Конспект уроку англійської мови у 2 класі "My family"

Англійська мова

Для кого: 2 Клас

07.09.2021

182

14

0

Опис документу:
Конспект уроку англійської мови у 2 класі "My family" (Smart Junior 2, p. 28-29) Мета: Продовжувати розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення, тренувати в аудіюванні, тренувати пам'ять та увагу, виховувати культуру мовлення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

My Family (Smart Junior p. 28)

Хід уроку

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

GREETING 1. Привітання.

T: Stand up, please! Hello children!

Ps: Hello teacher!

T: How are you?

Ps: We are fine, thank you!

T: Sit down, please!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Звісно, кожен із вас, не замислюючись, дасть відповідь на запитання «Що таке сім'я?», назвавши своїх найближчих родичів - маму й тата, братів і сестер, дідусів і бабусь. Ці люди оточують вас від народження, виявляючи постійну турботу та увагу. Сьогодні тема нашого уроку – «Ноme and family» – дім і родина. Let's start our lesson. Open your workbooks at page 28. Пропоную вам послухати пісню про сім'ю.

II. WARMING UP

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Подивиться уважно на сторінку 29. Давайте прочитаємо. Who' s that?

Послухаємо трек.

ІIІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Фонетична зарядка.

Уявіть, ми з вами в лісі. Під ногами шарудить листя: [ ʃ - ʃ - ʃ ]. Десь барабанить по дереву дятел: [ dd- d ], [ tt - t ]. Поряд з нами пробігає їжачок: [ р – р – р ], [ fff ]. І раптом налітають комарі: [ zzz ]. А ми їх відганяємо ось так ( плескає у долоні). Комарі злякалися і повтікали. А ми з вами виходимо на гарну галявину. Ми дивуємося і говоримо: [ wauwauwau ].

  1. DIALOGUE. Гра «Who' s that?». Учні демонструють намальовані вдома малюнки родичів, показують іншим та задають питання:

  • Who' s is that?

  • It's my mother.

  1. Фізкультхвилинка

4. А ще ми з вами вивчили чудовий вірш про сім'ю. Давайте розкажем його всі разом.

GIRL – ДІВЧА, ТА BOY – ХЛОПЧИНА

СІЛИ ДРУЖНО У МАШИНУ

FATHER – ТАТО, MOTHER – МАТИ

З ДІТЬМИ ЇДУТЬ ПОГУЛЯТИ!

  1. Гра «Продовжи вірш». Я пропоную вам продовжити вірш і повторити кольори.

1. Пральний засіб фірми «Tide»

Означає слово – WHITE.

2. Море, де стоїть Артек

По-англійськи буде – BLACK.

3. Колір лісу і долин

Означає слово – GREEN.

4. Колір звірів та мишей

По-англійськи буде GREY.

5. Знаємо насамперед

Колір мака буде – RED.

6. Діти знають тьотю Беллу

Жовтий колір буде – YELLOW.

7. Небо чисте я люблю

Воно має колір – BLUE.

8. Оплески, ведмедю, браво!

А у нього колір – BROWN.

6. Письмо. «Склади речення»

Учитель роздає набори карток кожному учню і пропонує скласти з них речення. Виконавши завдання учні по черзі читають складені речення.

He is

Bill

She is

Vicky

He is

Sam

She is

Kate

He is

Father

She is

Mother



Або робота в зошиті

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Summarizing. Підведення підсумків уроку.

-Діти, які нові слова ви дізналися? Давайте їх згадаємо.

А якщо я вас спитаю: Who' s that? Що ви відповісте?

Наприкінці уроку послухаємо та заспіваємо пісеньку «Good bye».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.