Конспект уроку системи повторення 7 клас

Англійська мова

Для кого: 7 Клас

25.03.2021

71

0

0

Опис документу:
Конспект уроку подожди план для проведения повтора дня романтичную материалу з теми минулий тривалий та минулий доконаний час. Подано чудові практичні завдання для закріплення теоретичного матеріалу на практиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з англійської мови для учнів 7-х класів

Урок 9

Тема: Повторення Introduction

Підтема: Повторення.

Мета: Закріпити й поглибити знання учнів за темою.

Повторити правила утворення та вживання минулого тривалого та минулого доконаного часів.
Закріпити правила утворення та вживання граматичних часів,- вивчених на попередніх уроках.
Навчати учнів працювати над проектами.
Тренувати учнів в усному мовленні та письмі.

Практикувати учнів в аудіюванні.
Виховувати вміння співпрацювати та поважати точку зору інших людей.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (Н01), (Н02), аркуші ватману, олівці.

ХІД УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Good morning, pupils. Nice to see you today.

Ps: Good morning teacher. Nice to see you.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to revise the Past Continuous, the Past Perfect Tenses and the grammar tenses we revised at the previous lessons. We'll do a lot of exercises, play games. At the end of our lesson we are going to prepare the project «English Outside the Classroom». I hope this lesson will be very useful for you.

Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 7).

Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали.

2) РЗ, впр. 2 (с. 8).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали.

3) РЗ, впр. З (с. 8).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні отримують картки для самостійної роботи і виконують завдання. Той, хто пер­шим впорався з ним, читає речення вголос і пояснює відповідні правила.

HO1:

Match two parts of the sentences and explain the rules.

He was reading a book

Suddenly he remembered

When mother returned home

They had finished gathering fruit

I was speaking with my teacher

She toid me everything

When we saw him

while his wife was cooking supper.

that he had left his mobile phone at home.

her children were playing in the living-room.

before their aunt arrived.

when my friend came up to us.

after she had talked to her brother.

he was waiting for a bus at the bus stop.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Grammar Revision 1. Повторення і закріплення граматичного матеріалу.

Учні ланцюжком усно складають речення за таблицею.

2) Впр. 2 (с. 20).

Клас розподіляється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком виходять до дошки і записують доповнені речення вправи. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.

3) Впр. З (с. 20).

Учні самостійно письмово доповнюють діалог. Двоє учнів, які першими впорали­ся із завданням, читають доповнений діалог за ролями.

4) Впр. 4 (с. 20).

Учні ланцюжком читають речення вправи, обираючи правильний варіант форми дієслова, і пояснюють відповідне правило.

5) Впр. 5 (с. 20).

Клас розподіляється на три групи, кожна яких отримує по одному з речень вправи і складає запитання до нього. Представники груп, які склали найбільше запитань до свого речення,.читають їх перед класом. Решта учнів доповнює їх відповіді.

Listening Comprehension 2. Аудіювання.

Учитель роздає картки для самостійної роботи (Н02) і двічі читає текст діалогу. Учні слухають і виконують завдання на картках. По закінченні роботи вони обмінюються картками. Один з учнів читає речення, подані в картках, і визначає, чи відповіда­ють вони змісту діалогу. Решта учнів перевіряє відповіді своїх однокласників.

Т: Hello, Boris! You look so happy. Did you travel with your parents?

  • Hi, Alex! I have just returned from a summer language camp.

  • Summer language camp? What did you do there?

. —Well, I studied English there. My parents are going to travel abroad next month and they want me to join them. So I decided to use the chance to study English.

  • But, Boris, you studied English during your summer holidays! It must be so boring!

  • Nothing of the kind. It was real fun. We had very good teachers from Great Britain. They taught us a lot of songs, jokes, and beautiful poems. I have improved my knowledge of grammar and met new friends. A group of children from Wales visited the camp and we had a good time together.

  • Where is the camp situated? Is it in the mountains?

  • Yes, it is. It is situated in the Crimea, at the seaside. There are beautiful mountains around it.

  • What else did you do at the camp, Boris?

  • We swam in the sea, went to the mountains, had sport competitions and concerts.

  • Did you visit any historical places?

  • Unfortunately, we didn't. But we were really busy and had no free time. By the way, I'm going to this camp next summer. Would you like to join me, Alex?

  • I'd love to, Boris.

Decide if these sentences are true or false.

  1. Boris went travelling with his parents.

  2. Alex thinks it's impossible to learn English in summer.

  3. Boris had a good time in the camp.

  4. The camp is situated in the mountains far from the sea.

  5. The teachers in the camp were from Wales.

  6. Boris visited some historical places with the children from the camp.

7) Boris is planning to go to this camp next summer.

8) Alex wants to join Boris.

Project 3. Робота над проектом. Впр. 6 (с. 21).

Клас розподіляється на групи по четверо учнів. Вони обговорюють і виконують за­вдання вправи протягом 15 хвилин.. По закінченні роботи один представник від кожної групи представляє плакат і розповідає про види діяльності, відображені на ньому. Учитель разом із класом обирає найкращий проект.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 9), письмово."

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Today we have done a lot of different tasks. What task was interesting/difficult/ easy for you? What task was boring?

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця