Конспект уроку "Змінювання іменників за числами"

Опис документу:
В конспекті уроку з української мови подано розгорнутий план проведення уроку-ярмарку з української мови з використанням мультимедійної презентації на тему: «Змінювання іменників за числами» для 4 класу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
відповіді будуть яскравими та різноманітними я буду швидким та активним я буду креативним
Слайд № 1

відповіді будуть яскравими та різноманітними я буду швидким та активним я буду креативним

Тема уроку: Змінювання іменників за числами
Слайд № 2

Тема уроку: Змінювання іменників за числами

Я очікую, що на уроці буде… Я очікую, що … Цей урок навчить мене … Поглибити знання про іменник Визначати число іменників Визначати число іменників...
Слайд № 3

Я очікую, що на уроці буде… Я очікую, що … Цей урок навчить мене … Поглибити знання про іменник Визначати число іменників Визначати число іменників Розвивати творчі здібності Завдання

вміти визначати число іменників точно і красиво висловлювати свої думки злагоджено працювати в парах та групах Очікування повинні навчитися змінюва...
Слайд № 4

вміти визначати число іменників точно і красиво висловлювати свої думки злагоджено працювати в парах та групах Очікування повинні навчитися змінювати іменники за числами зумієте переконати, що знаєте рідну мову та шануєте традиції

УРОК-ЯРМАРОК
Слайд № 5

УРОК-ЯРМАРОК

Девіз уроку: «Не намагайся бути першим, а намагайся бути кращим»
Слайд № 6

Девіз уроку: «Не намагайся бути першим, а намагайся бути кращим»

Гра “Пошук”
Слайд № 7

Гра “Пошук”

Тлумачний словничок Ярмарок - торг, який влаштовується регулярно, в певну пору року і в певному місці для продажу й купівлі товарів. || перен., роз...
Слайд № 8

Тлумачний словничок Ярмарок - торг, який влаштовується регулярно, в певну пору року і в певному місці для продажу й купівлі товарів. || перен., розм. Місце скупчення кого-, чого-небудь, де багато шуму, галасу, велике пожвавлення.

Слайд № 9

Лавка «Шкільне приладдя» Запишіть в один стовпчик іменники, що означають один предмет, а в другий – іменники, що означають багато предметів. Один Б...
Слайд № 10

Лавка «Шкільне приладдя» Запишіть в один стовпчик іменники, що означають один предмет, а в другий – іменники, що означають багато предметів. Один Багато

Число іменників Однина: Множина: називає один предмет, особу, явище називає багато предметів, осіб, явищ школа учень вітер школи учні вітри
Слайд № 11

Число іменників Однина: Множина: називає один предмет, особу, явище називає багато предметів, осіб, явищ школа учень вітер школи учні вітри

МОЛОКО
Слайд № 12

МОЛОКО

Слайд № 13

Іменники, які вживаються тільки в однині тільки в множині назви парних предметів: ворота, окуляри, сани; назви речовин: вершки, ліки, ласощі, солод...
Слайд № 14

Іменники, які вживаються тільки в однині тільки в множині назви парних предметів: ворота, окуляри, сани; назви речовин: вершки, ліки, ласощі, солодощі; назви станів, почуттів: лінощі, заздрощі, пустощі; назви предметів, що сприймаються як сукупність: шахи, оплески, канікули, гроші; географічні назви: Карпати, Суми. збірні назви: людство, дітвора, молодь; назви речовин: цукор, мед, масло, молоко, сіль; назви дій, почуттів: хода, радість, любов, кохання; географічні назви: Львів, Світязь, Київ.

Іменники, які вживаються тільки в однині тільки в множині збірні назви: людство, дітвора; назви речовин: цукор, мед, мука, сіль; назви дій, почутті...
Слайд № 15

Іменники, які вживаються тільки в однині тільки в множині збірні назви: людство, дітвора; назви речовин: цукор, мед, мука, сіль; назви дій, почуттів: хода, радість, любов, кохання; географічні назви: Львів, Світязь, Київ. назви парних предметів: ворота, окуляри; назви речовин: вершки, ліки, ласощі, солодощі; назви станів, почуттів: лінощі, заздрощі, пустощі; назви предметів, що сприймаються як сукупність: шахи, оплески, гроші; географічні назви: Карпати, Суми, Лубни.

