Конспект заняття " Електричні прилади "

Опис документу:
Програмовий зміст: Навчальні завдання: навчати створювати умови для розширення уявлень про навколишній світ, формувати елементарні знання про побутові електричні прилади; закріпити вміння рахувати до п'яти. Розвивальні завдання: розвивати інтерес до основ безпеки власної життєдіяльності ; розвивати зв'язне мовлення дітей, увагу та пам'ять. Виховні завдання: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з основ безпеки життєдіяльності

з дітьми середньої групи

на тему:

«Електричні прилади»

Програмовий зміст:

Навчальні завдання: навчати створювати умови для розширення уявлень про навколишній світ, формувати елементарні знання про побутові електричні прилади;

закріпити вміння рахувати до п'яти.

Розвивальні завдання: розвивати інтерес до основ безпеки власної життєдіяльності ; розвивати зв'язне мовлення дітей, увагу та пам'ять.

Виховні завдання: виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Попередня робота: бесіда про прилади, перегляд мультфільму «Електричні прилади», розглядання альбому «Побутові прилади», бесіда за плакатами «Безпека в приміщенні».

Матеріал: іграшка - домовичок Кузя, набір картинок з електричними приладами, набір картинок для дидактичної гри «Чого не можна робити?», «Як уникнути неприємностей», картинки для розфарбовування на кожну дитину, кольорові олівці, мольберт.

Хід заняття:

Діти звертають увагу на появу сонячного зайчика.

Вихователь: Діти, як ви думаєте, чому з'явився сонячний зайчик? (запрошує пограти).

Пальч«Сонечко, сонечко ...» (діти стають в коло).

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

Діти, навколо нас живе багато чарівних предметів, які допомагають нам у побуті. І сьогодні ми з ними познайомимося. Я буду загадувати загадки, а ви будете їх відгадувати.

1. Гладить плаття і сорочки,

Випрасувати нам кишені.

Він у господарстві вірний друг,

Ім'я у нього (...).

2. Я пихчу, пихчу, пихчу.

Більше грітися не хочу.

Кришка голосно закипіла,

Пийте чай - вода скипіла.

3. Він смокче і пил і сміття.

Чистить крісло і килим.

У будинку сміття збере,

І жодного разу не чхне.

4. Дивлячись на екран у квартирі,

Бачимо, що діється у світі.

5. Ця праля - автомат,

нам пере усе підряд.

Молодці, всі загадки відгадали!

Вихователь: Діти, як можна назвати одним словом всі ці предмети?

Праска, чайник, пилосос, телевізор, пральна машина - все це прилади. Давайте дружно скажемо - прилади. (хорові та індивідуальні відповіді дітей).

- Діти, для чого нам потрібна , праска? (щоб прасувати речі).

- А для чого потрібна пральна машина? (машина потрібна, щоб прати речі).

Вихователь: Діти, ,як працюють ці прилади? Що потрібно зробити, щоб запрацювала праска? (праску потрібно включити в розетку).

- як ти думаєте, для чого потрібен дріт? (провід потрібен, щоб включити всі прилади в розетку).

Вихователь: Діти, що надходить з розетки по дроту до приладів? (струм).

- Як називаються прилади, до яких надходить електричний струм? Давайте дружно скажемо: електричні прилади (хорові та індивідуальні відповіді дітей).

Вихователь звертає увагу на ігашку - домовичка Кузю,який сидить на стільчику.

Вихователь: Ой, діти , дивіться, хто до нас у гості прийшов?

Кузя: Доброго дня, діти! Я переїхав на нову квартиру. Друзі і родичі подарували мені якісь прилади. Але я ніяк не зрозумію, що це за прилади?

Вихователь: Діти , допоможемо Кузі дізнатися що це за прилади (на мольберт виставляються електричні прилади). Діти , назвіть ці прилади. Як можна назвати одним словом ці прилади? (електричні прилади).

Кузя: Ой-ой-ой! Скільки в мене електричних приладів?

Вихователь: Діти , давайте допоможемо Кузі порахувати, скільки всього приладів? (рахунок дітьми).

1, 2, 3, 4, 5 - всього п'ять приладів.

Кузя: а який прилад найбільший? Який найменший?

Молодці, діти ! Тепер я знаю, які електричні прилади подарували мені друзі.

Вихователь: Кузя, а що в тебе сталося з рукою?

Кузя: включив я праску, щоб попрасувати себі штани і обпікся.

Вихователь: Діим, як ви думаєте, чому Кузя обпікся праскою? (маленьким дітям не можна користуватися праскою і включати праска в розетку).

Вихователь: Діти, Кузя нам приніс знаки, і просить допомогти розібратися в цих знаках. Вам потрібно взяти схему і пояснити, що не можна робити і чому?

(Проводиться дидактична гра «Чого не можна робити?»).

Кузя: Спасибо, діти, тепер я знаю, чому я обпікся праскою. Ніколи тепер не буду чіпати праску.

Вихователь: Діти , покажемо Кузі, як ми можемо попрацювати цими електричними приладами.

Фізкультурна хвилинка:

- Як ти гладиш?

- Ось так.

- Як переш?

- Ось так.

- Пилосос?

- Ось так.

- А як чайник наш кипить?

- Ось так.

Вихователь: Молодці, діти і! Ви справжні мамині помічники.

- Кузя, в житті бувають різні небезпечні ситуації. Небезпечна ситуація - це коли людині щось або хтось загрожує. Ми тебе з дітьми запрошуємо подивитися на ці ситуації.

(Проводиться гра «Як уникнути неприємностей»).

Кузя: Молодці, діти ! Ви все дуже добре знаєте правила безпеки. І я сподіваюся, що ви ніколи не потрапите в такі небезпечні ситуації.

Вихователь:Діти , чи можуть діти користуватися електричними приладами самостійно? Хто повинен користуватися електричними приладами? Електричні прилади включають і вимикають тільки дорослі.

Кузя: Діти , а я вам приготував сюрприз. На столах лежать картинки з різними предметами. Вам потрібно вибрати електричні прилади і зафарбувати кружечки червоним кольором.

(Проводиться гра «Знайди електричні прилади»).

Вихователь: Діти, покажіть Кузі свої малюнки.

Кузя: Молодці, хлопці! Ви мені допомогли. Тепер я знаю електричні прилади, і як з ними поводитися. Мені пора повертатися до себе. До побачення!

Вихователь: Діти , які ви молодці! Як багато знаєте про електричні прилади, про правила безпеки власної життєдіяльності. Ви - справжні знавці безпечного поводження з побутовими приладами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»