Конспект уроку "Графіка та силует"

Опис документу:
У творах графіки ми часто зустрічали відомі нам реальні форми, зображені спрощено і з деякими умовностями. Проте такі скупі, на перший погляд, засоби графіки, як пляма, лінія, невизначеної форми клякси, дозволяють розпізнати щось відоме. Кляксографія дозволяє створити щось незвичайне, фантастичне, уява художника доповнює кляксу і створює свій художній образ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навчальна: ознайомити учнів із загальними поняттями силуету, силуетної графіки; визначити художні виражальні засоби силуетної графіки;

Розвивальна: розвивати спостережливість, уяву, вміння виділяти головне;

Виховна: виховувати любов до творчості, інтерес до вивчення загадок природи.

ТИП УРОКУ: вивчення нового матеріалу.

ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛИ: Олівець, гумка, чорна та біла фарба, чорний папір.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Бесіда:

  • назвіть виражальні засоби графіки.

  • Які матеріали й інструменти використовують художники-графіки?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

У творах графіки ми часто зустрічали відомі нам реальні форми, зображені спрощено і з деякими умовностями. Проте такі скупі, на перший погляд, засоби графіки, як пляма, лінія, невизначеної форми клякси, дозволяють розпізнати щось відоме. Кляксографія дозволяє створити щось незвичайне, фантастичне, уява художника доповнює кляксу і створює свій художній образ.

Серед художників досить поширена й улюблена техніка силуетної графіки. Щож таке силует? Сама назва «силует» бере свій початок у ХVІІІ ст. від прізвища Етьєна Силуета, сам він був придворним у короля Франції, і художником він не був, а був фінансистом. Просто він дуже любив вирізати фігурки із чорного паперу. Слову «силует» надавали значення дріб’язковості, простоти. Якщо порівнювати силуетну графіку з мальовничими полотнами, то, на перший погляд. Вона здається простуватою.

Отже, однотонне зображення фігури і предмета називають силуетом, а лінію, що окреслює силует і виражає характерні деталі, - контуром.

Виражальним засобом у силуетних композиціях є контраст білого та чорного кольору.

Давайте роздивимось силуети у підручнику (Рубля) сторінка 90, 92,93, 94.

ІV. Творче завдання: Створення композиції «Силует комахи».

Давайте з вами згадаємо які є комахи. Як вони виглядають.

Ось приклади комашок.(додаток № 1)

Тепер давайте з вами спробуємо намалювати силует будь якої комашки. Ви обираєте на якому фоні і яким кольором буде намальована комаха – чорним по білому, чи білим по чорному.

V. Закріплення нових знань та вмінь учнів.

Отже скажіть будьласка, що таке силует?

На якому фоні силует виглядає краще?

V. Організаційний момент.

Перевіряю малюнки учнів, за їх бажанням ставлю оцінки.

VІ. Домашнє завдання.

На наступний урок принести: альбом, простий олівець, гумку, кольорові олівці, фарби.

ДОДАТОК № 1

ДОДАТОК № 1

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!