Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття: "Пісочні таємниці"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

01.04.2020

367

13

0

Опис документу:
Розробка заняття на основі ігр з піском (логіко-математичного напрямку) для дітей середнього дошкільного віку на закріплення раніше набутих умінь: лічба в межах 4, чисел та цифр від 1 до 4, геометричні фігури.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розробка заняття на основі ігр з піском вихователя КЗ ДНЗ №1 «Зірочка» м. Словянськ Донецької області Войлової Віри Олександрівни.

Тема : «Пісочні таємниці»

Мета: закріпити знання дітей про число та цифру 4,

назви основних геометричних фігур;

вправляти в лічбі в межах чотирьох, повторити цифри від 1 до 3;

розвивати навички аналізування та узагальнення;

розвивати спостережливість, творчу уяву;

виховувати зацікавленість до власних результатів діяльності.

Обладнання: ємкості з піском, геометричні фігури( 10): 1- прямокутник, 2-кола, 3- трикутника, 4- квадрата, камінці (10), цифри 1-4 для кожної дитини.

Хід :

Розминка: Всі до мене підійдіть

І долоньки покажіть.

В кулачки їх міцно стискайте,

Пальчики по черзі розкривайте.

В. Сьогодні зустріч в нас незвична: будемо шукати пісочні таємниці.

Але спочатку треба рученята розімяти та щось на пісочку намалювати.

До пісочка підійдіть,

Руки в нього опустіть,

А тепер підіймайте,

Малювати починайте…

Йдуть ведмежата (пр. та лів. р. стиснути в кулаки по черзі залишають

відбитки на поверхні)

Стрибають зайчата ( пальчиками обох рук залишаємо на поверхні сліди: дві

крапки, дві лінії)

Змійкі повзуть (хвилясті лінії ребром долонь)

Павучки повзуть ( обома руками пальчиками залишаємо сліди)

Кожен виконує вправи в своїй ємкості.

В. Вправно ми пальчики розімяли, тепер всі таємниці розгадаємо.

Діти підходять до окремої ємкості з піском.

До пісочку підійдіть,

Руки в нього опустіть,

Ви пісок розгортайте

Та цікаве щось шукайте.

Як знайшли, то не кричить,

А по черзі їх назвіть.

Діти знаходять та називають геометричні фігури.

В. Щось шепоче пісочок, мабуть погратися з вами хоче.

Діти підходять до своїх ємкостей з піском (біля кожного таця з камінцями марблз)

В. Всі уважно спостерігайте

Як покажу фігуру, її називайте

Та з камінців на піску викладайте.

Діти викладають геометричні фігури та називають їх.

В. Багато таємниць пісок ховає, можливо і у вас щось заховав? Давайте

пошукаємо.

В пісочок руки опускайте

Та скарби там відшукайте.

Як знайдете, не мовчить.

Чітко ви їх нам назвіть.

Діти знаходять цифри 1-4.

В. Багато таємниць відкрив нам пісок. Що ми з вами знайшли в ньому?

Відповіді дітей (фігури , цифри)

В. Діти давайте уважно подивимось. Можливо в них є щось спільне?

Підвести до розуміння співвідношення кількості з цифрою.

1

2

3

4

В. Діти, а давайте спробуємо написати цифри. Допоможуть нам трафарети.

Можливо ми спробуємо їх ще і викласти з камінчиків?

Малювання та викладання цифр.

Рефлексія.

В. Діти ми сьогодні таємниці пісочку знаходили? Можливо тепер наша черга загадки загадувати? Давайте намалюємо щось з геометричних фігур, а пісочок відгадає.

Діти малюють.

В. Щось шепоче наш пісочок. Не може він ваші таємниці розкрити, допоможете йому?

Діти розповідають що зобразили та які фігури використали.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.