+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Конспект уроку з фізичної культури на тему: "Організовуючі й загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. "

Конспект уроку з фізичної культури на тему: "Організовуючі й загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. "

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Інструктаж з БЖД. Організовуючі й загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

Мета уроку: Виконати вправи для правильної постави та розвитку швидкості, та

та стрибків у висоту.

Завдання уроку:

Навчальні: Ознайомити учнів із правильним диханням під час виконання фізичних вправ. Повторити вправи для формування пози й правильної постави.

Навчити відштовхуватися однією ногою і стійко приземлитися на обидві

ноги.

Розвиваючі: Сприяти розвитку гнучкості, спритності, чіткості виконання вправ з

рівноваги, координації рухів.

Виховні: Виховання морально-вольових якостей дитини під час командних змагань.

Місце проведення: спортивна зала.

Обладнання: 4 маркера (це можуть бути абсолютно будь-які речі: фішки, м'ячі, камені і т.п.), мотузка або гумова тасьма закріплена на двох стояках, гімнастичні обручі.

п/п

Зміст завдання

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Вступна частина 3 хв.

1.

1. Шикування в одну шеренгу, привітання.

2. Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 15 сек.

3. Ознайомлення із темою та завданнями уроку:

- Добрий день діти! Сьогодні ми з вами вирушимо в невеличку подорож до королівства Гімнастика. Під час подорожі ми повторимо вправи для розвитку швидкості. Шлях наш проляже через містечка які мають назву: «Різновиди ходьби та бігу», «Весела розминка», «Правильна постава та профілактика плоскостопості» та завершиться наша подорож у столиці королівства «Рівновага». На завершення нашої подорожі ми проведемо рухливі ігри.

4. Перед початком подорожі ми виконаємо дихальні вправи:

В.П.–о. с.

1-2 – руки вперед – вгору, підтягнутись, вдих через

ніс,

3-4 –вихідне положення, видих через рот.

1 хв.

до 1 хв.

1 хв.

30 с.

Фронтальний метод. Опитування учнів про їх самопочуття. Перевірка спортивного одягу.

Перевірити готовність організму учнів до навантажень.

Отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдання на урок.

Дихання не затримувати.

В.П.- вихідне положення,

о. с. -основна стійка.

Підготовча частина 15хв.

2.

1. – Щоб перевірити чи не зіб’ємося ми зі стежини, чи не заблукаємо під час подорожі ми виконаємо розрахунок за порядком, розподіл на 1-2 на 1-3, повороти на місці та перешикування з шеренги в коло.

- «За порядком розрахуйсь!»,

- «На перший, другий – РОЗРАХУЙСЬ!»,

- «На перший, другий, третій – РОЗРАХУЙСЬ!»,

- повороти на місці: «Право - РУЧ», «Ліво – РУЧ!»,

«Кру – ГОМ!»,

- «У коло кроком – РУШ!»,

- «В одну шеренгу - ШИКУЙСЬ!».

2. – Непомітно для всіх, ми з вами прийшли до містечка «Різновиди ходьби та бігу». «В обхід по залу кроком - РУШ!»

  • Ходьба та її різновиди:

- звичайна;

- на носках, руки на поясі;

- на п’ятах, руки за головою;

- на зовнішній стороні стопи;

- внутрішній стороні стопи;

- в напівприсяді;

- звичайна.

Стрибки на місці з поворотами на 90 і 130° з веденням одного або двох м'ячів

  • Біг та його різновиди:

- звичайний;

- у повільному темпі;

- із закиданням гомілок;

- з високим підніманням стегон;

- приставними кроками правим і лівим плечем

уперед;

- повільний біг з переходом на ходьбу за

командою вчителя.

3. Перешикування в три шеренги.

4. Дихальні вправи:

В.П.–о. с.

1-2 –руки в сторони, підтягнутись, вдих через ніс,

3-4 –вихідне положення, видих.

5 – Діти! Ми з вами завітали до містечка «Весела розминка» і зараз виконаємо комплекс

загальнорозвивальних вправ:

4. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем.

1. В.п. – м`яч у руках.

1 – руки вгору (прогнутися)

2 – в.п.

2. В.п. – м`яч у руках.

1 – руки вперед

2 – руки до плечей

3 – руки вперед

4 – в.п.

