Конспект уроку №2 у 1 класі до підручника "Start up". Розділ "Toys"

Опис документу:
Unit 2. Toys Lesson 1. What is this? Що це? Урок у 1 класі. До підручника 'Start up' І. В. Доценко, О. В. Євчук,С. С. Губарєва видавницва "Ранок". Для вчителів загальноосвітніх шкіл та студентів педагогічних навчальних закладів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Unit 2. Toys

Lesson 2. Is it a plane? Це літак?

Мета:

  • ввести та активізувати у мовленні назви нових іграшок;

  • тренувати у вживанні структур типу «Is it a...? — Yes, it is./No, it isn’t».

  • формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць; розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; 

  • виховувати вміння працювати в колективі , в парах

Обладнання: підручник, аудіодиск до підручника, флешкартки з малюнками іграшок, картки для гри

Лексичний матеріал: Plane, train, cat, bat. - Is it a...? - Yes, it is. \No, it is not.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання

2. Повідомлення теми та мети уроку

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Коло знайомств»

Діти стають в коло разом з вчителем. По коло передається м’яч. У кого він знаходиться, говорить як його звати та як справи. ( при необхідності вчитель допомагає питаннями ). Починають з вчителя.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Подання нового лексичного матеріалу.

а) фонетична розминка

Наші друзі Мері, Білл, Джек і Джилл запрошують нас розім’яти язички. Сьогодні діти з друзями готувалися до свята. Вони прикрашали зал. Джек забивав гвіздки в стіну, щоб повісити красиву гірлянду: [d] - [d] - [d] - [t] - [t] - [t] - [d] - [t] - [d] - [ t]. Мері надувала різнокольорові повітряні кулі: [w] - [w] - [w] - [w] - [w]. Джилл погано зав'язала дві кульки, з них стало виходити повітря, і вони весело заспівали: [?] - [?] - [?]. А ще одна кулька весело пострибала: [p] - [p] - [p] - [p] - [p]. Білл дістав з мішечка мішуру, і вона зашаруділа: [ʃ]- [ʃ]- [ʃ] -[ʃ] [-ʃ]. Діти озирнулаись навколо і посміхнулись[i:]

б) Акуалізація вивченого матеріалу.

Давайте згадаємо з якими іграшками нас познайомили Мері, Білл, Джек і Джилл. Учитель демонструючи малюнки, запитує «What is this?”. Діти відповідають “ It is a…”.

в) -Які ж іграшки є ще у дітей? Введення назв іграшок впр.1 с.32

Учні слухають аудіозапис вправи та повторюють слова.

в) закріплення назв іграшок

Гра «Missing toy

Учитель кріпить на дошці малюнки з іграшками. Учні запам’ятовують а заплющують очі. Після чого вчитель знімає один малюнок. Завдання учнів назвати цю іграшку.

  1. Розвиток навичок говоріння.

а) усна взаємодія

- впр.2 с.32

- гра «Склади пазл» (діти складають пазли із зображенням іграшки і називають її)

- yчитель показує малюнки із зображенням іграшок,але не повністю.

Завдання дітей сказати «What is this?”

  • Гра «Guess the toy”. Один з учнів загадує іграшку, але каже вголос. Решта учнів повинні вгадати, ставляючи питання - Is it a...? Ведучий відповідає - Yes, it is. \No, it is not.

  • гра впр. 4 с.31. Вивчення пісні. На столі розкладено 12 карток із малюнками іграшок зображенням донизу. Діти по черзі підходять до столу, беруть по одній картці, показують її класу і співають пісеньку. Клас відповідає.

ІІІ. Заключна частина уроку

1) Підведення підсумків

-Що нового дізналися на уроці?

- Що привернуло вашу увагу?

2) Прощання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн