• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Конспект розвиваючого заняття для дітей з особливими освітніми потребами з елементами методики Макото Шічіда ( з мамою) «Їжачок йде на День народження до свинки Пеппа».

Конспект розвиваючого заняття для дітей з особливими освітніми потребами з елементами методики Макото Шічіда ( з мамою) «Їжачок йде на День народження до свинки Пеппа».

Опис документу:
Цілі: Формувати образне мислення. Закріплювати знання дітей про властивості води: мокра, прозора, текуча,холодна; ознайомити з властивістю гумових м ‘ячиків, рибок, жабок не тонути у воді; Розвивати зорову увагу, дрібну і загальну моторику. Вчити рухатися в загальному для всіх темпі, працювати в команді з мамою, виробляти вміння виконувати рухи в певному ритмі. Формувати уявлення «багато» і «один». Вчити знаходити один і багато предметів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект розвиваючого заняття для дітей з особливими освітніми потребами з елементами методики Макото Шічіда ( з мамою)

«Їжачок йде на День народження до свинки Пеппа».
Цілі:
1. Формувати образне мислення.

2. Закріплювати знання дітей про властивості води: мокра, прозора, текуча,холодна; ознайомити з властивістю гумових м ячиків, рибок, жабок не тонути у воді;
3. Розвивати зорову увагу, дрібну і загальну моторику.
4. Вчити рухатися в загальному для всіх темпі, працювати в команді з мамою, виробляти вміння виконувати рухи в певному ритмі. Продовжувати вчити основні кольори.
5. Формувати уявлення «багато» і «один». Вчити знаходити один і багато предметів ;
6. Розвивати увагу, мовлення, цілеспрямованість,пам
ять;

7. Збагачення сенсорного досвіду: розвиток координації рухів рук під зоровим та дотиковим контролем.

8. Виховувати інтерес до предметів найближчого оточення ,любов до природи,інтерес до гри.
Матеріали : іграшка - рукавичка: Їжачок, свинка Пеппа, Жабка,Зайчик; дидактична гра «Розрізні картинки », великі намистини для нанизування на шнурок , тісто для ліплення і формочки - втулки, пазли фрукти , музичні інструменти (брязкальця) і кошики, повітряні кульки, листки з зображенням гарбуза,аудіо запис пісень,ємність з водою, кульки різнокольорові, сачки.

Мотивація: Допомогти звірятам підготувати для Пеппа подарунки на День народження.

Для більш ефективної активізації мозкової діяльності включаю фоном музику композиції в альфа-обробці Джеффрі Томпсона.

Хід заняття
1
. Привітання: Вихователь дзвонить у дзвіночок.Ось дзвіночок наш співає, всіх діток на килим скликає.
Привітання педагог організовує на килимі. Батьки і діти беруться за стрічки на обручі і співають пісню-вітання

« Добрий день»

«Добрий день, добрий день я вітаю всіх в цей день.

Добрий день, добрий день побажаємо в цей день:

Щастя миру і добра, хай радіє дітвора,

Хай звучить веселий сміх, привітаємо ми всіх.

Добрий день Олексій, добрий день Христинка, добрий день Соня

Добрий день мами …… добрий день всі! У коло ми сіли - за стрічки візьмися,

та один одному ти посміхнися, даруємо усмішки друзям своїм

Хай сонечко ясне світить нам всім!»

2.Звучить альфа музика. Вправа « Куля енергії»

  • Матусі сідають напроти своїх діток ,якщо діти самі не можуть робити вправу, беруть своїми руками руки дитини.

Розігріваємо ручки,як тепло долонькам. Збираємо позитивну енергію руками дітей - велику кулю, від сонечка візьмемо енергію, від неба, від води із повітря. Збираємо - збираємо. Ось, яка вона велика - велика. Виливаємо її на себе! Як тепло голівці, ручкам.

А тепер збираємо маленьку кулю ось так, ось так. Маленька,як колобочок, гам в ротик і з їли гам - гам! Ой, як нам добре, тепло.

- Зібралися сьогодні знову,
Для обіймів всі готові
! (мами обнімають своїх малюків говорячи лагідні слова)
Будемо весело грати
І один одному допомагати!

3. Сюрпризний момент « Зустріч з Їжачком»

Тихше – тихше, чуєте хтось у листячку шурхотить? Це ж їжачок!

- Привіт, малята! Це я – їжачок – хитрячок маю шубку з колючок.

- Діти, Їжачок повідомляє,що у його подруги свинки Пеппа сьогодні день народження. Вона чекає на нього та гостей. Буде дуже рада бачити всіх нас на святі. Тож сьогодні нас чекає подорож на день народження до свинки Пеппа. Поїхали на конику.

4. Вправа розминка «Їде,їде пан» (матусі садять малюка на коліна,обличчям до себе, і піднімаючи коліна гицають,імітуючи конячку)

- Їде, їде пан, пан

на конику сам,сам,

А за паном – хлоп,хлоп,

на конику гоп,гоп.

- Дорога далека на конику буде довго, тож подорожувати сьогодні будемо на машині.

5. Музична вправа « На машині їду я» ( роздати дітям кільця від пірамідки,крутять кільця, як руля рухаючись по звивистій доріжці в кінці дивляться в дірочку).

