КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. "ОПОВІДАННЯ. ПЕРЕКАЗ.ТЕАТРАЛІЗУЄМО".

Опис документу:
КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ . 2 КЛАС. ЗА КАЛЕНДАРНИМ ПЛАНУВАННЯМ № 49. До підручника Українська мова.2 клас (автори І Большакова та М. Пристінська) 1-ий семестр. НУШ (нова українська школа). 2019

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 49 українська мова 2 клас

Тема:Оповідання. Переказ. Театралізуємо.

Очікувані результати:

Читаємо

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,

оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-

2];

- розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2-2.3-2];

- словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

- визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом [2 МОВ 2-2.3-2]

- висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях [2 МОВ 2-2.4-

 Досліджуємо мовлення

аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2

МОВ 5-4.1-1];

обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних

звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

Хід уроку

Уведення в тему

Показати малюнок парасолі

Що відбувається? Як ви це зрозуміли?

- Для чого люди вигадали парасолю?

Групова робота (1-2 хв) –обговорення

- Чи є у вас парасольки? То вам їх купив?

Стіна слів : парасоля

Стратегія КМ «Асоціативний кущ»

1. Напишіть слово «парасоля» на дошці (аркуші)

2. Запропонуйте учням записати слова та фрази, які

спадають на думку, коли вони чують це слово.

Потрібно записати стільки думок, скільки

дозволить час, або доки не буде вичерпано всі.

3. Коли всі думки записано, запропонуйте учням

встановити зв’язки між словами.

Важливо! Асоціації не бувають правильними чи

неправильними. Асоціації — індивідуальні.

Читаємо та обговорюємо текст с.67

Прочитайте заголовок оповідання

-Як ви думаєте ,про кого або що воно буде?

- Які бувають парасолі?? Де ви про них чули або

бачили?

- Роздивіться малюнки до цього оповідання

- Це буде справжня історія із життя чи вигадана?

Передбачаємо за словами з тексту

- Як ви думаєте, про що йтиметься в тексті? Чому ви

так думаєте?

Кероване читання (Читання із зупинками)

- Ми будемо читати оповідання по частинах, зупинятися і

обговорювати, про що дізналися, і що буде далі.

Читаємо по частинах ( оберіть спосіб читання)

- частина: учнів по черзі вголос назагал.

- частина: учні читають самостійно напівголосно.

- частина: учні в парах читають почергово по одному

реченню.

Обговорення частин оповідання за запитаннями в

підручнику.

- Чи сподівалися ви, що будуть такі події у

оповіданні?

- Що ви відчували, коли читали оповідання?

Учитель:

- обговорює з учнями тему, головну думку

- учить аналізувати подальші події на основі

передбачення;

- визначає головних героїв оповідання

та читає в особах частину тексту

- Яка тема тексту?

- Яка головна думка тексту?

Повторне читання тексту

- Читання в парах

- Читання в групах

- Читання назагал для класу

- Читання частин тексту, що відповідають малюнкам.

Переказ оповідання

  • Хто бажає переказати оповідання?

Театралізуємо

Розподілити ролі (Хто буде парасолькою, а хто хлопчиком)

Результат

Я дізнався/дізналася

  • Про що ви дізналися з оповідання?

  • Чи було воно цікавим?

  • Чи хотіли б ви стати на один день парасолькою? Чому?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
2
4
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!