3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

1-2 – руки зігнуті назад

3-4 – в.п.

4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках.

1-2 – нахил управо

3-4 – в.п.

5-6 – нахил уліво

7-8 – в.п.

5. В.п. – сід «ноги нарізно», руки вгору.

1-2 – нахил уперед-управо

3-4 – в.п.

5-6 – нахил уперед-уліво

7-8 – в.п.

6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках.

1 – поворот тулуба вправо

2 – в.п.

3 – поворот тулуба вліво

4 – в.п.

7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках.

1 – присід, руки вперед

2 – упор стоячи зігнувшись

3 – присід, руки вперед

4 – в.п.

8. В.п. – м`яч у руках.

1 – випад правою, руки вгору

2 – в.п.

3 – випад лівою, руки вгору

4 – в.п.

6. Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 15 сек.

до 2 хв.

1 хв.

½ кола

½ кола

½ кола

½ кола

½ кола

½ кола

1 хв.

1 хв.

½ кола

½ кола

½ кола

½ кола

½ кола

30 с.

1хв.

2-3 рази

9 хв.

4-5 разів

4-5 разів

4-5 разів

2-3 рази

4-5 разів

4-5 разів

4-5 разів

4-6 разів

до 1 хв.

Шикування заздалегідь обраним направляючим.

Команди подаються чітко, з паузою, виправити помилки та повторити виконання команди ще де кілька разів.

Дистанція – відстань між учнями, які розміщені в колону (в глибину).

Темп ходьби середній, дотримуватись дистанції

1 метр. Стежити за поставою учнів: голова прямо, плечі відвести назад, лопатки з`єднати, спину тримати прямо.

Положення рук різноманітне.

Інтервал – відстань між учнями за фронтом.

Обов’язково звертати увагу на дихання (вдихати потрібно лише носом). Не затримувати дихання, дотримуватись інтервалу та дистанції.

Чітко виконувати команди та завдання вчителя.

Дихання не затримувати.

В.п. - вихідне положення; о.с. - основна стійка.

.

Потягнутися і прогнутися треба одночасно.

Темп виконання середній.

Вправа виконується з великою амплітудою. Руки прямі.

Під час відведення слідкувати за тим, щоб руки не опускалися до низу.

Дихання не затримувати.

Під час нахилу ноги не згинати. Спину тримати прямою.

Темп виконання вправи уповільнений. Ноги не згинати і не відривати від підлоги.

Слідкувати за темпом виконання вправи, за диханням під час вправи.

Зберігати рівновагу. Під час випаду, ногу, що знаходиться позаду, не згинати в коліні..

Перевірити реакцію організму на навантаження

Основна частина 17 хв.

3.

Ось ми з вами перейшли до перешкоди, яку нам потрібно подолати.

Вправа № 1: супер човник

  • В. п. - на лицьовій лінії під кільцем

  • Почніть переміщення до точки «А» в захисній стійці

  • Розворот і швидкий ривок від «А» до «В»

  • Від точки «В» приставним кроком в захисній стійці переміщаємося на стартову позицію

  • Підскакуємо і доторкається до щита (ну або до кільця).

  • Знову в захисній стійці переміщаємося до «С»

  • Розворот і ривок від «С» до «D»

  • Приставним кроком в захисній стійці повертаємося на вихідну позицію

  • Вистрибуємо і доторкається до щита або кільця

Вправа № 2: зигзаг

  • Розташуйте 4 маркера (це можуть бути абсолютно будь-які речі: фішки, м'ячі, камені і т.п.) на одній лінії на відстані близько 3 метрів один від одного

  • Тепер станьте посередині між першим і другим конусом, відміряйте 3 метри в бік і поставте ще один маркер (всього потрібно буде поставити ще 3 маркера).

  • Виконайте ривок до першого маркера - потім в захисній стійці рухаємося вліво - як дістанетеся до маркера - приставним кроком в захисній стійці вправо.

Після останнього маркера виконуємо короткий ривок

Вправа №3: човник з передачею м'яча

Рух починаємо з лицьової лінії (START). Кільце знаходиться зліва від вас.

