конспект уроку №13 в 5 класі "Краєвиди фантастичного міста"

Опис документу:
конспект уроку для 5 класу на тему "Краєвиди фантастичного міста ". В конспект додано мистецький словник, в якому є визначення потрібні для уроку. є розповідь про закони повітряної перспективи. є ілюстрації картин

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Краєвиди фантастичного міста.

Мета: учити зображувати фантастичну місцевість; формувати старанність, витримку, терпіння в роботі; розвивати вміння аналізувати, порівнювати; виховувати творче мислення.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: для вчителя – репродукції картин,дитячі роботи; для учнів – альбом, гуаш, підручник.

Вузлики на пам’ять

Повітряна перспектива – показує вплив повітря на зміну чіткості та кольору віддалених предметів.

Тло – задній план у композиції, на якому виразно сприймається основне зображення переднього плану.

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Космічні мандрівники звикли до зоряних краєвидів в ілюмінаторі корабля. І ось нарешті – зустріч із космічною цивілізацією. Землян радо вітають мешканці фантастичного міста. Воно вразило гостей спорудами дивовижної форми. Тож як передати цю надзвичайну красу?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

У міському пейзажі художники зображують міські будівлі, вулиці, площі, сквери та застосовують для цього лінійну перспективу.

Закони повітряної перспективи передбачають яскравість і насиченість кольорів, чіткість і контрастність у зображенні форма на передньому плані. З віддаленням кольори тьмяніють, чіткість предметів втрачається. Вдалині горизонт виглядає голубим, синім, фіолетовим.

Погляньте, як тло картин посилює виразність переднього плану.

Зверніть увагу на побудову лінійної перспективи.(ст.85)

Роздивіться пейзажі стародавніх і сучасних міст. Що в них спільного й у чому полягає відмінність? (підручник ст.. 86.)

Погляньте на різноманітні форми будинків фантастичних міст.

Проаналізуйте, як художники передали простір у картинах. (ст..88)

IV. Практична робота

Створіть композицію «Фантастичне місто», «Зоряний причал» (гуаш).

Під час побудови міського пейзажу скористайтеся законами лінійної перспективи: проведіть лінію горизонту, оберіть точку на ній, до якої будуть сходитися всі лінії перспективної побудови. Спочатку намітьте дороги, великі будинки, потім деталізуйте своє зображення.

Під час виконання композиції в кольорі, перейшовши до кольору, застосуйте закони повітряної перспективи.

V. Підсумок уроку

Вчитель аналізує і оцінює дитячі роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!