Мета уроку:
навчальна:
ознайомити учнів з роботою полярників на антарктичних дослідницьких станціях, зокрема на станції Вернадського;
поглибити знання учнів про антарктичну експедиційну діяльність та наукові дослідження, що проводяться у цьому регіоні;
розвинути навички аналізу та узагальнення інформації з різних джерел.
розвивальна:
розвивати вміння працювати з текстом, виділяти головне, визначати основні ідеї;
збагачувати словниковий запас учнів термінами, пов’язаними з дослідженнями в антарктичних умовах;
розвивати критичне мислення та уміння аргументувати свою точку зору на основі отриманої інформації.
виховна:
виховувати почуття відповідальності за природне середовище та потребу у збереженні його для майбутніх поколінь;
формувати почуття патріотизму та поваги до наукової праці, проведеної полярниками на станції Вернадського;
закріплювати усвідомлення важливості наукових досліджень для розвитку суспільства та збереження природи.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: ноутбук для запуску презентацій або показу відео,
презентація з ілюстраціями, фотографіями та відеороликами про роботу полярників та життя на станції Вернадського, кросворди, картки з питаннями для вікторини.
Очікувані результати:
учні матимуть загальне уявлення про життя та роботу науковців на антарктичних дослідницьких станціях;
вони зможуть пояснити, які наукові дослідження проводяться на станції Вернадського та яка їх значимість;
учні зрозуміють важливість наукових досліджень для розвитку суспільства та збереження навколишнього середовища;
вони розумітимуть виклики та умови праці, з якими стикаються полярники під час роботи на станції;
учні зможуть аналізувати інформацію та висувати висновки про роботу полярників та їх внесок у науку;
учні розвинуть почуття відповідальності за довкілля та важливості збереження природи;
вони сформують почуття поваги до наукової діяльності та пізнавального процесу.