Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття для молодшої групи "Складання розповіді-опису"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

21.01.2022

102

7

0

Опис документу:

Продовжувати навчати дітей стежити за розповіддю вихователя, брати участь у розповіді, закінчувати фразу, розпочату дорослим; удосконалювати вміння вимовляти звуконаслідування: «цвірінь-цвірінь», «ців-ців»; навчити бачити і відчувати красу природи, передавати настрій; дати уявлення про зовнішній вигляд та будову дерева; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, пам’ять, мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Складання розповіді - опису

Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей стежити за розповіддю вихователя, брати участь у розповіді, закінчувати фразу, розпочату дорослим; удосконалювати вміння вимовляти звуконаслідування: «цвірінь-цвірінь», «ців-ців»; навчити бачити і відчувати красу природи, передавати настрій; дати уявлення про зовнішній вигляд та будову дерева; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, пам’ять, мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Словник: активізувати вживання слів: берізка, стовбур, гілочки, бруньки, листочки, білий, висока.

Матеріал: магнітофон, запис співу, синичка-іграшка, берізка.


ХІД ЗАНЯТТЯ


І. Організаційний момент.

Ясне сонечко в кімнату

Дивиться в віконечко.

Дуже раді всі малята,

Плескають в долонечки.


  • Хто заглядає до нас у кімнату? Який настрій, коли світить сонечко? Давайте посміхнемося сонечку і поплещемо в долоньки.

  • Сонечко засяяло, пригріло землю, стало тепло.

ІІ. Сюрпризний момент. (Запис співу пташки).

  • Хто це співає? (Синичка).

  • Яку пісеньку вона співає? (Ців – ців).

  • Які пташки ще співають навесні? (Горобчики).

  • Як співає горобчик? (Цвірінь – цвірінь).

ІІІ. Мотивація.

  • Синичка принесла розрізану картинку. Давайте складемо її, і визначимо, що на ній зображено.

Д/гра «Склади картинку».


ІУ. Робота над темою заняття.

а) бесіда за картиною.

- Яка берізка за висотою?

- Що є у берізки?

- Якого кольору стовбур?

- Які в неї гілочки?

- Як ви гадаєте: берізка весела чи сумна?. Чому?

- Синичка хоче, що ви розповіли їй про берізку. Давайте складемо розповідь, а я вам допоможу.


б) Д/гра «Продовжи речення»

Настала … (весна).

Засяяло і зігріло всіх своїми промінчиками . . . .(сонечко)

Прокинулася від зимового сну . . . (берізка).

Вона розправила свої тоненькі . . . (гілочки).

Незабаром розкриються її . . . (бруньки).

І покажуть свої носики зелені . . . (листочки).


в) Повторення розповіді-опису.

  • Синичці дуже сподобалася наша розповідь. Вона зраділа і заспівала свою пісеньку.


У. Підсумок.

- Про яке дерево ми сьогодні складали розповідь?

Хороводна гра «Ти, берізко, подивись».







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.