Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття "Місто майстрів"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.05.2020

698

19

0

Опис документу:
Уточнювати та поширювати знання дітей про українські народні ремесла, їх історичні витоки і сучасне використання. Ввести до словничка дітей слова-назви витвори українських народних майстрів. Вправляти у вмінні утворюванні слова в Родовому відмінку однини; з іменника – прикметник, спонукати до спільної творчої діяльності на основі використання інформації, отриманої на заняті. Прилучати до культурного минулого свого народу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Місто майстрів

Мета: Уточнювати та поширювати знання дітей про українські народні ремесла, їх історичні витоки і сучасне використання. Ввести до словничка дітей слова-назви витвори українських народних майстрів.
Вправляти у вмінні утворюванні слова в Родовому відмінку однини; з іменника – прикметник, спонукати до спільної творчої діяльності на основі використання інформації, отриманої на заняті. Прилучати до культурного минулого свого народу.

Обладнання: Керамічний посуд ,картинки із зображенням посуду, тканих речей, вишиті рушники, одяг, глина, дощечки, стеки, рамка з натягнутими нитками , нитки, челнок, картон, голка, гольниця, ноутбук, відео матеріал про працю гончара, вишивальниці, ткачів.

Попередня робота: Розповідь вихователя про ремесла і промисли в Україні. Перегляд презентації «Українські народні ремесла». Читання художньої літератури про витвори українських майстрів.




В групу закотився клубочок. Звідки він взявся? Хто його зробив? Для чого? Так , дійсно ,якась турботлива господиня зробила ці нитки, а потім використовує для виготовлення якоїсь необхідної у побуті речі.
А давайте пограємо з цим клубочком і згадаємо які майстри-ремісники існували на Україні.(Метод «Павутинка». Д
/г. « Я знаю»). Наш клубочок, мабуть, чарівний, бо він кличе нас у подорож - в місто майстрів. Підемо додивимось?
Ось і перша хатинка.(На столі керамічний посуд, картинки) Як гадаєте хто тут мешкає? Чому ви так вважаєте? Назвіть посуд. А чи користуються сучасні люди таким посудом? Яким саме? Чому? Давайте познайомимось з майстром і подивимось як він працює.(Перегляд відео) А тепер давайте пограємо з майстром доки він відпочиває. Слухайте завдання від гончара: запищіть очі, а відкриючи, назвіть чого не стало. Подякуємо хазяїну, а нас клубочок кличе далі.

Зазирнемо до другої хатинки. Хто, на вашу думку ,тут працює?(На столі різні клубки, картинки, тканина, саморобні верстати )Так, дійсно, це ткачиня. Давайте поглянемо, як вона працює. (перегляд відео). Що найбільше вразило? Дітки, наша майстриня теж хоче з вами пограти. Д/г. «Утвори слово». Вам треба правильно назвати з чого який одяг виготовляють.(З льону - лляний, хутра – хутряний, з шовку – шовковий, та ін..)Попрощаємось з хазяйкою та підемо далі.

Ось ще одна хатинка. Хто тут нас чекає? (На столі вишиті речі). Дійсно, вишивальниця. Для чого потрібна її праця? Тепер давайте подивимось як вона працює.(Перегляд відео). Мені здається, що вона втомилась і треба майстрині розім’яти пальчики. Давайте разом пограємо в пальчикову гру «Як стати майстром?»

Як мені ,малята,

Підкажіть, я прошу,

Справжнім майстром стати –

Гарним та хорошим?

1 – це бути вправним,

2 – це бути вмілим

3 – любити справу

Власне своє діло

Працювать -4

5 – невтомним бути

6 – про відпочинок, часом не забути

7 – поради добрі до уваги брати

8 – будь дбайливим

9 – ще й завзятим

10 – не боятись успіхам радіти

День від дня учитись, щоб щось зрозуміти.

Скажіть, де вам більше сподобалось? Чому? Я вам пропоную пройти до будь - якої хатинки і спробувати зробити проробку своїми руками: хтось буде ліпити з глини ,хтось спробує ткати, а хтось вишивати.

Виконання роботи дітьми. Розглядання поробок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.