Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття "Осінні диво - кольори"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.04.2020

287

2

0

Опис документу:
На занятті використані нетрадиційні засоби малювання та аплікування . Завдяки такому заняттю ми можемо закріпити та збагатити знання вихованців про характерні ознаки осінньої пори, зокрема про явище природи, яке відбувається в рослинному світі – падолист; підтримувати пізнавальний інтерес до найближчого природного довкілля. Також учити дітей коментувати свої враження від спостережень, закріпити в словнику назви кольорів та відтінків; формувати елементарні навички роботи нетрадиційними техніками
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Осінні диво-кольори»

( нетрадиційні засоби малювання та аплікування )

Фізичний розвиток: покращувати моторні навички, розвивати цілеспрямованість рухових дій.

Соціально-моральний розвиток: виховувати дбайливе ставлення до природного оточення, прагнення не завдавати йому шкоди.

Емоційно-ціннісний розвиток: учити малюків захоплюватися красою осені, милуватися явищами,що відбуваються в природі восени, емоційно відгукуватися на них.

Пізнавальний розвиток: закріпити та збагатити знання вихованців про характерні ознаки осінньої пори, зокрема про явище природи, яке зараз відбувається в рослинному світі – падолист; підтримувати пізнавальний інтерес до найближчого природного довкілля.

Мовленнєвий розвиток: учити дітей підтримувати бесіду, коригувати речення, коментувати свої враження від спостережень, закріпити в словнику назви кольорів та відтінків.

Художньо-естетичний розвиток: формувати вміння милуватися барвистими кольорами осені, бачити в них дивовижне, красиве, розвивати чутливість до кольору, формувати елементарні навички роботи нетрадиційними техніками під час виконання завдань естетичного характеру.

Креативний розвиток: розвивати творчі навички нетрадиційними техніками малювання та аплікування.

Хід заняття:

(Діти заходять в групу і вітаються з гостями).

Йдіть мої любі, під ніжки дивіться,

Гостей привітайте: «Доброго дня!»,

Їм щиро всміхніться.

Хай усмішка буде в кожній долоньці,

Мов промінчик теплого сонця.

На килимок всі швидко сідайте

І бути уважними пообіцяйте.

Мовна гра «Розповідь про осінь» (власні враження).

Малята, а давайте ще раз пригадаємо, яка зараз у нас пора року? А вам подобається осінь? Чим саме?

(Відповіді дітей, спираючись на запитання вихователя).

Так, дійсно, восени ми бачимо багато красивого, цікавого. Осіння краса природи – неповторна, але вона недовговічна. Дерева та кущі одягли своє святкове вбрання, готуючись попрощатися з листячком аж до наступної весни.

І нам осінь також залишила декілька листочків з різних дерев. А от з яких, нам треба пригадати.

Дидактична гра «З якого дерева листочок».

Та листочки ці не прості, на кожному з них щось написано. А от чи правильний цей запис, ми зараз дізнаємося.

Логічна гра «Знайди і виправ помилку»

Малята уважно прослуховують речення, знаходять у них невідповідності і за допомогою педагога коригують їх зміст.

Почався другий осінній місяць – листопад. (Жовтень).

Листячко на деревах різнобарвне: чорне, біле, синє. (Жовте, червоне, оранжеве).

У цю пору листочки на деревах починають виростати. (Опадати).

Із кожним днем стає все тепліше. (Холодніше).

Услід за осінньою порою прийде суворе та морозяне літо.

(Зима).

Молодці, малята! Та все ж у нас зараз золота, чарівна пора, яка називається – осінь.

(Діти за бажанням розповідають вірші про осінь, які вивчали раніше).

Нарядилась осінь

В дороге намисто,

Золоте волосся

Розплела над містом.

Кольорові фарби

Вийняла з кишені

І малює осінь

Жовтим по зеленім.

Ще й відтінків різних

Безліч осінь має,

А стрункі ялини

Боком обминає…

Вітер дерева колише, осінню казочку пише.

З дерев листочки зриває, ними землю вкриває.

Листочки в осінньому танці кружляють

І все, що бачать нам розповідають.

Я ж чую казку сумну й невеселу,

Бо відлетіло з журавлями літечко веселе.

Але не будем зараз сумувати.

Давайте краще малювати.

Ось зараз ручки розімнемо

І працювати всі почнемо.

