Конспект уроку з основ здоров'я. Фізичні вправи та здоров’я.

Опис документу:
Мета: повідомити, як фізична активність впливає на здоров’я, розширити знання дітей про види фізичної активності, з’ясувати, коли, як і для чого потрібно виконувати фізичні вправи; вчити правильно використовувати фізичні навантаження; розвивати мислення, мовлення, увагу учнів; розвивати фізичні якості: гнучкість, витривалість; виховувати бажання слідкувати за своїм здоров’ям, займатися фізичною культурою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата : 16.11.17

Тема. Фізичні вправи та здоров’я.

Мета: повідомити, як фізична активність впливає на здоров’я, розширити знання дітей про види фізичної активності, з’ясувати, коли, як і для чого потрібно виконувати фізичні вправи; вчити правильно використовувати фізичні навантаження;

розвивати мислення, мовлення, увагу учнів; розвивати фізичні якості: гнучкість, витривалість;

виховувати бажання слідкувати за своїм здоров’ям, займатися фізичною культурою.

Очікувані результати:

1) учні пояснюють необхідність займатись фізичними вправами, розуміють зв'язок між фізичними навантаженнями і здоров’ям;

2) учні називають види фізичних вправ (рухової активності);

3) учні виконують комплекс вправ ранкової гімнастики та вправ для фізичного та розумового розвантаження.

Обладнання: мікрофон, мультимедійна презентація, комп’ютери для проходження тестування, інтерактивна дошка, картки, ручки.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма уроку: урок з мультимедійним супроводом.

Хід уроку

  1. Самовизначення до діяльності. (сл..1)

Вже дзвінок нам дав сигнал,

працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

працювати починаймо!

  1. Створення ситуації успіху.

    1. Гра «Так чи ні»

- Я називатиму твердження, якщо воно для вас істинне, покажіть «так» (великий палець вгору), якщо ні – відповідно, «ні» (схрещені руки).

  • Я мию руки двічі на день (з’ясувати, чому потрібно частіше )

  • Я люблю рухливі ігри

  • Я їм багато фруктів та овочів, бо це корисно

  • Я вчасно лягаю спати

  • Я проводжу час на свіжому повітрі

  • Я слідкую за чистотою тіла

- Молодці!

  1. Мотивація навчальної діяльності.

- А чому ви виконуєте всі ці правила? (Бо це корисно для здоров’я ).

- Але є ще дещо, що вкрай необхідне для здоров’я людини. Ось послухайте історію про двох хлопчиків. (Сл.2)

Петрик дуже слухняний та спокійних хлопчик, він навчається в другому класі, але часто пропускає школу через хвороби. У вільний час Петрик любить малювати, дивитися телевізор та гратися в ігри на планшеті. Він не любить гратися на подвір’ї, не відвідує ніяких гуртків, рідко робить зарядку.

А Василько охоче проводить час на свіжому повітрі, грається з друзями в футбол, постійно вигадує рухливі ігри. Він вчасно виконує домашні завдання, школу не пропускає, бо майже ніколи не хворіє.

- Чому хлопчики такі різні? Чому Петрик часто хворіє, а Василько – ні? (Бо Василько займається фізичними вправами).

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

    1. Бесіда. Формулювання теми уроку.

- Тож, що ще необхідне для здоров’я та гарного розвитку дітей? (Потрібні фізичні вправи).

- Правильно! Сьогодні на уроці саме про це і буде мова. (Сл.3)

    1. Інтерактивна вправа "Очікувані результати". "Мікрофон"

- Скажіть, чого ви хочете навчитись на цьому уроці? Про що хочете дізнатись?

  1. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

Сл. 4

- Фізичні вправи складаються з ранкової гімнастики, рухливих ігор та спортивних ігор.

- Коли треба робити ранкову гімнастику?

- Ранкову гімнастику, як і загальнорозвивальні вправи на уроці фізичної культури, труба починати з м’язів шиї, потім м’язи плечового поясу та рук, тулуба та ніг. Закінчити труба дихальною вправою.

- Вивчимо комплекс ранкової гімнастики: встаньте біля парт. (сл..5)

Що потрібно для зарядки? Стати струнко, разом п’ятки,

Головою покрутили, Шию добре розігріли.

Із дрібнички починаєм, з неба зірочку знімаєм.

Не біда, що не дістали, розпрямились, вищі стали.

Руки ставим перед груди і ривки робити будем,

Щоб про нас не говорили, що ми байдики лиш били.

Ноги віднайшли опору, руку вбік, а іншу – вгору.

Вліво-вправо позгинались, як пружинки розпрямлялись.

Уперед всі нахилились, на млини перетворились.

Руки в сторони – ось так, меле борошно вітряк.

Зупинились, видихаєм, вдих і видих зачекаєм.

Як відхекалися трішки, пострибали спритні ніжки.

Двічі вдих і двічі видих, тихо дихаєм, повільно.

Наостанок потягнулись, всім навколо усміхнулись.

- Молодці! Сідайте. Кожного ранку робіть зарядку і будете весь день бадьорі та повні сил.

- Але є і інші види фізичних вправ: заняття спортом та рухливі ігри.

- Які види спорту ви знаєте? (Сл.6) Плавання, легка атлетика, гімнастика, фігурне катання, лижний спорт, спортивні ігри.

- Чим ви займаєтесь чи хотіли б займатись?

- Що відноситься до спортивних ігор? (сл..7) Футбол, волейбол, баскетбол, хокей, гандбол.

- І найчастіше ми граємо в рухливі ігри. Назвіть ваші улюблені. (сл..8)

- Отже! (СЛ.9) для чого потрібно займатись фізичними вправами?

- Які види фізичних вправ вам відомі?

  1. Узагальнення і систематизація отриманих знань.

Вправа «Збери прислів’я». фронтально.

Диференційована робота в групах (тестування, картки, інтерактивні вправи).

Фізхвилинка для очей.

  1. Рефлексія навчально - пізнавальної діяльності учнів на уроці.

    1. Інтерактивна вправа "Сходинки успіху". "Мікрофон"

- Дітки, вам сподобався наш урок?

- Розкажіть, що нового дізнався кожен з вас, чого навчився? Чи справдились ваші очікування?

- Дякую за урок. Урок закінчено!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00