Конспект уроку з Я у світі для 4 класу на тему "Як самому себе виховувати"

Опис документу:
Конспект містить інтерактивні завдання,що розвивають критичне мислення. Мета уроку узагальнити уявлення учнів про досягнення людей як закономірний результат докладених зусиль в самовихованні; продовжити формування поняття успіху; переконати у необхідності розвивати свої здібності; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, рішучість, активність, впевненість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Як самому себе виховувати

Мета :узагальнити уявлення учнів про досягнення людей як закономірний результат докладених зусиль в самовихованні; продовжити формування поняття успіху; переконати у необхідності розвивати свої здібності; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, рішучість, активність, впевненість.

Девіз:

Думай,прагни,живи!

Розум,увагу прояви.

Активним і уважним будь,

Про старанність і наполегливість не забудь!

Хід уроку

І.Мотиваційний етап

1.Забезпечення емоційної готовності до уроку

- Нашу зустріч починаєм?

- Починаєм!

- Один одного вітаємо?

- Вітаєм!

- Станьмо в коло всі рівненько.

- Рівненько.

- Посміхнімося гарненько.

- Гарненько.

- Посміхніться і до мене.

- До мене.

- Посміхніться і до себе.

- До себе.

- Привітайтесь: Добрий день!

- Добрий день.

- Хай успішним буде день!

- Успішним буде день!

ІІ. Етап цілевизначення і проектування діяльності.

1. Повідомлення теми і мети уроку

- Навколо нас живе багато людей. Якщо поспостерігати, то помітимо, що одні досягають чогось у житті, мають успіхи в роботі, в родині, серед односельців, а інші – ні. Чому так відбувається спробуємо розібратись на сьогоднішній зустрічі. Переконаємося у необхідності розвивати свої здібності; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, рішучість, активність, впевненість.

2. Вправа «Очікування»

- Діти, що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? .

3. Планування дій

Щоб урок пройшов плідно ми повинні спланувати свої дії.

ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу.

1. Актуалізація опорних знань

Мозкова атака

- Що таке успіх?

Успіх - позитивний наслідок роботи, справи; визнання, схвалення чого-небудь, чиїхось досягнень, позитивних якостей, особливостей.

- Яку людину ви вважаєте успішною?

- Що є успіхом для продавця? Лікаря? Вчителя? Пожежника? Бізнесмена?

Висновок: для кожного успіх - поняття особисте і кожен визначає його сам для себе.

Але усіх цих людей об’єднують риси характеру, які роблять з людини успішну людину.

2. Вправа «Асоціація»

Працелюбна Має ціль Старанна

Активна Успішна людина Організована

(дисципліна, план)

Рішуча Контактна

3.Проблемна ситуація

(на дошці зображення учня і учениці)

- Хто перед нами? (Учні)

- Чи можемо поставити їх в центр асоціації ? Чи риси успішної людини підходять до успішного учня? (Так)

Висновок: успішна людина починається з успішного учня.

4. Групова робота.

- Ми познайомились з рисами успішного учня, а тепер складемо пам’ятку успішного учня.

- Завжди уважно слухай учителя.

- Не відкладай справи на потім.

- Намагайся якісно виконувати домашні завдання.

- Шукай відповіді на запитання.

- Читай якомога більше .

- Цікався різним.

- Намагайся бути організованим і наполегливим.

- Плануй свій час.

- Не бійся помилок і вчися на них.

- Будь активним, проявляй ініціативу.

5. Вправа «Пошукаємо в собі»

- Якщо ви думаєте, що успішний учень – це той, хто отримує тільки 12 балів, то ви помиляєтесь.

Успішний учень – це насамперед той, хто хоче більше знати, хоче навчатися, поліпшувати свої результати, розвивати себе, щось змінювати в собі на краще.

(На столах перед кожним учнем біла квіточка і червоний прапорець з паперу)

Напишіть на:

Білій квіточці Червоному прапорці

(які якості допомагають мені ( які якості заважають мені

досягати успіху) досягти успіху)

6. Створимо «Дерево успіху» (На дошці стовбур дерева)

- Зачитайте написане на квіточках і прикріпіть до «дерева успіху».

7. Вправа «Вперед до успіху!»

- На партах аж майорять червоні прапорці з тим, що заважає вам досягти успіху. Закресліть написане. Звільніться від цього.

(У смітник)

8. Вправа «Влуч у десятку»

(Роздаю декільком учням кульки з паперу і пропоную: кулька повинна опинитися «в десятці»(мішень на дошці)). Діти по-різному досягають результату. Один учень, або вчитель підходить до цілі і ставить свою кульку в «десятку».

Обговорення

- Чи всім вдалося влучити «в десятку»? Чому?

- Відомо, що в ході будь-якої діяльності, навіть за однакових умов, завжди знаходяться ті, хто виявив активність, винахідливість, ті, хто шукали способи досягнення мети.

- Чи було сказано, що не можна вставати з місця, підходити, робити декілька спроб? Ні!!!

Висновок: Отже, треба не просто ставити перед собою мету, а й шукати способи її досягнення.

ІV. Рефлексивно – оцінювальний етап

1.«Мікрофон»

- Що корисного ти хочеш зробити? Як ти цього домагатимешся?

«Я хочу …, для цього я … .»

2. Вправа «Компас»

У кожного на парті «Життєвий компас» (символічний з картону)

Напишіть на зворотньому боці всі складові успішного учня. Нехай цей життєвий компас веде вас стрілкою на успіх та нагадує риси успішної людини.

Наполегливість Має ціль Активність Працелюбність

Рішучість Контактність Організованість Старанність

3. Бесіда

- Які риси характеру слід виробити в собі, щоб стати успішною людиною?

- Ви справилися із завданням, запам’ятали складові успіху. Постарайтеся дотримуватися їх у житті і боротися з тими рисами характеру, які заважають досягти успіху.

Запам’ятайте! Людина не просто проживає своє життя, вона його будує.

І саме це запорука успіху.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн