і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Конспект уроку «Листування. Стилі листування.Структура листа»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №AB097130
За публікацію цієї методичної розробки Барвинська Ольга Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №AB097130
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Тема: «Шкільне життя»

Підтема: «Листування. Стилі листування.Структура листа»

Мета уроку:

Ознайомити учнів із стилями листування та структурою листа; вчити учнів писати листи англійською мовою; формувати навички письма, читання та аудіювання; розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Тип уроку: комбінований

Методи навчання,прийоми: робота з підручником, робота з буклетом, заповнення таблиці.

Основні терміни і поняття: Formal, Informal, Semi-Formal, Greeting, The introduction, The main body, The conclusion, Ending

Наочність: Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів(рівень стандарту), буклет «Successful writing», буклет «Написання листів»,лист з комунікативним завданням,інтернет-сторінка «British Council»/

Міжпредметні зв’язки: українське ділове мовлення

ТЗН: комп’ютер, мультимедійна система, колонки, навушники

PROCEDURE

I INTRODUCTION. ПОЧАТОК УРОКУ.

  1. Greeting.Привітання

Т: Good afternoon, everybody! I'm glad to see you! How are you? Sit down, please.

  1. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic of our lesson is “Writing letters. Styles of letters. The structure of letter”.

  1. Check-on homework. Перевірка домашнього завдання.

(Диференційоване опитування учнів)

  1. Warm-up. Уведення в іншомовну атмосферу.

II MAIN PART. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presenting vocabulary. Презентація нових ЛО

Formal

Informal

Semi-Formal

Greeting

The introduction

The main body

The conclusion

Ending

Reading

Do ex. 2, p. 31.

Reading and Speaking

Now 2 pupils have to go to the blackboard and do the next task : Put the parts of the letter in a proper order.

INTRODUCTORY PARAGRAPH

Opening remarks and presenting the reasons for writing

ENDING

Writer’s (full) name

GREETING

CONCLUDING PARAGRAPH

Summarizing the topic

BODY PARAGRAPH

Paragraph 2,3… Topic development

Reading and writing

(Робота з комунікативним завданням з сайту «British Council»)

Writing

(Робота в міні-групах з буклетом «Написання листів»)

За зразком написання листів учням пропонується написати :

  • Діловий лист (Formal)

  • Неформальний листопад (Informal)

  • Напівформальний лист (Semi-Formal)

Listening (Індивідуальна робота з буклетом «Successful writing»)

  • Do ex. 1, p.20

  • Do ex.1, p.26

  • Do ex.1, p.34


ІІI. SUMMING-UP.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Summarizing. Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.

T: 1) What styles of writing do you know?

2) What is the structure of a letter?

3) What is a letter?

T: Our lesson is coming to the end. Did you enjoy it? I hope you did. You showed good knowledge in English. Thank you!

T: You were very active and hardworking, thank you!

T: Your marks are… because …

2.Reflection.Рефлексія.

1. На уроці я працював активно / пасивно

2. Своєю роботою на уроці я задоволений / незадоволений

3. Урок видався мені коротким / довгим

4. За урок я не втомився / втомився

5 . матеріал уроку мені був зрозумілий / незрозумілий корисний / марний цікавий / нудний легким / важким

3. Homework.Інструктаж Д/з.

T: Your home task is to work with the booklet. Use QR- codes to know some more information.

Our lesson is over. Good bye!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів із стилями листування та структурою листа; вчити учнів писати листи англійською мовою; формувати навички письма, читання та аудіювання; розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    213
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    AB097130
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти