Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Конспект заняття медико-педагогічного контролю

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

30.04.2020

1012

35

1

Опис документу:
Заняття розроблені для перевірки рухової активності дитини, щільності заннятя та контролю заняття. В занятті Ви зможете замінити на інвентар який є у Вас. Конспекти занять для 4, 5, 6 років життя. Корестуйтеся.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття на медико-педагогічний контроль 6 р. ж.

Завдання: розвивати: спритність, координацію рухів, витривалість.

Виховувати: витримку, кмітливість, чесність, організованість.

Зміст заняття

Мета заняття/

Методично-організаційні вказівки

Дозування

Обладнання

І.Вступна:

Шикування, перешикування.

1.Ходьба на носках, пятках, широким кроком, з вис підніманням колін.

2. Біг на носках, біг зі зміною напрямку.

М.В.: повороти на ліво, на право.

М.: удосконалювати ходьбу з прав. координацією рук і ніг, чітким кроком, з вільним махом рук.

М.: стежити щоб діти не збивалися у напрямку.

М.В.: активно ставити ногу з носка.

3-5 хв.

25/25 с.

25 с.

25 с.

35 с.

1 хв.

ІІ. Підготовча:

ЗРВ

Перешикування у три колони.

комплекс ранк./гімнастики

6 хв.

ІІІ. Основна:

1. Проповзання під дугою.

2.Стрибки з боку в бік з просуванням уперед.

3. Повзання по гімнастичній лаві в упорі на кисті рук і коліна.

Р/гра «Рибак і рибки»

Спосіб організації: поточний.

М.: вправляти дітей у проповзанні під дугами, правильна координація рухів рук і ніг.

М.В.: удосконалювати навички стрибків з просуванням уперед

М.В.: удосконалювати навички повзання по гімнастичній лаві, злазити з лави способом ноги нарізно.

М.В.: розвивати спритність.

15 хв.

3-4р

3-4 р

3-4 р.

3-4 р.

дуги

кільця серсо

валики.

гімнастична лава

канат або скакалка

ІV.Заключна:

Ходьба з виконанням різних рухів руками, Вправа на дихання .

М.В.: у повільному темпі.

М.: удосконалювати навички спину тримати рівно, дотримуватись дистанції.

М.В.: руки в сторони.

3 - 4 хв.

2 хв.

4-5р.

Заняття на медико-педагогічний контроль 5 р. ж.

Завдання: розвивати: увагу, координацію рухів, витривалість.

Виховувати: витримку, чесність, організованість.

Зміст заняття

Мета заняття/

Методично-організаційні вказівки

Дозування

Обладнання

І.Вступна:

Шикування, перешикування.

1.Ходьба на носках, пятках, між предметами

2. Біг у повільному темпі, біг між кеглями.

М.В.: у колону.

М.: удосконалювати ходьбу з прав. координацією рук і ніг, чітким кроком, з вільним махом рук.

М.: стежити щоб діти не збивалися у напрямку, не збивали кеглі.

3-4хв.

3 р.

20/20 с.

20 с.

30 с.

1 хв.

кеглі.

кеглі.

ІІ. Підготовча:

ЗРВ

Перешикування у три колони.

комплекс ранк./гімнастики

5 хв.

ІІІ. Основна:

1. Повзання спираючись на кисті рук і коліна, проповзання під дугою.

2.Стрибки з просуванням уперед.

3. Повзання по гімнастичній лаві в упорі на кисті рук і коліна.

Р/гра «Кольорові автомобілі»

Спосіб організації: поточний.

М.: вправляти дітей у проповзанні під дугами, правильна координація рухів рук і ніг.

М.В.: удосконалювати навички стрибків з м‵яким приземленням на обидві ноги.

М.В.: удосконалювати навички повзання по гімнастичній лаві.

М.В.: розвивати уважність.

10-12 хв.

3-4р

3-4 р

3-4 р.

2-3 р.

дуги

поролонові валики

обручі.

гімнастична лава

кольорові прапорці

ІV.Заключна:

Ходьба, ходьба приставним кроком правил, лівим боком. Вправа на дихання .

М.В.: у повільному темпі.

М.: удосконалювати навички спину тримати рівно, дотримуватись дистанції.

М.В.: руки на поясі.

3 хв.

2 хв.

4-5р.

Заняття на медико-педагогічний контроль 4 р. ж.

Завдання: розвивати: координацію рухів, витривалість, спритність.

Виховувати: витримку, чесність, організованість.

Зміст заняття

Мета заняття/

Методично-організаційні вказівки

Дозування

Обладнання

І.Вступна:

Шикування, перешикування.

1.Ходьба на носках, пятках, приставним правим, лівим боком..

2. Біг у колоні.

М.В.: у коло.

М.: удосконалювати ходьбу з прав. координацією рук і ніг, формувати навичку не човгати ногами.

М.: стежити щоб діти не збивалися у напрямку.

3 хв.

3 р.

15/15 с.

15/15 с.

40 с.

ІІ. Підготовча:

ЗРВ

Перешикування у коло.

комплекс ранк./гімнастики

5 хв.

ІІІ. Основна:

1. Повзання спираючись на кисті рук і коліна, про повзання під дугою.

2.Стрибки з просуванням уперед.

3. Р/гра «Збери кульки»

Спосіб організації: поточний.

М.: вправляти дітей у проповзанні під дугами, правильна координація рухів рук і ніг.

М.В.: удосконалювати навички стрибків з м‵яким приземленням на обидві ноги.

М.В.: розвивати спритність, швидкість.

10 хв.

3-4р

3-4 р

.

2-3 р.

дуги

«тунель»

обручі.

кольорові кульки

ІV.Заключна:

Ходьба з різним положенням рук.

Вправа на дихання .

М.В.: у повільному темпі.

М.: удосконалювати навички спину тримати рівно, дотримуватись дистанції.

М.В.: руки на поясі.

  1. хв.

1,30 с.

4р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.