Лавка «Українська народна їжа»
Слайд № 16

Лавка «Українська народна їжа»

Лавка «Ягідна пора»
Слайд № 17

Лавка «Ягідна пора»

Слайд № 18

Лавка «Кмітлива» Гра “Ланцюжок” Відгадайте загадки. Визначіть рід, число іменників-відгадок. - Весь світ годую, а сама не їм. - Зубів не має, а кус...
Слайд № 19

Лавка «Кмітлива» Гра “Ланцюжок” Відгадайте загадки. Визначіть рід, число іменників-відгадок. - Весь світ годую, а сама не їм. - Зубів не має, а кусає. - Довгі вуха має, швидко в лісі стрибає. - У світі одна – всім потрібна вона. - Не золоте, а найдорожче. - Як подивишся на нього, Бачиш в нім себе самого Отаким, яким буваєш, Що це, друже? Відгадаєш?

Лавка «Творча» Гра « Редактори» Команда “Сонечко” Прочитайте, розкриваючи дужки. Змініть число іменників за змістом. Зацвіли усі (діброва) ________...
Слайд № 20

Лавка «Творча» Гра « Редактори» Команда “Сонечко” Прочитайте, розкриваючи дужки. Змініть число іменників за змістом. Зацвіли усі (діброва) __________________ І (долина)_______________, і (луг)______________, І (річка)_________________ синіють знову І не входять в (берег)________________.

Прочитайте, розкриваючи дужки. Змініть число іменників за змістом. Україна – це тихі (вода) _____________ і ясні (зоря) _____, зелені (сад)________...
Слайд № 21

Прочитайте, розкриваючи дужки. Змініть число іменників за змістом. Україна – це тихі (вода) _____________ і ясні (зоря) _____, зелені (сад)_________ і білі (хата)____________, лани золотої (пшениця) ___________. Україна – розкішний (вінки)__________ з рути і барвінку. Лавка «Творча» Гра « Редактори» Команда “Дзвіночки”

Прочитайте, розкриваючи дужки. Змініть число іменників за змістом. Укажіть їх рід. У блакитному небі тремтить сіра (грудочки) _____________________...
Слайд № 22

Прочитайте, розкриваючи дужки. Змініть число іменників за змістом. Укажіть їх рід. У блакитному небі тремтить сіра (грудочки) _____________________. Це – жайворонок. Я слухаю цю чудову ( пісні) _____________ – не можу наслуха-тися. Неначе виграє на тоненьких срібних (струна)________. Натягується від золотої (пшениця) _________________ до сонечка. І летить дзвінка (пісні)__________ аж до неба. Лавка «Творча» Гра « Редактори» Команда “Барвінок”

Метод «Мікрофон» Для мене сьогодні цікавим (важливим) було…. На уроці я дізнався, що… Отримана сьогодні інформація дозволяє нам зробити висновок, щ...
Слайд № 23

Метод «Мікрофон» Для мене сьогодні цікавим (важливим) було…. На уроці я дізнався, що… Отримана сьогодні інформація дозволяє нам зробити висновок, що… Мені хотілося б ще …

Ой там, на веселім на базарі, Продавали, купували, жартували. Із покупками потому Повертаємось додому (2 рази). Ой тут, на веселім на уроці, Ми пис...
Слайд № 24

Ой там, на веселім на базарі, Продавали, купували, жартували. Із покупками потому Повертаємось додому (2 рази). Ой тут, на веселім на уроці, Ми писали, міркували, жартували. Із знаннями ми потому Повертаємось додому (2 рази). Ой там, на веселім на базарі

Оцініть свої знання 10-12 балів 6-4 бали 3-1 бали 9-7 балів
Слайд № 25

Оцініть свої знання 10-12 балів 6-4 бали 3-1 бали 9-7 балів

Домашнє завдання Високий рівень: вправа 112 підручника (скласти письмово на 6-7- речень текст-розповідь «Корисні овочі», підкреслити іменники в тво...
Слайд № 26

Домашнє завдання Високий рівень: вправа 112 підручника (скласти письмово на 6-7- речень текст-розповідь «Корисні овочі», підкреслити іменники в творі, визначити число). Середній рівень: вправа 112 підручника (скласти письмово на 6-7- речень текст-розповідь «Корисні овочі». Низький рівень: записати 10 іменників, визначити число.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.