• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект заняття з мовленнєвого спілкування (елементами ейдетики) для дітей молодшого віку на тему: « Весняна подорож»

Конспект заняття з мовленнєвого спілкування (елементами ейдетики) для дітей молодшого віку на тему: « Весняна подорож»

Опис документу:
збагачувати словник дітей назвами диких тварин в однині та множині; спонукати малюків відповідати на запитання вихователя з викоримтанням картинок едейтичного спрямування; розвивати артикуляційний апарат, мовне дихання, вміння промовляти слова у різних інтонаціях: весело, запитанням, стверджуючи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття

з мовленнєвого спілкування (елементами ейдетики)

для дітей молодшого віку

на тему:

« Весняна подорож»

Вихователь: Малята, я сьогодні хочу вас запросити у весняну подорож. Ви за мною всі втавайте крокувати починайте.

( діти йдуть за вихователем і виконують різновиди ходьби за показом вихователя)

Ось ми і прийшли на лісову галявину. А давайте разом з вами весняночку заспіваємо та красуню весну привітаємо.

(Діти виконують хоровод- веснянку « Весняночка-паняночка» під музичний супровід)

Стук-стук молоток.

На тім боці – холодок,

А на нашім – сонечко

Торкає віконечко.

Пташок викликаю

Із теплого краю.

Летіть, соловейки,

На нашу земельку!

Вихователь:

Якщо помовчати хоч трошки

І зупинитися хоч на мить.

Почути можна, як навколо

Чарівна музика звучить.

(Звучить аудизапис «Спів птахів»)

- Малята, що ви чуєте?

- Яка ви гадаєте, пташки співають весною сумну чи веселу пісеньку?

- Чому радіють птахи весною?

Вихователь показує предметні картинки, діти відповідають:

Додаток 1.( тому що гріє тепле сонечко, тому що тане сніг, тому що підростає зелена трава, тому що з’явились перші квти, тощо)

Вихователь:

Навесні пробуджується все в природі і тварини, і рослини – усе навкруги.

(Вихователь пропонує дітям присісти на килимок півколом)

- А яка тварина прокинулась весною від співу пташок , вгадайте, будь ласка!

Вихователь розповідає загадку і показує символи до неї (Додаток 2)

Спить зимою на морозі

В лісі темному, в барлозі.

Ласуватись любить медом

Називається….(ведмедем)

Вихователь:

- А чому ви так гадаєте? ( Спить взимку у барлозі, живе в лісі, любить мед)

- Подивіться, ось який ведмедик (вихователь показує символ ведмедика)

- А давайте погукаємо його. Скажемо слово «Ведмедик, прокидайся!» три рази весело, один раз запитаємо, один раз ствердимо.

Повторюйте за мною: «Ведмедик, прокидайся! Ведмедик, прокидайся! Ведмедик, прокидайся! Ведмедик, прокинувся? Так, ведмедик прокинувся!

Молодці! Ведмедик ще дуже маленький, нічого не знає. Його дуже цікавить, де він буде жити і як звірята ще живуть в лісі.. Може, допоможемо йому?

(Вихователь ставить запитання і показує схеми) Додаток 3

Скажіть, будь ласка, де живе ведмедик?

( У лісі)

А які дерева за висотою?

( Дерева високі і низькі)

Діти, так де живе ведмедик?

(Діти складають речення за схемою: Ведмедик живе у лісі)

Фізкультхвилинка

Потягнувся для забави –

(Піднімають обидві руки вгору та опускають вниз)

Піднімаю лапу праву.

(Піднімають праву руку)

А за нею слідом ліву –

(Піднімають ліву руку)

Я ведмедик не лінивий!

Нахилився раз і два,

(Нахиляються праворуч-ліворуч з піднятими руками)

Закрутилась голова.

(Беруться руками за голову і хитають нею)

Логоритмічна вправа «Ведмежатко і весна» під музичний супровід

Но-но-но-но-но

Світить сонце у вікно.

Ну-ну-ну-ну-ну

Я прокинувся від сну.

На-на-на-на-на

На дворі уже весна.

Ні-ні-ні-ні-ні

Дуже радий я весні.

Мовна гра « Закінчи речення» Додаток 4

Вихователь розпочинає речення і показує схему дикої тварини, діти закінчують його, добравши відповідне слово, назву дикої тварини.

Спритний, як…(білка)

Лякливий, як …(заєць)

Хитрий,як…(лисиця)

Колючий, як…(їжак)

Злий, як …(вовк)

Вайлуватий, як …(ведміть)

Потім , вихователь показує схему тварини, і пропонує дітям відповісти на запитання: Яка? Який?

Вправа «Один- багато»

Вихователь називає дику тварину в однині і пропонує дітям назвати цю тварину в множині.

Дидактична гра «Нагодуй звіряток»

Обладнання: карточки з зображенням диких тварин (зайця, лисиці, ведмедя, вовка, їжака), прищіпки з картинками харчів для звірят (морквини, риби, ягідки малини, м'ясо, гриб).

Вихователь пропонує дітям пригостити диких звірят їхніми продуктами харчування.

Вихователь проводить з дітьми підсумок заняття.

Додатки до заняття

1

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00