Конспект заняття з формування вимови "Диференціація звуків "п-б""

Опис документу:
Вчити розрізняти звуки на слух в словах та реченнях, розвивати техніку злитного читання, вживання слів в прямому та переносному значенні. Продовжити роботу над поповненням словникового запасу, корегувати вимову дитини, працювати над словесним та логічним наголосом.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Диференціація звуків «п – б».

Мета : вчити розрізняти звуки і букви на слух в словах та реченнях , розвивати техніку злитного читання, вживання слів в прямому та переносному значенні. Продовжити роботу над поповненням словникового запасу, корегувати вимову дитини, працювати над словесним та логічним наголосом.

Обладнання: комп’ютерна програма «Живий звук», карточки, профіль звуків, таблиця складів, текст, картинки.

Хід уроку.

1. Організаційний момент.

- привітання;

- мотивація дитини на працю.

2. Ритмічна зарядка на розвиток координації рухів з м’ячем.

3. Артикуляційні вправи на розвиток мімічних м’язів обличчя:

- насупити брови,здивуватися, посміхнутися, надути губи та щоки.

4. Аналіз звуків: пояснити, що це звуки однієї сімї,бо вимовляються одинаково – губами, але звучать по-різному: «п»- пихтить як тісто,бо голос не працює, а «б» бухтить, як барабан, бо працює голос.

5. Читання складів та слів:

Апа – аба спа – зба

Оба – опа шпа – жба

Бити – пити

Балка – палка

6. Читання скоромовки:

У бика губа тупа, тупа губа у бика.

7. Гра на слух: який звук «п» чи «б» ти чуєш в словах – папір, брови, батон, папуга. ( дитина піднімає карточку з потрібним звуком).

8. прочитати виразно загадку і відгадати.

Гру цю люблять всі на світі:

І дорослі і малі.

М’яч, удар і крики «Гол»

Пречудова гра ….(футбол).

9. Фізхвилинка - забавлянка « Як птахи ходять»

10. Читання тексту « Осінь».

Приближаються холоди. Ранками випадають холодні роси. Птахам все складніше шукати корм. Горобці збираються зграйками і оселяються біля людей. Граки підбирають останні зерна пустих полях. Діти будуть допомагати птахам взимку.

  • Словникова робота: Зграйки, оселятися, оселя.

  • Скласти речення зі словосполученнями дощ іде, хлопчик іде; діти плачуть, вікна плачуть.

11. Підсумок уроку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
4
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!