конспект уроку №9 в 5 класі "Колорит планети Марс"

Опис документу:
конспект уроку для 5 класу. в даному конспекті доданий мистецький словник, що допоможе вчителя на уроці. є гра "Кольори", яка зацікавить учнів. є розповідь про види кольорів додані різні картинки до теми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Колорит планети Марс.

Мета: ознайомити учнів із основними та похідними кольорами, вчити отримувати додаткові кольори шляхом змішування, розвивати відчуття кольору, допитливість, бажання експериментувати, вміння бачити красиве поєднання кольорів у природі, виховувати культуру праці.

Обладнання:для вчителя – репродукції картин, дитячі роботи, таблиці; для учнів фарби (гуаш, акварель), пензлі (широкі), баночка з водою,

Тип уроку: комбінований.

Вузлики напам’ять.

Живопис – вид образотворчого мистецтва, основним виражальним засобом якого є колір; який відтворює дійсність за допомогою фарб.

Пейзаж - один з жанрів живопису, у якому відтворюються реальні або уявні види місцевості, архітектурні споруди, міста і села, а також гори, ліси й моря.

Відтінок – незначна відмінність кольору.

Колорит – система сполучення кольорів, їх гармонійне поєднання в художньому творі.

Хроматичні кольори – усі кольори веселки та їх сполучення.

Хід заняття

І. Організаційна частина

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Повторення за кольоровим кругом вивченого на попередньому занятті:

- Які кольори називаються основними? Чому? Чи можна шляхом змішування утворити жовтий, синій, червоний кольори?

- Де в природі зустрічається гармонійне поєднання основних та похідних кольорів?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Зореліт все більше віддаляється від рідної землі. Попереду – оповита таємницями, загадкова червона планета – Марс. Нам випадає нагода побачити і намалювати фантастичні марсіанські краєвиди. Для того щоб передати красу пейзажів цієї таємничої планети, не обійтися без живопису.

IV. Вивчення нового матеріалу

Найважливішим зображальним та емоційним засобом живопису є колір. Серед кольорів виділяють основні: жовтий, червоний, синій та похідні: зелений,оранжевий, фіолетовий.

У живописі існують хроматичні кольори, які мають у своєму складі барвник. Їх поділяють на теплі, в основі яких жовтий, оранжевий і червоний кольори та їхні відтінки, та холодні кольори, які походять від синього – зелений і фіолетовий та їх відтінки.

Гра «Кольори»

У клітинках заховалися 14 кольорів. Знайдіть їх, і запишіть у «Записничок» окремо холодні та теплі кольори. Зверніть увагу, що деякі слова перетинаються.

Добором певних кольорів художників створюють колорит картини. Порівняй натюрморти, виконані в теплому і холодному колориті.

Пейзаж – один з найпопулярніших жанрів живопису, у якому відтворюються реальні або уявні види місцевості, архітектурні споруди, міста і села, а також гори, ліси й моря.

Визнач пейзажі, виконані в теплому і холодному колориті.

У живописі для передання простору застосовують повітряну перспективу. За її законами з віддаленням кольори втрачають яскравість і насиченість, чіткість обрисів предметів втрачається.

Порівняй яскравість кольорів і чіткість предметів на передньому і дальних планах.ст.63.

Роздивись різноманіття відтінків червоного кольору.

V. Практична робота учнів

Намалюй фарбами марсіанський пейзаж. Використай різноманітні відтінки червоного кольору.

Спочатку виконай ескізи та визначте, що буде зображено на передньому і дальньому планах. Доберіть відповідний колорит, в основі якого – червоний колір. Для передання глибини простору застосуй прийоми нагороджування, яскравість і чіткість зображення на передньому плані.

VI. Підсумок заняття

Вчитель оцінює роботи учнів, підводить підсумки уроку.

Домашнє завдання.

Добери відтінки до кожного з хроматичних кольорів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали