Конспект заняття " « В гостях у казки»

Опис документу:
Ознайомити дітей з будовою книги ( обкладинка, сторінки, текст, ілюстрації) Вчити обережно гортати сторінки, розглядати малюнки і впізнавати знайомі персонажі. Вдосконалювати вміння відтворювати особливості мови персонажів за допомогою інтонації, дій; сприяти розвитку діалогічного мовлення, виразності промовляння тексту; закріпити вміння наклеювати різні види паперу на опредмечених формах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема : « В гостях у казки»

Художня література + розвиток мовлення + аплікація

Мета : Ознайомити дітей з будовою книги ( обкладинка, сторінки, текст, ілюстрації)

Вчити обережно гортати сторінки, розглядати малюнки і впізнавати знайомі персонажі.

Вдосконалювати вміння відтворювати особливості мови персонажів за допомогою інтонації, дій; сприяти розвитку діалогічного мовлення, виразності промовляння тексту; закріпити вміння наклеювати різні види паперу на опредмечених формах.

Формувати інтерес до створення виразних образів, розвивати інтерес до створення виразних образів, розвивати просторову орієнтацію на аркуші.

Виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до книг.

Обладнання : велика книга казок, яскрава коробка, дошка, шапочки героїв казки « Теремок», клей, різні види паперу, пензлики, аркуші паперу з героями казки «Теремок», декорація до казки.

Словник : цупкий, гофрований, жатий.

  1. Ігровий момент( прихід ляльки з подарунком)

  • Добрий день! Як тебе звати? Проходь до нас.

  • Діти, нам принесли подарунок. Дякуємо.

  • Давайте подивимося? Що це?

  1. Розповідь вихователя:

  • Це книга. Розглянемо її. Вона велика, яскрава. У книги є обкладинка яскрава і тверда. На обкладинці пишуть назву книги. А тверда тому, що захищає сторінки, щоб не зім’ялись. Наша книга називається …

Розкриваємо книгу обережно. В середині книги є сторінки. А що ж на них, діти? ( малюнки, букви) так, яскраві великі малюнки та текст до малюнків, де розповідається хто на малюнку, як звати казкового героя, про що розмовляють. Сторінки треба гортати обережно, щоб не зіпсувати тонкий папір, не порвати. Давайте спробуємо по черзі гортати книжку( діти по черзі гортають книжку)

  1. Дидактична гра « Впізнай казку»

Прочитаю вам уривок з казки, а ви назвіть цю казку.

« Дід бив, бив не розбив, баба била, била не розбила» ( курочка Ряба)

« Мишка за кішку, кішка за собачку, собачка за внучку, внучка за бабку, бабка за дідку…» ( Ріпка)

« Відкривайте, відчиняйте

Ваша мама прийшла

Молочка принесла» ( Вовк і семеро козенят)

« Високо сиджу , далеко бачу, не сідай на пеньок, не їж пиріжок» ( Маша і ведмідь)

  1. Фізкультхвилинка

Ведмедик клишоногий

Лісо іде, шишки збирає

Носиком сопе.

Шишка впала, прямо в чоло

Мишка розсердився охо – хо – хо –хо !

  • Ходімо , покажемо, як він ходить.

  1. Гра « Відгадай загадку»

а ми йшли, йшли та кошик знайшли.

Хто загадку знає, той в театрі зіграє. (діти загадують і відгадують загадки )

На болоті, де трава

Чути голос: Ква – ква –ква!

Хто це голос подає?

Хто воно в болоті є?

Маленька, сіренька

Хвостиком круть

У нірку шусть ( мишка)

Під великою сосною

Він в барлозі взимку спить

Він діждеться там весну

І прокинеться від сну ( Ведмідь)

В лісі модниця гуляє

На всі боки поглядає

На ній шуба дорога,

Вся горить, як золота.

Хвіст пухнастий та м’який,

Як же зветься звір такий ( лисиця)

У ночі холодні

Ходить голодний

І на весь ліс грізно виє

Де б їжі дістати,

Здобич спіймати,

Тільки про те і мріє ( вовк)

( Діти отримують шапочки героїв казки « Теремок»

  • З якої казки ці герої? ( Теремок)

  • Але цієї казки в книзі нема. Може ми розкажемо, а краще покажемо цю казочку нашій гості ляльці Василинці.

  1. Театралізація казки « Теремок»

  2. Мотивація до створення книги

  • Щоб наша гостя казку не забела, подаруємо їй свою книгу, яку ми зробимо самі. Обкладинку ми вже зробили раніше, тепер ви зробите сторінки.

  • Перед вами герої казки, їм потрібне яскраве вбрання. Вони ж казкові (на столі різні види паперу)

  • Давайте згадаємо, як називається цупкий і твердий папір? ( шпалерний)

  • А мякий тонкий? ( серветковий)

  • А тонкий і жатий? ( гофро)

  • А тонкий з літерами? ( газетний)

  1. Робота дітей.

Молодці! Тож вибирайте в яке вбрання ви одягнете свого героя. ( Діти творять . різними способами наклеюють папір: відривними шматочками, мнуть папір. При наклеюванні прагнуть не виходити за контури вбрання, вихователь нагадує про це дітям, а при потребі допомагає)

  1. Підсумок заняття.

  • Молодці, закінчили. Що ж складемо нашу книгу ( Діти підносять роботи, відповідаючи на запитання вихователя)

  • Хто розвалив теремок?( Ведмідь)

  • Хто покликав на допомогу? ( Вовк)

  • Хто ж була модниця в загадці? ( Лисиця)

  • А хто в теремочку довгі вуха мав?( Зайчик)

  • Хто другою був у теремку? ( Жабка)

  • Хто знайшов теремок?( Мишка)

( Вихователь стрічкою з’єднує книгу) дарують книгу гості.

  • Ось тобі казочка, а нам бубликів в’язочка. До побачення! Приходь іще до нас у гості.

Конспект заняття

« В гостях у казки»

Художня література + розвиток мовлення + аплікація

Підготувала Третьяк Л. В.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.