Конспект уроку образотворчого мистецтва для 3 класу по темі «Пейзаж».

Опис документу:
Цікавий урок-подорож до країни Мистецтв.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лубенська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №7

імені Героя України Віри Роїк

Лубенської міської ради

Полтавської області

Урок з образотворчого мистецтва

в 3 класі

на тему «Пейзаж»

учитель початкових класів

Давиденко Лілія Анатоліївна

2018

Тема: Пейзаж.

Мета: Вчити дітей добирати загальний тоновий і колірний мотив пейзажу, навчати спостерігати за красою навколишнього світу, дотримуватися пропорцій та розмірів.

Закріплювати вміння розрізняти види образотворчого мистецтва, класифікувати твори мистецтва за жанрами; закріплювати знання про пейзаж, засоби передавання настрою в пейзажі; раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша; передавати об’єкти у просторі, глибину простору за допомогою насиченості кольору.

Виховувати естетичний смак, уміння милуватися красою рідної природи.

Обладнання: Ілюстрації картин пейзажу, презентація, класична музика, схематичні картки, інструкція поетапного виконання роботи.

Матеріали та інструменти: папір формату А-4, фарби гуаш, пензлики, серветки, склянки для води.

План

І.Організаційна частина. Перевірка готовності учнів до уроку.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться веселенько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Нехай добре почнеться день!

Сьогодні у нас цікавий урок. 

У світ фантазії зробимо крок. 

І з творчістю ми вже стрічались не раз, 

Ось знову вона завітала до нас. 

II.Мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні на уроці кожному з вас я хочу побажати, щоб на уроці ви були:

У - уважними,
С - самостійними,
П - переконливими,
І - ініціативними,
Х - хоробрими.
Діти, я бажаю вам УСПІХУ!

Дорогі діти, сьогодні у нас урок незвичайний. Ми з вами помандруємо в чарівну країну. Назву країни дізнаємося, розмістивши за порядком кольори веселки.

Мистецтво

Приходить відео телеграма від жителя острова Майстрів.

Діти, ми виготовимо картини та наповнимо магазин Барвистика. Але, щоб добре виконати роботу, потрібно бути уважними й наполегливими. Давно мудреці говорили: «Щоб знати, потрібно навчатись».

Нехай ці слова стануть девізом нашого уроку та допомагатимуть нам працювати на уроці.

Отже, вирушаємо на острів. Сідаємо в чарівний потяг.

Зупинка 1. Калейдоскоп.

-Які основні кольори? (жовтий, червоний, синій)

- Як утворити похідні кольори? (змішуванням основних кольорів)

-Який колір фарби утвориться, якщо змішати жовту і синю фарби? (зелена)

- Який колір фарби утвориться, якщо змішати жовту і червону фарби? (оранжева)

-Вид образотворчого мистецтва, коли робота виконана фарбами в кольорі. (живопис)

- Жанр, у якому зображуються природа, морські краєвиди та інша місцевість. (пейзаж)

-Картину якого виду мистецтва можна намалювати, взявши фломастер, ручку, або простий олівець? (графіка)

-В майстерні якого художника є глина? (скульптор)

Зупинка 2. Загадкова. (учні в групах розташовують картини за жанрами). На острів нам потрібно переправитися через море. Капітан корабля віз картини. Але трапилася велика неприємність. Подув сильний вітер і переплутав усі картини. Нумо допоможім капітану розмістити картини за жанрами.

Натюрморт Анімалізм Пейзаж Портрет

Підготовка до творчої роботи.

От нарешті ми на острові. Ось наші майстерні, в яких ми будемо працювати.

Вручення табличок з назвами майстерень «Чарівники», «Барвистики», «Дивограй», «Веселка», «Колорит».

Зупинка 3. Острів майстрів.

Жителі острова не повідомили нам, що нам потрібно намалювати. Але надіслали підказку. Спробуємо відгадати.

Перша буква Перша буква Остання буква Перша буква назви фарби назви фарби назви фарби назви фарби

П Е Й З А Ж

Зупинка 4. «Палітра художника» Кожна творча група буде виконувати роботу – зимовий пейзаж.. Розкладіть потрібні кольори, які ви будете використовувати у своїй роботі.

(на партах лежать карточки з кольорами й учні вибирають потрібні кольори).

А зараз ми побуваємо в художній галереї. Художники нашого міста теж полюбляють малювати пейзажі. Ознайомимося з їх творами. (презентація картин художників).

Фізкультхвилинка

Перед такою важливою роботою нам потрібно набратися енергії. Тому ми зараз з вами відпочинемо.

III. Практична робота учнів. (Індивідуальна допомога учням за потребою.)

Етапи роботи. Зафарбовуємо аркуш паперу фарбою білого кольору.

Набираємо фарбу жовтого кольору і малюємо сонце. Воно не повинно бути яскравим.

Синьою фарбою ставимо цятки й робимо розтяжку зверху вниз із темного до світлого відтінку. При цьому трохи розмиваємо сонечко.

-На правій стороні малюємо пагорб.
-Зліва направо малюємо другий пагорб.
-На дальньому пагорбі малюємо ліс. Він від нас далеко, тому маленькими мазками малюємо силуети лісу.

На передньому плані малюємо дерево. Потім – ялинку.

Можна намалювати кущик калини. Притрушуємо малюнок сніжком.

IV. Підведення підсумків виконання роботи.

 -Діти, ви щойно закінчили працювати. Ваші роботи помістимо на вітрину магазину. Жителі острова дуже вам вдячні. А ось і смс повідомлення. За вашу старанність ви отримуєте чудові фрукти. Це чарівні апельсини. Потримайте їх в руках і загадайте бажання. Ваше бажання неодмінно здійсниться.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.