• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект заняття з ознайомлення з природи з елементами пошуково-дослідницької діяльності для дітей ІІ молодшої групи «Смачний та корисний яблучний сік»

Конспект заняття з ознайомлення з природи з елементами пошуково-дослідницької діяльності для дітей ІІ молодшої групи «Смачний та корисний яблучний сік»

Опис документу:
Мета: формувати у дітей необхідність піклуватись про своє здоров’я та правильне харчування. Сформувати у дітей уявлення про необхідну наявність вітамінів в організмі людини, про користь фруктів. Використовуючи дослідницьку діяльність, наочно показати процес виготовлення корисного соку із яблук. Закріпити вміння утворювати прикметники від іменників (яблуко – яблучний, груша – грушевий і т. д.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з ознайомлення з природи з елементами пошуково-дослідницької діяльності для дітей ІІ молодшої групи

«Смачний та корисний яблучний сік»

Вихователь ДНЗ №8 Захарчишина Ольга Миколаївна

Мета: формувати у дітей необхідність піклуватись про своє здоровя та правильне харчування. Сформувати у дітей уявлення про необхідну наявність вітамінів в організмі людини, про користь фруктів. Використовуючи дослідницьку діяльність, наочно показати процес виготовлення корисного соку із яблук. Закріпити вміння утворювати прикметники від іменників (яблуко – яблучний, груша – грушевий і т. д.)

Матеріали: пачки соків, муляжі фруктів, свіжі яблука, атрибути для дослідницької діяльності.

Хід заняття

(Діти сидять півколом, на столі яблучний сік в пачках, свіжі яблука.)

  • Діти, погляньте, які гарні, апетитні та корисні фрукти у мене на столі?

  • А чи знаєте ви, чому потрібно їсти фрукти? (У них багато вітамінів.)

  • Правильно, діти! А що можна приготувати із фруктів? (Варення, пиріг, сік, вареники, компот.)

Дидактична гра «Почастуємо гостей»

(Діти по черзі дістають із «Чарівної торбинки» муляжі фруктів і називають що з них можна приготувати. Після гри вихователь показує дітям яблучний сік в пачці і запитує яким чином сік потрапляє у пачку.)

  • Діти, погляньте, що це у мене є? (Сік.)

  • А як же сік потрапив у пачку? (Відповіді дітей.)

  • А ви хочете навчитись виготовляти сік самостійно? (Так.)

  • Тоді сідайте зручно і спробуйте відгадати фрукт з якого ми будемо сьогодні виготовляти сік.

Соковите, червоненьке,

Круглобоке, солоденьке.

(Яблуко.)

  • Правильно діти. Отже сік ми сьогодні приготуємо із яблук. Але як цей сік знайти, де ховаються вітаміни?

(Вихователь стискає яблуко в долонях, але сік в склянку не капає.)

  • Малята, погляньте, я стиснула долонями яблуко, але соку немає. Що потрібно зробити? (Потрібно яблуко розрізати на дрібні кусочки і міцно стиснути долонями.)

(Вихователь стискає нарізані кусочки яблук, кусочки ламаються.)

  • У мене є зубочистки давайте проткнем кусочок яблука, де мякоть, і поглянемо через лупу (прилад за допомогою якого збільшують предмети), може сік яблучний побачимо чи вітаміни знайдемо.

(Діти через лупу розглядають капельки соку.)

  • Діти що ви побачили? (Сік.)

  • Чи вистачить цього соку щоб напитися? (Ні.)

  • Дійсно, соку дуже мало. Зараз я вам продемонструю, як можна сік із яблука дістати щоб вітамінів вистачило всім.

(Показ приготування соку.)

  • Діти, як ви думаєте, що потрібно зробити перед тим як ми почнемо готувати сік? (Потрібно помити руки.)

  • Руки помили, а тепер можна готувати сік. (Ні, потрібно яблука помити щоб не було мікробів.)

  • А звідки беруться мікроби на яблуках? (Їх розповсюджують комахи.)

  • А яких комах ви знаєте? (Муха, комар, метелик, жук-сонечко, бджола.)

  • Отож давайте помиємо яблука.

(Вихователь миє яблука.)

  • Руки у нас чисті , яблука теж чистенькі. Діти, як ви гадаєте, а де найбільше соку знаходиться у яблуці. (Найбільше соку знаходиться у середині яблука.)

  • Щоб дістатись серединки яблука нам потрібно зняти шкірку.

(Вихователь знімає шкірку яблука.)

  • А зараз нам потрібно взяти ось цей предмет (вихователь показує дітям тертку). Як називається цей предмет? (Це тертка.)

  • Як ви гадаєте, а для чого нам потрібна тертка? (Щоб натерти яблуко.)

  • Правильно діти, на тертці я натру яблуко і вийде корисний сік.

(Вихователь показує дітям яблучне пюре.)

  • Діти, це сік? (Ні це не сік, це яблучне пюре.)

  • Дійсно, це яблучне пюре. А як знайти сік? (Потрібно його процідити.)

(Вихователь бере склянку, вставляє у неї лійку. Зверху на лійку розкладає кусочок марлі. Кінці марлі піднімає вверх з’єднує їх в мішечок і починає акуратно стискати.)

  • Погляньте, що зявилось у склянці? (Сік.)

  • Так, дійсно це сік, нарешті ми дістались до соку. А ви хочете спробувати виготовити сік? (Так.)

  • Тоді підходьте до столиків і будемо виконувати це разом.

( Діти разом з вихователем проціджують сік.)

  • Молодці, діти, тепер ви самі можете приготувати сік із фруктів. А пити цей сік можна? (Так.)

  • Малята, цей сік ми випити можемо, але не будемо. На справжньому заводі виготовляють правильний і більш чистий сік. І зараз я вас цим соком пригощу. А поки Галина Вікторівна розіллє нам цей сік в чашки, ми з вами дещо пригадаємо і в цьому допоможуть нам картинки.

(Вихователь хаотично розміщує на магнітній дошці картинки із послідовністю дій.)

  • Із якого фрукта ми сьогодні готували сік? (З яблука.)

  • Як ми це робили? (Діти з картинок викладають послідовність дій.)

Сторінка 3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»