Конспект уроку №4 у 1 класі до підручника "Start up". Розділ "Toys"

Опис документу:
Конспект уроку №4 у 1 класі до підручника "Start up" І. В. Доценко, О. В. Євчук, С. С. Губарєва. Розділ "Toys" . Lesson 4. Colours. Кольори. Для вчителів загальноосвітніх шкіл та студентів педагогічних навчальних закладів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Lesson 4. Colours. Кольори.

Мета:

  • ввести та активізувати у мовленні назви кольорів;

  • тренувати у вживанні структур типу «It is red», «I see a red doll»;

  • повторити назви іграшок та лічбу до 10;

  • формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; розвивати навички аудіювання та усного висловлювання; 

  • виховувати естетичний смак

Обладнання: підручник, аудіодиск до підручника, флешкартки з малюнками іграшок, картки для гри, іграшки червоного, синього, зеленого, сіро-

го кольорів, картки вивчених кольорів для гри (по дві для кожного

учня)

Лексичний матеріал: red, blue, grey, green

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання

2. Повідомлення теми та мети уроку

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Пісня-руханка

https://www.youtube.com/watch?v=85M1yxIcHpw&fbclid=IwAR2fs4NYQhvfDA6_qEogzElHbCiUUY7hCFgxOE3rTJ57P5Ze2pEGHI3U0Ao

ІІ. Основна частина уроку

Подання нового лексичного матеріалу.

а) фонетична розминка

Сьогодні Мері, Білл, Джек і Джилл до школи добиралися автобусом. Автобус їде: [r r r]. Двигун гуде: [gg- g], [b- b- b]. Водій гукає тих, хто запізнюється [eı- eı-еı]. Пасажири, що поспішають, вигукують: [e- e- e], [u:- u:- u:], сідають на свої місця в автобусі та втомлено позіхають: [h h h].

б) введення назв кольорів впр.1 с.36

Учні слухають аудіозапис вправи та повторюють слова.

https://www.youtube.com/watch?v=aMTIm-D1l54

в) закріплення назв кольорів

-гра “Touch the colour”. Учитель називає колір англійською мовою. Учні шукають в класі предмет такого кольору та торкаються його

-впр.2 с.36

Listen, repeat and point. Прослухай, повтори і вкажи.

-впр.3 с.37

Find, count and say. Знайди, порахуй і скажи

-впр.4 с.38

Учитель роздає дітям по дві кольорові картки

й називає колір. Діти показують картку з названим кольором. Гра-

вець, що показує неправильну картку, вибуває з гри.

Перемагають учасники, які найдовше залишаться у грі.

ІІІ. Заключна частина уроку

1) Підведення підсумків

-Що нового дізналися на уроці?

- Що привернуло вашу увагу?

2) Прощання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн