Конспект заняття для дітей молодшої групи з духовно-морального розвитку. Тема : « Хай добро панує в світі».

Опис документу:
Програмовий зміст. Допомагати кожній дитині свідомо ставитися до свого внутрішнього сві-ту. Розвивати вміння розпізнавати прояви емоцій інших людей, виразність мови, вміння послідовно висловлювати свої думки. Розвивати логічне ми-слення, інтерес до народних традицій. Вправляти в складанні цілого зображення з частин, творчі здібності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття для дітей молодшої групи з духовно-морального розвитку.

Тема : « Хай добро панує в світі».

Програмовий зміст.

Допомагати кожній дитині свідомо ставитися до свого внутрішнього сві-ту.

Розвивати вміння розпізнавати прояви емоцій інших людей, виразність мови, вміння послідовно висловлювати свої думки. Розвивати логічне ми-слення, інтерес до народних традицій.

Вправляти в складанні цілого зображення з частин, творчі здібності.

Формувати в дітей узагальнене поняття про ангелів та церкву.

Виховувати дружні, доброзичливі взаємини в групі. Зміцнювати довіру між дітьми та дорослими, взаєморозуміння. Виховувати охайність у роботі з фарбами, естетичний смак.

Обладнання.

Конверт з ілюстраціями добрих-поганих вчинків по Л. Б.Фесюкової (дів-чинка годує бутербродом кошеня, хлопчик ображає цуценя, хлопчаки ви-лізли на дерева та ламають гілки, бабуся з онукою ліплять пиріжки.).

Корона, кошик з масками Лисички, Зайчика, Півника. Картинка із зображе-нням ангелочків, церкви. Значки- посміхайчики, витинанки ангелочків ( на кожну дитину). Картонні сердечка- одне ціле, інше розрізане на частини, гуаш, пензлики, «яєчки» вирізані з альбомних аркушів – по кількості дітей

Аудіозаписи : «Ангелы Божии», «Молись дитя»-Т.Лазаренко, Л.Херувимсь-ка, І.Нікітін. «Улыбка» М.Пляцковський.

Попередня робота.

Бесіди з дітьми, читання укр.нар. казки « Зайчик та півник», заучування віршів, прислів'їв, бесіда вихователя з священнослужителем. Запросити батьків вихованців на заняття.

Хід заняття

Вих-ль. Діти, сьогодні до нас прийшли гості. Давайте привітаємося з ними:

Добрий день, вам ,добрі люди

Хай вам щастя й доля буде

Не на день і не рік,

А на довгий довгий вік!

-Світло й сонячно в нашій групі, і настрій у всіх радсний. Я вас люблю і щоб підтримати цей настрій, хочу подарувати посміхайчики.

Даруються значки- посміхайчики кожній дитині ,прищеплюються на одяг.

Проводиться психогімнастика « Я»

«Я очень хороший, послушный

пригожий. Я всеми любимый.

Я Богом хранимый.

Ты очень хороший, послушный,

пригожий. Ты всеми любимый.

Ты Богом хранимый.»

-Діти, а вам подобається коли у вас радісний, веселий, добрий настрій?

Вихователь одягає на голову корону.

-Я сьогодні буду Доброю Феєю і ми з вами відправимося у подорож до країни Добра. Щоб нам було весело і не самотньо, візьміть свого товари-ша, друга за руку.

Під аудіозапис «Посмішка» М.Пляцковського діти з вихователем починають подорожувати. Натрапляють на великий конверт з ілюстраціями про добрі та погані вчинки поЛ.Б.Фесюкової.

Бесіда по картинкам.

1.Що робить бабуся? Онука? Який у них настрій? Підберіть назву до цього малюнка.

2.Що робить дівчинка? Чи можна назвати добрим її вчинок? Чи весь бу-терброд необхідно віддати кішечці?

3.Що сталося з хлопчиком? Із гілкою дерева? Чому хлопчик плаче? А де-рево, може теж плаче? Який це вчинок? Для чого потрібно ліс оберігати?

4.Що робить хлопчик? Чому він такий злий? Як можна зупинити хлопчи-ка? Чому не можна ображати тварин? Хлопчик здійснив добрий чи поганий вчинок?

Відповіді дітей.

Вих-ль. Діти, запам'ятайте:

«Зупини іншого, якщо він робить щось недобре»

Під музику продовжується подорож. Вихователь звертає увагу на кошик, в якому діти знаходять маски півника, зайчика, лисички. Маски одягаються на дітей.

Вих-ль. З якої це казки потрапили до нас звірята? Де плаче зайчик? А хо-чете потрапити в цю казку? Тоді заплющіть очі, й відразу опинитеся там.

Проводиться драматизація за казкою «Зайчик та півник»

Півник. Привіт , Зайчику, як живеш? Чому плачеш, сумуєш?

Зайчик. Як же мені не плакати, коли Лисиця мене з хати вигнала.

Півник. Не плач Зайчику,ми її виженемо!

Зайчик. Не виженеш!Собака, Ведмідь і Бик гнали - не вигнали.

Півник.Ні ж бо, виженемо! ( Підходить до Лисиччиної хати)

-Ку-ку-ріку! Ку-ку-ріку!

Іде півник на п'ятах, несе шаблю на плечах.

Хоче Лиску зарубати, собі шапку приладнати.

Іди, Лисице, геть!

Лисиця ( злякано). Іду, іду, вже вдягаюся! ( тікає)

Вих-ль. Як ви ставитеся до Зайчика?

Відповіді дітей. Вони жаліють, обнімають, втішають Зайчика.

Вих-ль. Який був Зайчик на початку казки? А в кінці?(діти показують жестами). Знайте: Лисиця теж потребує вашої допомоги, бо вона не вміє дружити. Що ми порадимо їй?

Відповіді дітей.

Вих-ль. Запам'ятайте дітки:

«Друзів не можна ображати»

«Менших і слабших треба оберігати»

Подорож продовжується. Діти з вихователем натрапляють на вирізані з картону два сердечка.Одне ціле, інше поділене на частини.

Вих-ль. Діти, ми з вами натрапили на сердечка добра, але хтось одне зруйнував.Разом з батьками ви спробуєте допомогти сердечку.

Проводиться гра-вправа « Добре сердечко»

Діти разом з батьками по черзі розповідають про свій добрий вчинок, а потім складають частинки «сердечка» в одне ціле. У кінці гри у групі з'я-вляється сердечко добра, яке щодня буде нагадувати дітям про добрі вчинки.

Діти беруть одне одного за руки і подорож продовжується. Звучить аудіо запис «Ан-гелы Божии» сл. Т .Лазаренко. муз. Л.Херувимської. Знаходять картину на якій зображені Ангелочки, церква.

Розповідь вихователя про церкву, ангелів. Дати поняття, що ангели теж не-суть добро і всім людям допомагають, оберігають.

Діти дарують гостям ангелочків.

Вих-ль. Діти, а хто знає яке наближається християнське свято?

Відповіді дітей.

Вих-ль. На Великдень матусі, бабусі печуть смачні пасочки, розписують,

розмальовують яєчка, які потім називають писанками.

Показ писанок.

Вих-ль. Сьогодні ви разом з батьками теж розмалюєте яєчка.

Малювання фарбами разом з батьками.

Звучить аудіо запис « Молись дитя» сл. Нікітіна. муз.Л.Херувимської.

В кінці заняття проводиться виставка писанок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.