Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку математики в 7 класі для дітей з інтелектуальними порушеннями

Інклюзивна освіта

Для кого: 7 Клас

19.10.2021

61

3

0

Опис документу:

Конспект уроку математики в 7 класі для дітей з інтелектуальними порушеннями "Порівняння звичайних дробів і мішаних чисел".

Мета. Закріпити вміння дітей порівнювати звичайні дроби з однаковими і різними знаменниками, порівнювати мішані числа; формувати вміння працювати з коментуванням власних дій, самостійно застосовувати правила порівняння звичайних дробів і мішаних чисел; корегувати мисленнєві операції порівняння і узагальнення; розвивати спостережливість, увагу, мову і мислення; виховувати інтерес до звичаїв і традицій нашого народу, до предмету, колективізм; любов до природи і бережного ставлення до неї.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

У рок математики на тему:

«Порівняння звичайних дробів і мішаних чисел»



Мета. Закріпити вміння дітей порівнювати звичайні дроби з однаковими і різними знаменниками, порівнювати мішані числа; формувати вміння працювати з коментуванням власних дій, самостійно застосовувати правила порівняння звичайних дробів і мішаних чисел; корегувати мисленнєві операції порівняння і узагальнення; розвивати спостережливість, увагу, мову і мислення; виховувати інтерес до звичаїв і традицій нашого народу, до предмету, колективізм; любов до природи і бережного ставлення до неї.

Обладнання. Презентація до уроку, індивідуальні картки, слайд-фільм з музичним супроводом «Краса навколо нас».

Хід уроку

І. Організаційний момент. Нервово-психічна підготовка. (слайд 1)

Ось і дзвінок пролунав,
Для навчання час настав.
Стали , дітки, потягнулись,
Один одному всміхнулись.
Тепер сіли всі тихенько,
Умостилися зручненько,
В країну знань час вирушати –
Починаємо працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Вправа «Мікрофон».

- Які дроби ми зараз вивчаємо?

- З чого складається дріб?

- Що показує знаменник дробу?

- Що показує чисельник дробу?

- Які бувають звичайні дроби?

- Який дріб називають правильним?

- Який дріб називають неправильним?

- Як називають число, яке має цілу частину і дріб?

2. Математичний диктант.



- Давайте перевіримо, чи правильно ви написали? (робота в парах) (слайд 2)

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми з вами не тільки закріпимо вміння порівнювати звичайні дроби і мішані числа, а й згадаємо квіткові символи України. (слайд 3)

  • Наші пращури обожнювали кожне стебельце. За віруваннями, обрядові традиції, пов’язані з рослинним світом, мали забезпечити здоров’я, добробут сім’ї, плодючість землі та щастя.

  • Хто знає, які квіти є символами України?

  • Так, це всім відома калина (слайд 4) – це символ вогню, сонця, неперервності життя, роду українців, України, Батьківщини, дівочої чистоти й краси, вічної любові, кохання, вірності, гармонії життя та природи, материнства, плодючості, символ нескореності та стійкості, незрадливої світлої пам’яті, єдності нації, потягу до своїх традицій, звичаїв. «Без верби й калини – нема України» – каже народна мудрість. Раніше калину висаджували в кожній садибі. Нею прикрашали найсвятіше – молоду, весільний коровай, оселю.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Завдання 1.

- В математичному диктанті знайти мішані числа і обвести їх кружечком.

- Перевіряємо. (слайд 5)

- Отже, як називається квітка? Мальва – це символ найдорожчого, любові

до рідної землі, до народу. Ці квіти – обереги нашої духовної спадщини.

Всім, хто вирушав у далеку-далеку дорогу, ці квіти нагадували: там земля

мила, де мати родила!

2. Завдання 2.

- Знайдіть в математичному диктанті неправильні дроби і підкресліть їх.

- Перевіримо і дізнаємось, яка квітка зашифрована неправильними

дробами. (слайд 6) Волошка – це символ святості, чистоти, привітності та

чемності, хлоп’ячої краси й добра.

3 . Розв’язування задачі. (слайд 7)

На клумбі посадили квіти. Рута-мята становила всієї клумби,

ромашки - , а маки - . Яких квітів посадили більше: мяти чи

ромашок, ромашок чи маків, маків чи мяти? Яких квітів посадили

найбільше, найменше?

  • Робота над змістом (читання тексту).

  • Пошук розв’язку. (слайд 8)

  • Запис розв’язку. (повторити правило порівняння дробів з однаковими знаменниками)

  • Формулювання відповіді.(робота на індивідуальних картках) (Мак вважається не тільки квіткою мрій, але й символом родючості, краси та молодості; ромашка — символом кохання, ніжності та вірності; м’ята — оберег дитини та її здоров’я)

4. Хвилинка релаксації. (перегляд слайд-фільму «Краса навколо нас»)

5 . Виправити помилки (індивідуальні картки). (слайд 9)

< < < > > >

  • Молодці, справились з завданням. А ось і квітка, яка є символом радісної життєвої сили, вічності, провісника весни – це барвінок. (слайд 10)

6. Порівняти мішані числа. (слайд 11)

- Згадайте правило порівняння мішаних чисел і порівняйте їх.















  • Ось і утворилась ще одна чудова квітка. Конвалія – це символ дівочої чистоти, скромності, весни. В українській народній поезії конвалія символізує пробудження природи, цнотливість, дівочість, скромність.

V. Підсумок уроку. Оцінювання.

- Що ми сьогодні з вами повторили?

- Що нового ви дізнались?

- Чи сподобався вам урок?

VІ. Домашнє завдання.



Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ось і дзвінок пролунав, Для навчання час настав. Стали , дітки, потягнулись, Один одному всміхнулись. Тепер сіли всі тихенько, Умостилися зручненьк...
Слайд № 1

Ось і дзвінок пролунав, Для навчання час настав. Стали , дітки, потягнулись, Один одному всміхнулись. Тепер сіли всі тихенько, Умостилися зручненько, В країну знань час вирушати – Починаємо працювати.

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Слайд № 2

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

КВІТКОВІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ
Слайд № 3

КВІТКОВІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ

КАЛИНА
Слайд № 4

КАЛИНА

М А Л Ь В А
Слайд № 5

М А Л Ь В А

В О Л О Ш К А
Слайд № 6

В О Л О Ш К А

ЗАДАЧА На клумбі посадили квіти. Рута-м’ята становила всієї клумби, ромашки – , а маки – . Яких квітів посадили більше: м’яти чи ромашок, маків чи ...
Слайд № 7

ЗАДАЧА На клумбі посадили квіти. Рута-м’ята становила всієї клумби, ромашки – , а маки – . Яких квітів посадили більше: м’яти чи ромашок, маків чи м’яти, ромашок чи маків? Яких квітів найбільше, найменше посадили?

Слайд № 8

ВИПРАВІТЬ ПОМИЛКИ
Слайд № 9

ВИПРАВІТЬ ПОМИЛКИ

БАРВІНОК
Слайд № 10

БАРВІНОК

К О Н В А Л І Я
Слайд № 11

К О Н В А Л І Я

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Слайд № 12

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ДЯКУЮ ЗА УРОК
Слайд № 13

ДЯКУЮ ЗА УРОК

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.