Пальчикова гімнастика.

Наші пальчики радіють,

Що робити все уміють.

Танцювати і стрибати,

Малювати й спочивати.

  • Ой, хтось сопить у мене під столом! Хто це?

Так, це їжачок. Ми з вами про нього вчили віршика, а тепер він прийшов до нас у гості. Може хтось пригадає, що це за вірш?

(хтось з дітей розповідає вірш П. Воронька «Їжачок-хитрячок).

Я ж хочу розповісти, як цей їжачок потрапив до нас.

Казка «Осінній концерт»

Якось їжачок вирішив зробити Осені подарунок. Він дуже хотів віддячити їй за блискучі каштани, золоте листя і смачні грибочки.

- А, що коли я влаштую для неї справжній концерт?! – подумав Їжачок.

Пихкаючи, він забрався на пеньок і, мов диригент, змахнув гілочками.

  • Стук-стук, - застукотіли каштани, уявивши, що грають на барабанах.

-Ш- ш- ш- ш, - зашелестіло пожовкле листячко.

-Д- у-у-у-у-у, - заспівав вітер, щосили дмухаючи в свою дудку.

- Скрип-скрип, - заграли дерева, повільно погойдуючись під пісню вітру-дударика.

-Тррр - тррр, - і собі підхопили мелодію кленові літачки, весело спускаючись додолу.

Аж раптом…

-Кап-кап-кап, - зашуміли дощові крапельки. Їжачок спочатку засмутився – дощик зашкодив такому чудовому концерту! А потім здогадався:

- Це ж мені так Осінь аплодує!

І задоволений швидко задріботів маленькими ніжками.

Ось так він і потрапив у наш садочок. І прийшов Їжачок до нас з подаруночком. Ось яку чарівну скриньку він нам приніс. А зараз поглянемо, що ж там є?

Вміст скриньки: зубна щітка, пензлик для клею, засушене листя, кульки з серветок, вата, губка, кольорові серветки для техніки декупаж, мятий папір.

Ну, все потрібне для роботи у нас є, тож починаємо творити. І я думаю, що наші роботи будуть не гіршим подарунком для Осені, ніж концерт Їжачка.

(Діти виконують роботу нетрадиційними техніками малювання та аплікування індивідуально та частина з них – колективно під музичний супровід).

Фізкультхвилинка «Їжачки в тумані»

Їжак по гаю дріботав,

До хатки йшов швиденько.

(Швидка ходьба дрібними кроками)

Та ось туман на ліс упав –

Густий такий, сивенький.

(Діти присідають, плавно розводячи руки в сторони)

І страшно стало Їжачку

У мороці у тому.

(Обхоплюють себе за плечі та йдуть повільно, навшпиньки)

Адже не видно стежечку,

Ту, що веде додому.

(ступають ще тихіше, зображуючи невпевненість і страх)

Крізь млу пробився промінець –

Їжак наш здивувався:

(спиняються, простягають ручки вверх і піднімають голову)

Розстав без сліду туманець,

Бо сонечка злякався.

(пересуваються жвавим підстрибом, пританцьовуючи та плескаючи в долоні).

  • Молодці, дітки. Ви намалювали дійсно чарівну осінь.

Погляньте на свої малюнки. Ми з вами ніби потрапили в казковий осінній ліс. Тож давайте підемо тихенько і прислухаємось до того, як шумлять дерева, як шарудить листя під ногами. Аж тут повіяв вітерець. І листя затанцювало в хороводі.

Гра-хоровод «Листочки»

Ми – листочки, ми – листочки

Чарівні, осінні.

Ми на гілочках сиділи,

Вітер дунув – полетіли.

Ми літали, ми літали,

Перестав дуть вітерець –

Ми присіли всі у коло

Задрімали на кінець.

Вітер знову тут подув –

І листочки швидко здув.

Всі листочки полетіли

І на землю тихо сіли.

(Діти виконують рухи відповідно до слів вірша)

А тепер всі листочки тихо сіли на землю і зашелестіли про своє життя на рідному дереві.

Гра – медитація «Я – листочок»

Я – маленький листочок, позолочений осінню. Мене гойдає вітерець і ніби кличе за собою. І ось я відриваюсь від гілочки, злітаю. Як хороше кружляти над землею! Коли я втомлююсь – спущуся на неї відпочити…

7

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили