрібно у синій кошик скласти ті продукти, з яких можна зварити компот, а у червоний – борщ.

  1. Фізкультхвилинка «Ми садочком йшли»

Ми садочком йшли,

Яблучко побачили,

На носочки піднялися,

Зірвали, у кошик поклали, і далі пішли.

Ми садочком йшли,

Сливку побачили,

На носочки піднялися,

Зірвали, у кошик поклали, і далі пішли.

Ми городом йшли,

Огірочок побачили,

Присіли, зірвали,

у кошик поклали, і далі пішли.

Ми городом йшли,

Помідора побачили,

Присіли, зірвали,

у кошик поклали, і далі пішли.

  1. Розповідь вихователя про способи збереження овочів та фруктів.

  • Діти, восени дозріває багатий урожай.

  • Що потрібно робити людям, щоб цілу зиму ласувати овочами та фруктами, адже вітаміни нам потрібні і взимку. Правда, Вітамінко?

  • Що ми можемо зберігати у погребі?

  • Які овочі та фрукти консервують у банках?

  • Як ви гадаєте, чи можна зберігати урожай у морозильній камері?

  • Діти, погляньте на сухофрукти. Як ви гадаєте, де люди їх висушили?

  • Як можна сушити овочі та фрукти, якщо немає електросушарки? (На сонці)

Д/г «Робимо запаси»

Завдання: потрібно відібрати урожай та поставити у карманчики відповідно до способу зберігання.

  1. Коректурна таблиця.

  • Діти, Вітамінка дуже задоволена, що ви їй допомогли , та хоче з вами погратися.

  1. Загадка:

Стоїть півень на грядках

У червоних чобітках.

(Буряк)

  1. Сорок сорочок,

Сорок торочок.

Вона одягає –

Не застібає.

(Капуста)

  1. Я салатик вітамінний,

І на смак я теж відмінний.

Бурячок і огірок,

І морквинка й картоплинка,

І пекуча цибулинка.

Все змішалось у мені.

Пригощайтесь, на здоров'я.

Відгадайте, друзі, хто я.

А це зовсім не секрет:

Я салатик - … (Вінегрет)

  1. На чому ростуть фрукти? (Дерево)

  2. Які фрукти у нас не ростуть? (Банан, апельсин)

  3. Які овочі надають борщеві червоний колір? (Буряк, помідор)

  4. Де ростуть овочі? (На городі)

  5. В чому зберігають вареня? (У банці)

  6. Де ростуть овочі? (На городі) А фрукти? (В саду)\

10) Що зайве у верхньому рядку? (Яблуко)

11) Що потрібно робити з овочами та фруктами перед тим, як їх з'їсти? (Помити під краном з водою)

10. Підсумок.

- Діти, нашій Вітамінці час вже прощатися та повертатися в країну Вітамінію. Вона вам дякує за те, що побувала на занятті і обов'язково прийде іще не один раз, адже вітаміни знаходяться не лише в овочах та фруктах. А де вони знаходяться ви дізнаєтеся наступного разу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.