Конспект уроку "Види дизайну. Піктограми, логотипи. Створення логотипу власної справи"

Опис документу:
Мета: продовжувати ознайомлювати з поняттям дизайн, ознайомити з видами дизайну, поглибити знання про промислову графіку, її символіку, образність мови, компактність композиції; ознайомити з історією виникнення і розвитку товарних знаків, їх класифікацією ; навчити створювати графічні знаки; удосконалювати навички володіння графічними техніками; виховувати естетичний смак і художню культуру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Види дизайну. Піктограми, логотипи. Створення логотипу власної справи

Мета: продовжувати ознайомлювати з поняттям дизайн, ознайомити з видами дизайну, поглибити знання про промислову графіку, її символіку, образність мови, компактність композиції; ознайомити з історією виникнення і розвитку товарних знаків, їх класифікацією ; навчити створювати графічні знаки; удосконалювати навички володіння графічними техніками; виховувати естетичний смак і художню культуру.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя — презентація по темі, репродукції різних видів графічних знаків, логотипів; для учнів — альбом, графітовий олівець, фломастер, гуаш, туш, пензлі, склянка для води, гелева ручка

ХІД УРОКУ

  1. Організація уваги учнів.

Звучить мелодія , діти з заплющеними очима мають відгадати , що то за звуки.

Вчитель

Крім вух , нам на уроці будуть потрібні очі- ми будемо дивитися, голова- ми будемо думати, губи- ми будемо говорити, посміхатися, відповідати, руки- будемо творити. А навіщо нам серце? ( відповіді дітей)

Так,щоб відчути ним щось нове і неповторне- красу, допитливість і творчість. Мудрий письменник Сент-Екзюпері говорив: « Шукати треба серцем, без нього найголовнішого не побачиш ,і не відчуєш, і не зрозумієш…»

II. Актуалізація опорних знань і вмінь

III. Мотивація навчальної діяльності

З давніх часів людина прагнула прикрасити своє життя, свій одяг, житло та побут. Так виникло мистецтво дизайну.

Дизайн (від англ.) design – задум, проект, рисунок — художнє конструювання зручних і красивих предметів, зовнішнього вигляду виробів у промисловості, фасадів споруд, інтер'єрів приміщень, одягу, взуття тощо. Дизайн — це сучасне поняття, яке широко вживається у всіх сферах життя.Щоб вироби були естетично досконалі, приваблювали нас своєю формою і вишуканістю, дизайнер має докласти чимало зусиль для того, щоб вони були красивими. Об'єктом дизайну може стати будь-що у нашому житті. Дизайн, як творча діяльність, прагне охопити всі аспекти оточуючого людину довкілля:

Промисловий дизайн (механізми, побутова техніка, мода і аксесуари).

Дизайн середовища (міського середовища, дизайн інтер'єрів, світловий дизайн, колористика і суперграфіка).

Дизайн процесів (фірмові стилі, дизайн церемоній, дизайн-програми).

Графічний дизайн (шрифти, поліграфія, вебдизайн, візуальна ідентифікація, товарні знаки, візуальні комунікації).

Ландшафтний дизайн (створення штучних і реконструкція зруйнованих Архітектурний дизайн (масове будівництво, інженерні споруди).

Дизайнер. Досить модною професією є й дизайнер. Дизайнер - це художник, в якого на багато звичних речей може бути нестандартний погляд. Дуже часто люди, дивлячись на роботу дизайнера, говорять: "Мені б і в голову таке не прийшло"

IV. Вивчення нового матеріалу

Перегляд презентації на тему: « Види дизайну»

Запитання до учнів.
Які ви знаєте знаки-символи, що зустрічаються в традиційних орнаментах творів українського декоративно-ужиткового мистецтва?

V. Практична діяльність учнів
Учні виконують ескізи знаків для своєї фірми, підприємства,

Учитель контролює роботу учнів і просить їх зосереджувати увагу на композиції — організації форми та образної виразності за допомогою композиційних засобів: пропорцій, масштабності, симетрії, контрасту, нюансу, ритму.

VI. Завершення уроку
Учитель організовує виставку учнівських робіт і підводить підсумки — оцінює діяльність учнів на уроці.

VII. Рефлексивно-оцінювальний етап

Рефлексія.

- Чи виконали ми завдання уроку?

- Чи зрозуміли ви тему уроку? –

Чи сподобався вам результат вашої праці?

Учні піднімають карточки «LIKE» (вказівним пальцем вверх чи вниз)

Учням пропонуються піктограми з зображенням людини , вони мають домалювати багаж , з яким вони

виходять з даного уроку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»