Конспект заняття малювання.Тема: Малюнок “ Весна “

Опис документу:
Заняття розраховане на вихованців 6-8 років. Тема: Малюнок “ Весна “ Мета: •навчити вихованців відтворювати глибину простору за допомогою кольору, деталізації переднього плану та методу загороджування; •розвивати творчі здібності, зорову пам'ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення; •виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата проведення: 3 квітня 2017 р.

Час:15:00

Місце проведення: Будинок дитячої творчості

заняття:

Тема: Малюнок Весна “

Мета:

навчити вихованців відтворювати глибину простору за допомогою кольору, деталізації переднього плану та методу загороджування;

розвивати творчі здібності, зорову пам'ять, естетичний смак, почуття прекрасного, уяву, мислення;

виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

Обладнання:

Матеріали та інструменти: папір для малювання, гуаш, пензлі, ємності з водою, серветки для витирання рук та пензлів.

Зоровий ряд: репродукції картин (В. Бакшеєв «Блакитна весна», О. Шевельов «Весна. У садибі», І. Левітан «Квітучі яблуні»). 

Літературний ряд:приказки про весну, загадки, вірш ( М. Познанська «Весна»).

Тип заняття: Засвоєння нових , знань, умінь, навичок.

Форма заняття:Групова.

Хід заняття

IОрганізаційний момент.   

 1.  Психологічний момент.

Щоб заняття пройшло не марно,

треба сісти рівно, гарно,

Не крутитися на місті .

Сказати хочеш – не кричи,

а лише руку підніми.

2.  Перевірка робочих місць.

3.  Перевірка правил техніки безпеки та поведінки:  

- Працюй тихо й охайно.

- Не заважай працювати іншим.

- Закінчив працювати – наведи порядок на робочому місці.

4.  Вправа «Очікування».
  - Що кожен з вас очікує від сьогоднішнього заняття?

  1. Гра «Хоровод фарб»

Починається гра

Я хотіла б малювати,

Але не знаю, як почати,

Я візьму три фарби основні

Ці фарби – не прості,

З них складаються всі інші

Де ж ці фарби головні?

  1. Якщо червона з жовтою

Подружаться,

Яка нова фарба утвориться?

  1. Якщо жовта з синьою подружаться,

Яка нова фарба утвориться?

  1. Якщо червона з синьою подружаться,

Яка нова фарба утвориться?

Фарба кожна горить.

  • Отже, колір – головний засіб виразності у живопису.

ІІ Актуалізація опорних знань

  • Яка пора року?

  • Чи любите ви весну? За що?

Які ознаки весни ви знаєте?

Мотивація навчальної діяльності.

-        Для того, щоб зрозуміти, що ми будемо малювати сьогодні, відгадайте загадки.

Все у зелені довкола:
Пасовища, ліс і поле.
Мчать струмочки до ріки,
Ліплять гнізда ластівки,
І в сороки новина, - 
Облетіла всіх вона,
Сповіщаючи: - …
(Весна)

-        Сьогодні ми будемо зображати прихід весни.

 Прослуховування художнього слова.

          Весна

Ще по ярах біліє сніг

І спить озимина,

Та вже з гори струмок побіг, - 
До нас прийшла весна.
Землі торкнулася крилом - 
Промінням золотим, 
І враз повіяло теплом 
Над лісом молодим. 
Немовби в синьому вінку 
Галява між дубів: 
То квітнуть проліски в ліску 
І синій сон розцвів.

                М. Познанська

-  За нашим вікном настала довгоочікувана весна. Цю пору року всі чекають з нетерпінням. Весна – це час оновлення землі та всього живого. Все розпускається і розвивається, зеленіє і квітне. Квітне рідна земля, і на душі стає приємно, легко, весело.
  Створення асоціативного куща «Прихід весни».
 
 Прослуховування українських приказок про весну.

 Весною все ожива, танцює й співа.

 Весна багата на квіти, а хліба в осені позичає.

Весна красна квітками, а осінь пирогами.

-  А ви радієте весні? Чому?

ІІ. Викладання нового навчального матеріалу.

1.    Розповідь керівника.

- У кожної пори року свій аромат. Зима пахне свіжістю, осінь — прілим листям та дозрілими яблуками. А ось навесні повітря насичене ароматом землі та квітучих дерев. З приходом весни наші українські сади потопають в запашних квітах. Здається, що весь сад укрито пухнастим білим, а іноді рожевим снігом. А довкола лунає ніжна та ласкава музика весни.

2.    Створення проблемної ситуації.

-  Чи можна сказати, що весна – різнокольорова пора року?

3.    Перегляд презентації «Весна – пісня природи».

4.    Обговорення. Висловлення вихованцями власних суджень і вражень.

5.    Зоровий ряд.

- Подивіться на роботи художників, які малювали квітучі сади. Як яскраво та соковито виглядають біли квіти на фоні землі та неба! (Аналіз наочності.)

Зверніть увагу на те, що в роботах художників крім яскравих насичених кольорів присутні й м'які, розбілені кольори (рожевий, світло-жовтий).

- На картині Ісака Ілліча Левітана «Квітучі яблуні» ви можете побачити молоді яблуньки, вкриті квітами. Для того щоб передати простір на картині, автор зобразив квітучий сад. Яблуньки, які знаходяться ближче до нас, зображені більшими за розміром ніж ті, що далі.

- Зверніть увагу на квіти, якими вкриті гілки яблунь. На деревах, що ближчі до нас, квіти чіткіші, а ті, що далі, перетворюються на ніжні біло-рожеві хмаринки.

6.    Фізкультхвилинка.

Встало вранці ясне сонце, потягування

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати, присідання

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли.

Бачите, як звеселили.

Стало сонце танцювати, танцювальні рухи

Нас до танцю закликати:

Нумо разом, нумо всі

Потанцюєм по росі.

ІІІІнструктаж.

- Пам'ятайте, що предмети, які знаходяться ближче до нас, зображуються чіткішими, ніж ті, що розташовані вдаличині.

- А ще важливим для зображення є те, що ближчі предмети завжди загороджують предмети, що знаходяться далі.

Зарядка для очей

Сидимо в автобусі ми,
Дивимось на всі боки.
(дивимося вправо-вліво не повертаючи голови)
Дивимося вгору, дивимось униз
А автобус наш стоїть, що ж це він притих?
(замружуватися)
Внизу річка - глибоко,
(відкриваємо очі і дивимося вниз, на кінчик носа, не опускаючи голови)
Вгорі пташки - високо.
(дивимося вгору, на точку між бровами)
Двірники – туди-сюди
Витирають личенько.
(швидко моргаємо)
Колеса закрутилися,
Вперед ми покотилися.
(Здійснюємо кругові рухи очима)

ІV . Самостійна практична діяльність .

(Звучить легка музика – «Весняна пісня»).

(Керівник надає допомогу вихованцям).

1.  Зображення весняного квітучого саду .

2.    Показ готового зразка.

3.    Визначення основних етапів роботи.

V. Актуалізація набутих знань.

1. Бесіда.

Яку пору року ви сьогодні зображували?

Чим відрізняється весна від зими?

Що навесні відбувається з деревами?

Як правильно зобразити весняний пейзаж?

2.   Асоціативна павутинка «На занятті Я…»

VI.    Підсумок заняття.

1.  Підбиття підсумків (загальна оцінка заняття, перегляд дитячих робіт, демонстрування кращих).

2Прибирання  робочих  місць.

3. Проголошення заняття завершеним.


Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.