Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

КОНСПЕКТ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ "САЛОН КРАСИ".

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

17.03.2021

79

4

0

Опис документу:
Мета: Формувати вміння розподіляти ролі, узгоджувати їх. Розширювати знання про професії дорослих (перукаря, адміністратора, манікюрщиці, візажиста, масажиста, офіціанта, бармена, журналіста, прибиральниці), закріплювати вміння використовувати знаряддя праці за їх призначенням. Збагачувати зміст сюжетно – рольової гри, рольового спілкування, розвивати вміння творчо розгортати гру та реалістично передавати події в ній. Активізувати словник з даної теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Осипенківський ДНЗ «Пізнайко»

КОНСПЕКТ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ "САЛОН КРАСИ".

Підготував

вихователь

С.О. Москаленко

КОНСПЕКТ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ "САЛОН КРАСИ".

Мета: Формувати вміння розподіляти ролі, узгоджувати їх. Розширювати знання про професії дорослих (перукаря, адміністратора, манікюрщиці, візажиста, масажиста, офіціанта, бармена, журналіста, прибиральниці), закріплювати вміння використовувати знаряддя праці за їх призначенням. Збагачувати зміст сюжетно – рольової гри, рольового спілкування, розвивати вміння творчо розгортати гру та реалістично передавати події в ній. Активізувати словник з даної теми. Сприяти виявленню збалансованого спілкування з товаришами під час відтворення реальної людської діяльності, формуванню вольової саморегуляції поведінки. Виховувати повагу до різних професій, доброзичливе ставлення до партнерів гри.

Попередня робота. Бесіда про професії перукаря, манікюрщиці, візажиста, журналіста, пацівників кафе, масажиста, адміністратора, про безпечне використання знаряддя праці, розгляд т/п «Професії», ілюстрацій з зображенням зачісок, екскурсія до перукарні, дидактичні ігри («Інтерв’ю», «Що кому потрібно для праці», «Одягни перукаря», «Знайди та поясни», створення дизайнерських стрижок, зачісок.

Ігровий матеріал. Атрибути до ігор «Перукарня», «Магазин», «Сім’я», «Лікарня», дитячий ноутбук, телефон, мікрофон.

Методи та прийоми керівництва грою.

Пряме керівництво: поради, підказки, пропозиції, націлення на раціональний спосіб дії, введення нової ролі (за потребою).

Непряме керівництво: знання, уміння, навички, життєвий досвід, облаштування предметно – ігрового середовища.

Хід гри.

Психогімнастика.

Зібралися малята

В цікаву гру пограти.

Хто добрий настрій має,

Хай зараз пострибає.

А хто чомусь сумує,

Хай жваво покрокує.

Всі щирі – усміхніться.

Всі ввічливі – вклоніться.

Ми будем дружно грати,

У грі всіх поважати.

І Мотивація. Створення мовленнєвоактивної ситуації.

Вступна бесіда.

Сьогодні у нашому місті важливий день – відкриття салону краси «Супер». Я директор салону, вам пропоную бути працівниками салону та його відвідувачами. На це відкриття також запросила гостей (працівників нашого дитячого садочка) та журналіста місцевої газети «Пролісок», який буде брати інтерв’ю у працівників салону краси та його відвідувачів.

Запитання до дітей:

- Люди яких професій потрібні для організації праці у салоні краси?

- Якими повинні бути працівники салону краси «Супер»?

- Як мають себе поводити відвідувачі у салоні краси?

Отже, відкриваємо салон.

ІІ Розвиток внутрішнього програмування.

Вихователь пропонує розподілити ролі, враховуючи інтереси дітей та їхні трудові вміння.

Створюються ігрові групи:

Адміністратор.

Майстри – перукарі.

Манікюрщиця.

Візажист.

Масажист.

Працівники кафе.

Прибиральниця.

Журналіст.

Відвідувачі салону краси «Супер».

ІІІ. Перебіг гри.

Дошкільникам, які виконують ролі працівників салону краси пропонують пройти до обладнаних куточків, приготуватися до роботи, відвідувачі підходять до адміністратора і спілкуються з ним. Адміністратор допомагає відвідувачам, діти йдуть у відповідні куточки або у кафе, або сідають біля адміністратора та роздивляються журнали. Жіночий перукар робить зачіску, плете коси, накручує волосся на бігуді, чоловічий перукар виконує стрижку. У манікюрному залі манікюрщиця робить манікюр, візажист – макіяж, у масажному кабінеті масажист робить масаж. Після отримання послуги діти розраховуються з адміністратором кредитною карткою. У кафе обслуговують дітей офіціант, бармен, де діти також розраховуються з ними кредитною карткою. Журналіст підходить до дітей і бере у них інтерв’ю (Звідки ви дізналися про відкриття салону? Чому обрали саме цю професію?, З якою метою ви завітали у салон? Поділіться своїми відчуттями, як ви себе почуваєте після масажу?, Вам подобається результат роботи майстра?) Можна запропонувати дітям стати учнями майстрів, пограти у «Кімнаті для дітей».

ІV. Рефлексія.

Вихователь повідомляє дітям про те, що робочий день закінчується, салон закривається, дякує робітникам за старанну працю, відвідувачам за те, що відвідали салон краси «Супер».

- Як на вашу думку, журналіст, чи вдалося нам розказати про наш салон краси?

- Чи отримали задоволення? Від чого саме?

- Хто на вашу думку краще впорався з роллю? Чому ви так гадаєте?

- Хто хотів би бути кимось іншим?

- Дякую гостям, що були присутні на відкритті нашого салону.

Діти діляться своїми враженнями від гри.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.