Конспект уроку з англійської мови до підручника Way Ahead на тему "She can / Вона все вміє"

Опис документу:
Мета уроку: практична – навчити учнів вживати структуру: They can; формувати навички логічно будувати висловлювання за змістом побаченого використовуючи зорову опору. освітня – поглибити знання учнів про використання модального дієслова Can; формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: She can / Вона все вміє.

Мета уроку:

практична – навчити учнів вживати структуру: They can; формувати навички логічно будувати висловлювання за змістом побаченого використовуючи зорову опору.

освітня – поглибити знання учнів про використання модального дієслова Can; формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування

розвивальна розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, фонетичний слух, навичку говоріння на вивченому матеріалі; розвивати здатність мовного самоконтролю; розвивати вміння ефективно співпрацювати під час парної роботи;

виховна – виховувати старанність, почуття відповідальності; виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами

Тип уроку: комбінований, урок-журнал

Обладнання уроку: роздатковий матеріал, P.b, W.b., аудіо запис, ілюстрації тварин.

Хід уроку

I. ВСТУПНА ЧАСТИНА

  • Організаційний момент

  • Good morning children! Im glad to see you today. Sit down please!

  • Повідомлення теми та мети уроку

  • Today we have an unusual lesson. It is lesson magazine. Today we'll travel magazine pages. So get ready.

  • Are you ready?

  • Для чого ми вивчаємо англійську мову?

  • Мовне тренування

1ST PAGE

Game «Who is faster

  • Now we’ll play a game. Вам потрібно якомога швидше і правильніше сказати слова. / Listen and repeat after me:

Mouse, house, train, car, doll, ball

Warm-up

What do I like?

I like ice-cream.

She likes sweets.

I like cookies.

He likes cheese.

I like coffee.

She likes tea.

I love you.

Do you love me?

  • Repeat all together.

  • Repeat one by one.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  • Актуалізація опорних знань

2ND PAGE Game «Remember the word»

Вчитель демонструє малюнок, на якому зображена дія. Учні називають дієслово англійською мовою і записують його на дошці.

  • Who is this?

  • What it/ she/ he doing

giraffe - жираф

crocodiles - крокодил

camels - верблюд

hippos - гіпопотам

run - бігти

hop - підстрибувати

ride a bike – їхати

  • Very good!

  • Вивчення нового матеріалу

3RD page Введення нових ЛО

  • In this page we are going to learn new words. These words will help you to understand some speech bubbles.

  • Look at the blackboard.

sleep [sliːp] спати

  • зачитування слова вчителем з перекладом;

  • пояснення транскрипційного запису;

  • зачитування слова з перекладом дітьми хором за вчителем (2 рази);

  • зачитування слова з перекладом дітьми хором самостійно;

  • проговорювання слова дітьми ланцюжком;

  • запис учнями нової лексичної одиниці у словники;

  • введення лексичної одиниці у фразу: I sleep.

eat [iːt] – їсти

see [siː ] – дивитись

walk [wɔːk] – ходити

4TH PAGE

  • Game «I can»ервинне закріплення)

- In this game you need make statements with words. For example:

Слова: see, walk, eat, sleep, drink.

I can see bears and I can see birds.

I can sleep like a child.

ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК

5TH PAGE

  • Робота з підручником (Виконання рецептивно-репродуктивних вправи на закріплення)

Open your Pupils Book at page 91 Ex. 1. Аудіювання

  • Listen and read.

  • Children look at the picture and say who it is.(It’s Andy and his baby sister)

  • Put your finger at the beginning of the exercise. Now you are going to listen and follow.

  • Are you ready? Let’s start.

  • Read one by one, sentences by sentences.

Ex.2 p.91 Point and say

  • Read the speech bubbles and find the pictures.

(see – hippos; eat – giraffe)

  • Point to the pictures in order and make statements. For example:

They can see – hippos

They can walk - monkey

Фізкультхвилинка

Stand up! Clap! Clap!

Hands up! Clap! Clap!

Turn left! Clap! Clap!

Turn right! Clap! Clap!

Turn yourself around

And then you clap, clap, clap!

Sit down, please!

Ex.3 p.91 Read and say (Розвиток монологічного мовлення)

  • Read the speech bubbles and say what animals can do.

6th PAGE

Фронтальна робота з зошитом на друкованій основі

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підсумкова бесіда

  • Ось ми з вами і дістались останньої сторінки нашого журналу. Тож давайте пригадаємо:

  • Що нового ви дізнались на уроці?

  • Чим ми з вами займалися?

  • За допомогою якого слова ми повідомляємо, що ми можемо або не можемо щось робити?

  • Які труднощі у вас виникли?

  1. Фронтальне оцінювання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.