Програмові завдання :
Після заняття діти зможуть:
слухати та чути вихователя; тренувати моторику рук, окомір; мати уявлення про джерела виникнення сміття; ознайомитися з правилами поводження з побутовим сміттям на вулиці та вдома; підтримувати чистоту та порядок, підвищувати культуру побуту розвивати потребу дотримання чистоти на вулицях міста, будинків, в дитячому садку;формувати вміння сортувати сміття при його зборі; розвивати уміння логічно мислити, робити висновки, розвивати комунікативні вміння;активізувати словниковий запас за рахунок нових слів (забруднення, отруйні речовини, відходи, брухт, макулатура, побутові відходи, склотара, пластмаса тощо) бути акуратними, дбайливо ставитися до навколишнього світу;орієнтуватися в ігровій кімнаті;розвивати дрібну моторику, пам’ять, увагу та мову; розуміти поняття «великий-малий», «багато-мало».