Конспект уроку з образотворчого мистецтва для учнів 2 класу

Опис документу:
Документ містить конспект уроку з образотворчого мистецтва для учнів 2 класу. Тема. Натюрморт (робота на площині). Мета: ознайомити учнів із жанром натюрморту, вчити складати натюрморти, продовжувати формувати навички роботи з фарбами, уміння аналізувати природні форми

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Клас: 2 клас.

Тема. Натюрморт (робота на площині).

Мета: ознайомити учнів із жанром натюрморту, вчити складати натюрморти, продовжувати формувати навички роботи з фарбами, уміння аналізувати природні форми; поглиблювати знання учнів про композицію, світло, тінь; розвивати уяву, пам'ять, спостережливість; виховувати інтерес до художнього бачення краси оточуючого світу.

Техніка і матеріали: альбом для малювання, акварельні фарби, пензлики, баночка з водою, олівець, гумка.

Терміни і поняття: натюрморт, тінь, півтінь, світло

Дидактичний матеріал: репродукції картин фруктів, овочів, натюрморту, послідовність малювання яблука.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Сьогоднішній урок хочеться почати з чудових рядків, що кличуть нас до завзятості, працьовитості, радості життя, творчості. Нехай вони стануть і вашим девізом:

Не можеш  дізнайся,

Не знаєш  дізнайся,

Пробуй, шукай, здійснюй, досягай.

Учитель перевіряє порядок на партах.

ІІ. Вступна бесіда. Повідомлення теми уроку

Розгадайте загадки.

Зелені сережки

На гіллі висіли,

На сонечці підсмажились

І почервоніли!

(Вишня, черешня)

Під землею народилась

і для борщику згодилась.

Мене чистять, ріжуть, труть,

смажать, варять і печуть. (Картопля)

Чи то жовта,

Чи то синя

Соковита господиня.

Чи то сонце,

Чи то злива —

Пригостить нас влітку...

(Слива)

Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Ґадзині варять з ним борщі,

Росте в городі на кущі.

(Помідор)

Мов маленький м’ячик,

Висить, а не скаче,

Рум’яне, гладеньке,

На смак солоденьке. (Яблуко)

Я жовтенька, я маленька,

Мов медочок солоденька.

На баштані достигаю,

Тепле сонечко вітаю. (Диня)

А якої форми ці овочі та фрукти? (Яблуко  кругла форма, картопля  кругла, вишня  кругла, слива  овальна, помідор  кругла, диня  овальна)

А які фрукти ви ще знаєте? (Апельсин, груша..)

А овочі? (Огірок, редиска, буряк..).

Які ваші улюблені фрукти та овочі?

Чи знаєте ви, як називаються роботи художників, де зображені фрукти, овочі, інші ласощі або предмети побуту? (Ні).

Сьогодні у нас не просто цікавий урок, а смачний. Наша розмова сьогодні піде про натюрморт. Що ж таке натюрморт? Натюрморт  це жанр образотворчого мистецтва, картина або малюнок, на яких зображені різні предмети побуту, квіти, фрукти, овочі.

Учитель демонструє репродукції картин.

ІІІ. Демонстрація прийомів роботи

Щоб передати об’єм у малюванні фруктів та овочів, достатньо трьох тонів кожного кольору: найсвітліший потрібно накласти на найосвітленіше місце (світло), найтемніший — на найменш освітлене (власна тінь), середній  заповнить решту місця (півтінь).

(Учитель пропонує учням роздивитися репродукції картин, на яких зображено фрукти, знайти на зображенні найосвітленіші місця; власні тіні; тіні, що падають; напівтіні)

 Спершу необхідно визначити місце зображуваного яблучка чи іншого фрукта або овоча на аркуші паперу. Воно має бути ані занадто маленьким, ані занадто великим за розміром і знаходитись посередині аркуша паперу.

Для того щоб намалювати яблучко, уважно придивіться до нього і визначте форму яблучка.

Простим олівцем намалюйте яблучко.

Перед тим як розфарбовувати намальоване олівцем яблучко, необхідно уважно роздивитись його забарвлення, визначити, які кольори знадобляться для роботи. Коли визначитеся з кольором, можна розфарбувати зображене яблучко.

Щоб одержати колір для півтіні, потрібно пом’якшувати тон розмивати водою.

Перед роботою з будь-якою фарбою не забувайте добре промивати пензлик, щоб не забруднити решту кольорів.

IV. Самостійна творча робота учнів

Розгортайте альбоми для малювання. Обирайте будь-який фрукт або овоч, і починаймо малювати.

Фізкультхвилинка

Із-за парт ми піднялись,

Всі добряче потяглись,

Гарно спинки всі прогнули

І про втому геть забули.

Пальці всі в замок закрили

Й стисли їх мерщій щосили.

А тепер присіли  раз!

Фізкультпауза у нас.

Піднялись і пострибали,

Мов сніжинки покружляли.

Сіли рівно  і до праці.

Хай не стомлюються пальці.

Учні малюють, вчитель слідкує за порядком у класі, допомагає учням у роботі.

V. Підсумок уроку

Учитель проводить виставку робіт (хто швидше впорався, прикріплює свою роботу на дошку).

Що ми сьогодні робили на уроці? Що малювали?

Хто скаже, що таке натюрморт?

Чим сподобався вам сьогоднішній урок?

Ось і скінчився урок,

І дзвенить для вас дзвінок!

Працювали добре, друзі,

Відпочиньте по заслузі!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!