Конспект уроку "Потужність. Одиниці потужності"

Фізика

17.03.2021

148

0

5

Для кого: 7 Клас
Опис документу:
Конспект уроку фізики в 7 класі (Розділ 4. Механічна робота та енергія). Урок сплановано з використанням технології критичного мислення, що забезпечує активне сприйняття та осмислення навчального матеріалу, включення учнів в творчу діяльність
Перегляд
матеріалу
Отримати код

УРОК № 2

Тема уроку «Потужність. Одиниці потужності»

Мета уроку:

- формувати предметну компетентність: поняття «потужність», вивести залежність потужності від фізичних величин: сили, швидкості рівномірного руху, шляху, часу, ввести поняття одиниці вимірювання потужності; комунікативну , інформаційну компетентності;

- розвивати природниче світобачення, логічне та абстрактне мислення, вміння застосовувати отримані знання;

- виховувати відповідальне ставлення до навчання, культуру мовлення, мислення, спілкування.

Х І Д У Р О К У

І. Актуалізація опорних знань.

Прийом : Чи віриш ти, що

- коли на тіло діє сила, але воно не здійснює переміщення, робота не виконується?

- на книжку , що лежить на столі діє сила тяжіння і ця сила виконує роботу?

- сила тертя виконує роботу, коли шайба, яку штовхнули, рухаючись по льоду, зупиняється?

- сила тертя спокою виконує роботу? Якщо може, то наведіть приклади.

- навіть коли тіло рухається, а робота не виконується?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Прийом «Картинна галерея»: Презентація 2. Максимальні швидкості, які розвивають транспортні засоби.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІV. Формування нових знань.

А) Прийом «Дивую»:

«Скільки часу необхідно для того, щоб підняти 1000 цеглин на висоту другого поверху, якщо це зроблять учні вашого класу?

А якщо підіймальним краном?». Проведення обчислень.

Порівняння тривалості виконання роботи та означення фізичної величини, яка

визначає швидкість виконання роботи.

Б) Робота з підручником за планом: ( робота в групах)

- Означення потужності;

- робота з таблицею: порівняння потужності окремих механізмів.

- формула для визначення потужності механізмів ( N = A/ t)

V.Формування вміння застосовувати отримані знання.

Прийом «Навчаючи вчуся»:

Учні працюють в парах, розвязують задачі та озвучують результати роботи, коригують, в разі необхідності, отримані результати.

  • Задача 1. Яку потужність розвиває двигун автомобіля , якщо за 4 години виконує роботу 1440 Дж?

  • Задача 2. За який час трактор з потужністю двигуна 75 кВт виконає роботу 540 МДж?

  • Задача 3. Яку потужність має двигун моторного літака, якщо під час польоту зі швидкістю 540 км/год сила опору руху літака становить 1,6 кН?

VІ. Узагальнення та систематизація знань, отриманих на уроці.

VІІ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання результатів навчальної діяльності учнів. Аналіз домашнього завдання.

Параграф 27, вправа 27 (3,4,5)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Фізика

17.03.2021

148

0

5

Для кого: 7 Клас