Виконуємо ривок до точки «А» і отримуємо пас від партнера

Відразу ж віддаємо передачу назад, розвертаємося і виконуємо ривок до лицьової лінії «В»

У точці «В» вистрибуємо і доторкаємося до щита, сітки або кільця

Приземлившись - знову вибігаємо на периметр отримуємо пас і овертаємо його назад

  • Знову ривок до кільця, стрибок, повертаємося до тренера, отримуємо пас і але тепер не віддаємо його назад

  • Розвертаємось і виконуємо швидкий дриблінг до кільця

Вправа № 4: квадрат

  • Позначте квадрат розмірами 5,5 метрів). Поставте якийсь маркер посередині квадрата - це і буде стартовою позицією

  • Кожному з вершин квадрата потрібно придумати назву (1,2,3,4 або А, Б, В, Г). Тренер називає вершину квадрата у випадковому порядку

  • Як тільки названа вершина - гравець здійснює ривок до неї, і такий же ривок на стартову позицію, тобто в центр квадрата. Як тільки гравець досягає центру - тренер (партнер) називає наступну вершину.

5. Стрибок у висоту з прямого розбігу.

У цьому стрибку розбігаються перпендикулярно до перешкоди (мотузка або гумова тасьма закріплена на двох стояках), відштовхуються однією ногою з одночасним махом рук угору; у фазі польоту ноги максимально згинають у колінах і підтягують до грудей; приземляються на обидві ноги, виносячи руки вперед-в сторони

6 Перешикування учнів в три колони (команди).

7 - А зараз ми з вами проведемо рухливі ігри

« Бузьки»

Усі учасники гри малюють собі кола діаметром 1 м (можна використати гімнастичні обручі) і стають у них на одній нозі. Учитель говорить: "Бузьки полетіли!". Всі учасники гри бігають по майданчику, махають "крилами". Учитель забирає одне "гніздо" і говорить: "Бузьки прилетіли!". Всі учасники займають будь- які "гнізда" і стоять на одні нозі. Хто не має "гнізда" і не може стояти на одній нозі - вибуває з гри.

«Горобчики-стрибунчики»

На майданчику креслять коло, посередині якого стає «кішка», а всі інші гравці - «горобчики» - перебувають за межами кола. «Горобчики» весь час стрибають у коло і вистрибують з нього. «Кішка» намагається спіймати того, хто затримується у колі. Спійманий гравець стає «кішкою», і гра триває.

8. Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 15 с.

6-8 разів

60-90 с. перервою між ними

6-8 разів

4-6 разів з перервою 60-90 секунд

60-90 секунд,

2-3 підходи, а потім перейти до 4-6 підходам з 1-2 хвилинною перервою

Приділяємо мінімізації часу на розворот

Слідкувати за правильністю виконання .

Слідкувати за правильністю виконання .

Заключна частина 5 хв.

4

  1. Шикування в шеренгу.

2. Дихальні вправи:

В. п. – о. с.

1-2 - вдих носом з підніманням на носки,

3-4 - видих – прийняти в.п.

3. Підбиття підсумків уроку:

- Ми з вами завершили подорож до королівства «Гімнастика». Ви побували у різноманітних містечках королівства, в яких було виконано: розминку, вправи для формування пози та правильної постави; вправи для профілактики плоскостопості й корекції склепінь ступень; вправи з рівноваги та провели рухливу гру. Всі ці вправи сприяли розвитку спритності, координації в русі, рівновазі, гнучкості.

4. Рефлексія:

- Чи сподобалась вам наша подорож до королівства «Гімнастика»?

Мені сподобалось …..

Я хочу повторити ще …….

А мені було складно виконати …..

5. Вимірювання ЧСС за 15 с.

6. Організований вихід із спортивної зали

Ось і підійшла наша подорож до кінця.

30 с.

1 хв.

2 хв.

1 хв.

30 с.

За зростом, біля гімнастичної стінки.

Дихання не затримувати.

Відзначити дітей за старанність, подяка, похвала, зауваження.

Звернути увагу на те, чи всі учні відновилися до закінчення уроку.

У колону по одному.

Опис документу:
Конспект уроку розроблений за програмою О.Я.Савченко для 1 класу. Він допоможе ознайомити дітей з легкою атлетикою, із правильним диханням під час виконання фізичних вправ, стрибками у висоту з прямого розбігу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Переглянути запис
2 академічні години