Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку: «Favourite Songs and Christmas Music»

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Англійська мова

Для кого: 8 Клас

23.10.2021

28

0

0

Опис документу:

Цілі уроку

Практичні:

  1. організувати діяльність учнів з повторення і активізації лексичного матеріалу теми;

  2. удосконалювати вміння і навички говоріння, читання та письма.

  3. навчати презентувати свою роботу.

Освітня: формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, активність, увагу, пам'ять; розвивати навички самостійної проектної роботи.

Виховна: сприяти вихованню шанобливого, толерантного ставлення до іншої культури, поглядів та музичних уподобань різних людей; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з англійської мови для 8 класу

Тема: «Music»

Підтема: «Favourite Songs and Christmas Music»

Цілі уроку

Практичні:

  1. організувати діяльність учнів з повторення і активізації лексичного матеріалу теми;

  2. удосконалювати вміння і навички говоріння, читання та письма.

  3. навчати презентувати свою роботу.

Освітня: формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, активність, увагу, пам'ять; розвивати навички самостійної проектної роботи.

Виховна: сприяти вихованню шанобливого, толерантного ставлення до іншої культури, поглядів та музичних уподобань різних людей; виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань по темі.

Обладнання: підручники О. Карпюк, робочі зошити, постер «Музичні стилі», картки з музичними інструментами,

Схематичний план уроку

Початок

І. Організація класу, повідомлення цілей уроку

ІІ. Мовленнєва зарядка

Основна частина

ІІІ. Презентація проектів «Мій улюблений стиль музики»

ІV. Повторення лексичного матеріалу по темі

V. Практика мовлення: презентація підтеми «Christmas Carols and Christmas Songs»

Заключна частина

VII. Пояснення домашнього завдання

VIII. Підсумки уроку. Оцінювання досягнень учнів.

Хід уроку

Етап, прийом навчання

Зміст роботи

І. Організація класу, повідомлення практичних цілей уроку.

Прийом: вітання, бесіда з класом, повідомлення епіграфу







ІІ. Мовленнєва зарядка

Прийом: розповідь віршу «A Musical»










ІІІ. Презентація проектів «Мій улюблений стиль музики»

Прийом 1: слово вчителя

Прийом 2: робота з постером «Music styles»

Прийом 3: презентація проектів (розповідь, фото та музична презентація)





IV. Повторення лексичного матеріалу по темі

Прийом 1: робота з картками «музичні інструменти»



V. Практика мовлення: презентація підтеми «Christmas Carols and Christmas Songs»

Прийом 1: читання тексту

Прийом 2: презентація power point


VI. Завершення уроку: пояснення домашнього завдання.


VII. Підсумки уроку. Оцінювання досягнень учнів.

Т: Good morning pupils! How are you?

Today’s topic of our lesson is «Favourite Songs and Christmas Music».

The main practical objectives of our lesson are:

1. to revise lexical material of the theme “Music”;

2. to improve our skills of speaking, reading and writing.

3. to teach and practice how to present project work.

The epigraph of our lesson is: “As is a thrilling violin, So is your voice to me.”

As you know, it is a line from a poem “Musical” by Paul Laurence Dunbar , who was an American poet, novelist, and playwright of the late 19th and early 20th centuries.


Your home task was to learn this poem by heart, so let’s begin with …

A Musical

Outside the rain upon the street,

The sky all grim of hue,

Inside, the music-painful sweet,

And yet I heard but you

As is a thrilling violin,

So is your voice to me,

And still above the other strains,

It sang in ecstasy.


T: Look at the blackboard, please. We have a poster with pictures of different music styles. You will come to the poster, choose a picture, that presents the music style, you prepared and write down the name of it. Also you prepared different photos, pictures and songs. So until you will tell us about your style, everybody will listen to and watch your projects. Did you understand?

Let’s begin to present your projects.

Projects:

Reggae

Classical

Jazz

Electronic

Rock

Hip-hop



T: Thank you all for your work. Now let’s revise musical instruments.

PIANO

DRUM

FLUTE

VIOLA

TRUMPET

HARP

GUITAR

SAXOPHONE

CELLOS

BANJO

XYLOPHONE

VIOLIN




Today we also will talk about Christmas carols and songs. Do you have a New Year spirit? Do like Christmas and New Year songs? Very good! Now we will watch a presentation, I’ve prepared.






T: Your home task is to prepare for the vocabulary test «Music».



Our lesson is coming to the end. Did you enjoy it? I hope you did. Who will make a conclusion about our today’s lesson?

(Music is an important part of our life. We dance to music. We sing songs at school. Many of us exercise to music. Music entertains us. We listen to show tunes, spirituals, pop, opera and rock. Music is part of our lives.)

You were very active and hardworking and get following marks:


























Music is an important part of our life. We dance to music. We sing songs at school. Many of us exercise to music. Music entertains us. We listen to show tunes, spirituals, pop, opera and rock. Music is part of our lives.











































The main practical objectives of our lesson are:

1. to revise lexical material of the theme “Music”;

2. to improve our skills of speaking and reading.

3. to teach and practice how to present project work.

As is a thrilling violin,

So is your voice to me.”

(by Paul Laurence

Dunbar)



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.