Конспект уроку з англійської мови до підручника Way Ahead на тему "Can you swim?"

Опис документу:
Мета:  практична: узагальнити та систематизувати знання першокласників про побудову стверджувальних речення з дієсловом can і використання їх в усному мовленні; формувати вміння будувати питання та заперечення з дієсловом Can.  освітня: розширювати лінгвістичний кругозір учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: CAN YOU SWIM?

Мета:

  • практична: узагальнити та систематизувати знання першокласників про побудову стверджувальних речення з дієсловом can і використання їх в усному мовленні; формувати вміння будувати питання та заперечення з дієсловом Can.

  • освітня: розширювати лінгвістичний кругозір учнів;

  • розвивальна: розвивати мислення, пам'ять, увагу, навички сприймання англійської мови та підтримувати інтерес у дітей до уроку;

  • виховна: виховувати у школярів почуття поваги один до одного, бережне ставлення до предметів, які оточують.

Обладнання: карта подорожі, аудіо запис, НМК

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Форма проведення: урок – подорож

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

  • Організаційний момент

  • Good afternoon children! I’m glad to see you today. Sit down please!

  • Are you happy today or sad?

  • Повідолення теми уроку. Введення в мовне середовище.

  • Children, today we have a guest. It is a Teddy-bear. He wants to play with us and learn english. / Дітки, сьогодні до нас в гості завітав казковий герой. Це-ведмедик (teddy-bear). Він хоче з нами погратися та вивчити англійську мову. Ведмедик прийшов до нас не просто так. Він запрошує нас у подорож до Сanland. (на дошці табличка).

  • Today we are going to a magic trip to Canland

  • Мовне тренування

  • Давайте з ним привітаємося за допомогою нашого з вами віршикаgood morning”. Lets repeat all together.

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

  • Well done!! Ось ми і привітались.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  • Актуалізація опорних знань

Ведмедик: –Take your seats in our plane! Zoom –zoom my plane! And we have came to our first station «he she it». (Робота з наочністю)

  • Is it she, he or it?

  • Very good! Ведмедик задоволений і він планує відправитись далі.

  • Let’s go to the next station!

  • Повторення ЛО

- Translate these words into Englush: підстрибувати, рахувати, бігти, писати.

- Translate these words into Ukrainian: jump, sing, dance, swim.

- Excellent / Наш ведмедик не перестає дивуватись вашим знанням і подорож наша продовжується.

  • Гра «PAZZLE »

The Third our station it is a PAZZLE. Робота на дошці

  • Put the word in correct order. Поставте слова у правильно порядку.

she dance Can? can’t It count.

he Can swim? can jump She.

Can ride a bike it? He fly can’t.

  • Repeat all together these sentences. Хорове повторення.

  • Repeat one by one these sentences. Повторіть один за одним.

  • Фронтальне опитування з використанням наочності

(Показую малюнки на яких зображені діти або тварини, що виконують певні дії).

  • Can it fly?

  • Can she dance?

  • Can he swim?

  • Very good! The bear is happy. Let’s go to next station!

Фізкультхвилинка

  • Наш Ведмедик трохи втомився. Тож давайте відпочинемо.

Stand up, Stand up.

Hands up, Hands to the sides,

Hands down. Bend left,

Hands on hips. Bend right.

Sit down.

  • Виконання вправ на формування практичних умінь і навичок

  • Робота з підручником (Виконання умовно-комунікативних рецептивно-репродуктивних вправ)

  • Open your Pupils Book at page 89 Ex. 1. Аудіювання. Listen and note.

  • Look at the picture and listen to the tape. Уважно роздивіть малюнки і прослухайте запис. Зверніть увагу на те, що діти вміють, а що не вміють робити.

  • Make questions for the first two as an example.

  • Listen and check.

- Excellent / Наш ведмедик не перестає дивуватись вашим знанням і подорож наша продовжується.

Ex.2 p.89 Play a game

  • Children look at the picture and read the speech bubbles. (One child begins by choosing an animal and showing with his/her hands if it is long or short, big or little. Other children ask a question to make sure. They then ask about what the animal can do and make a guess. Children play the game)

  • Гра «I can» (розвиток монологічного мовлення)

Наш ведмедик все подорожує далі і далі. А ось вже і наступна зупинка.

Ex.3 p.89 Play a game

  • Розкажіть про себе використовуючи розмовні бульбашки із вправи.

  • Узагальнення і систематизація знань

  • Фронтальна робота з зошитом на друкованій основі

  • Наша з вами подорож майже вже і закінчилась. Тому Ведмедик пропонує вам відвідати останню перед останню нашу зупинку.

  • Open your Work Book at page 101

Ex. 1 Read the questions and writes the answers.

Answers: No, she cannot; No, it cannot; Yes, he can; No, he cannot; Yes, she can.

Ex 2 Read and do

Answers:

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  • Підсумок уроку

Ось наш ведмедик і дістався свого кінцевого пункту призначення. Давайте пригадаєм:

  • Що нового ви дізнались на уроці?

  • Чим ми з вами займалися?

  • За допомогою якого слова ми повідомляємо, що ми можемо або не можемо щось робити?

  • Які труднощі у вас виникли?

  • Фронтальне оцінювання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.