Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Конспект відкритого заняття у ДНЗ для дітей 5-6 років.

Англійська мова

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

24.03.2021

82

1

0

Опис документу:
Дана розробка є конспектом відкритого заняття з англійської мови у ДНЗ для дітей старшого дошкільного віку (5-6 років). Заняття розроблено у формі гри по темі "Мої улюблені овочі і фрукти". Наявні текти пісень та посилання на відео з Youtube.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з англійської мови у дитячому садочку (5-6 років) на тему:

«Мої улюблені овочі та фрукти» (повторення і узагальнення)

Мета: розвивати діалогічне мовлення, мовленнєву інтуїцію, увагу і пам'ять, формувати навички мовленнєвого етикету (привітання, прощання); виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення іноземної мови; повторити і закріпити вивчені лексичні одиниці та спонукати їх відтворювати (strawberry, banana, pear, grapes, peach, watermelon, apple, orange, lemon, cucumber, tomato, carrots, cabbage, potato), практикувати мовленнєві структури Im fine, good, bad. “I like”; вправляти малят у виконанні пісень та віршів англійською мовою.

Обладнання: тематичні картки, аудіо записи (телефон), відео записи (нетбук), картки з фруктами і овочами, пакети (кошики)

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання з дітьми

П: Hello, boys and girls!

Д: Hello!

П: Let’s sing a song! (Виконання пісні “Hello”)

Hello! Hello! Hello! How are you?

Im fine. I’m fine. I hope that you are too.

(Після цього діти говорять, як їхні справи)

I am fine, good, bad.

П: Діти сьогодні ми повторимо назви овочів і фруктів. Нагадайте мені, що означає слово “fruit” і слово “vegetables” (Діти відповідають)

2) Фонетична зарядка

П: Діти, давайте пригадаємо наші віршики про овочі і фрукти. (Дехто з дітей розповідає віршики, а потім всі разом повторюємо ще раз)

Fruits”

What is this?

This is a fruit.

Apple, orange, banana

All the fruits are very good.

Vegetables”

Green cucumbers, orange carrots,

Red tomatoes, brown potatoes,

Vegetables are very nice,

They have vitamins for us.

ІІ. Основна частина

  1. Гра

П: А зараз давайте пограємо. Вам необхідно покласти овочі в один кошик, а фрукти в інший. (Фруктів -9, а овочів -5) How many vegetables? How many fruits?

  1. Музична пауза. Змагання. Пісенька Ten little teddy bears

https://www.youtube.com/watch?v=Hj7sbnsh4EM

One little, two little, three little teddy-bears,

Four little, five little, six little teddy-bears,

Seven little, eight little, nine little teddy bears,

Ten little teddy bears…

  1. Повторення лексичних одиниць. (Діти називають по малюнкам назви фруктів і овочів.)

Зразок: I like red apple

  1. Повторення пісні “I like to eat…”

I like to eat, eat, eat apples all day,

I like to eat, eat, eat oranges all day…

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=gxphoOOwTbo

“Head, shoulders, knees and toes”

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes,

Eyes and ears and mouth and nose,

Head, shoulders, knees and toes, knees and toes.

  1. Відпрацювання конструкції «I like». (Діти говорять, що вони люблять, вживаючи запропоновану конструкцію)

ІІІ. Заключна частина.

  1. Нагородження активних дітей. (Призи)

  2. Пісенька.

https://www.youtube.com/watch?v=DHb4-CCif7U&t=7s

On, in, under, by,

On, in, under, by,

Where is the spider? On

On, in, under, by,

On, in, under, by,

Where is the spider? In

On, in, under, by,

On, in, under, by,

Where is the spider? Under

On, in, under, by,

On, in, under, by,

Where is the spider? By

On, in, under, by,

On, in, under, by

Bye-bye!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.