8. Гра «Хто іде на іменини»

-У Пеппи багато друзів. Цікаво хто іде на іменини до свинки і які дарунки приготували вони? Розгорнемо фольгу і дізнаємось кого чекає Пеппа на іменини(діти розгортають фольгу, а там зайчик,жабка,їжачок,ведмідь. Діти викладають тварин на картинки відповідно зображенню).

9. Флеш карти ( овочі 10шт.,фрукти 10шт.,осінні явища природи)

10. Збирання пазлів - кіл (4-х частин)
- Малята, погляньте, наш їжачок зовсім засмутився він хотів подарувати Пеппа картинки, а вони розсипалися і зламалися,допоможемо йому,малята?
Діти: «Так, звичайно»(
Діти збирають пазли з 3-4 частин.)
Педагог: -Молодці

- Перед вами діти фрукти,дуже корисні продукти:

Банан, груша , мандарин, яблуко, слива,апельсин,

На деревах всі ростуть,люди фруктами зовуть.

11. Рухлива гра. « Принеси брязкальце мамі»
Педагог: «Ой, а у Пеппа зовсім немає музичних інструментів - потрібно принести їй, але спочатку по граємо всі разом!»(
Із загальної великого кошика діти носять муз. інструменти (брязкальця, маракаси) своїм мамам в кошики). Оркестр.
12. Дидактична гра «Сітка пам
яті»(Овочі)
Педагог: «По дорозі на День народження Їжачок думає:« У що ж нам пограти, коли ми всі зберемося? І Придумав - у нього ж є картинки ». Давайте теж спробуємо пограти - потренуватися !.
(Педагог показує і називає картинки, діти з мамами розкладають по картках)

13. Нанизування намистин на шнурок.
Педагог: - А наш Зайчик хотів подарувати Пеппі на день народження намисто, але воно розсипалося, зберемо намисто. (Діти нанизують великі намистини на шнурки, називають колір намистин. Мами допомагають притримувати шнурок.)

- Ось які ошатні намиста вийшли для Пеппи»

- А яке свято без веселого клоуна?

14. Д/г « Підбери і поклади кульки клоуну»

(діти з мисочки беруть кульки-їжачки та накладають відповідно кольору на малюнку)
15. Формування уявлення «Один - багато».
Педагог: «Їжачок вирішив зробити на День народження овочевий салат.

- Давайте подивимось, які овочі він зібрав для салату.»

(Педагог показує чарівний мішечок і пропонує дітям витягнути овочі. Діти витягують овочі і кладуть на тарілку, а педагог називає їх).

- Подивіться скільки тут багато овочів! Якого кольору? Здогадались який салат приготує їжачок.(Вінегрет)

- Молодці,малята,які у вас вправні рученята!

16. Приготуємо печиво для їжачка «Печиво для Їжачка».
Педагог: «Їжачок дуже любить печиво. А Пеппа не встигає його приготувати до свята. Давайте допоможемо їй і зробимо для неї і для Їжачка печиво. (педагог роздає квадрати - втулки і діти з мамами знаходячи відповідну фігуру вставляють її на місце)

17. Пальчикова гімнастика.
Педагог (читає текст, на трьох останніх рядках по черзі загинає пальці на руках, починаючи з мізинця, а на останній сходинці розкриває долоньку, діти повторюють).

-Давайте покажемо, як свинка Пеппа пекла печиво.
Свинка печиво пекла,печиво пекла,всім гостям дала:зайчику дала,

лисичці дала,ведмедику дала, їжачку дала,а злого вовка прогнала.

18.Гра « Вилови кульки з води»

Малята а наша Жабка кВа – кВа засмутилася, всі кульки, які вона приготувала для Пеппа розсипалися в озері. Давайте допоможемо їх виловити.(діти сачком та ложками виловлюють різнокольорові кульки) Вихователь звертає увагу дітей на водичку.

-Вода холодна,прозора,текуча.

19. «Гарбузик для Пеппа» звучить народна пісенька « Ходить гарбуз по городу»

- Діти свинка Пеппа дуже полюбляє гарбузи тож давайте подаруємо їй гарбузики (діти з мамами накладають кульки з солоного тіста на латки на гарбузі,заліплюючи їх)
20. Хороводна гра «Коровай».
(Діти разом з педагогом беруться за руки і співають «Коровай», водять хоровод). -Та яке ж свято без повітряних кульок?!

- Пропоную показати, як надувати кульки

21. Гра на дихання « Подуй на кульку»

Я глибоко дуже повітря вдихаю - повітряну кульку свою надуваю,

Із подихом кожним зростає вона,все більшає,більшає - от дивина!

22.Рухомий танець з кульками

Звірята для свинки приготували повітряні кульки, ось вони. (роздаю дітям повітряні кульки )

  • Ох і гарна повітряна кулька моя, задоволено нею пограюся я,

Допоможе ця іграшка, діти, різні вправи веселі зробити!

- Уявимо, малята,що ми з кулькою вирушили у мандрівку і побачили багато різних звірят.

- Кулька небом мандрувала (малята ідуть на носочках піднявши кульку вгору)

І побачила чимало ( плавно розводять руки в сторони)

Ось зелене жабеня, (пересуваються, як жабки)

Ось мале їжаченя, (малята ідуть дрібними кроками)

Ось кумедне ведмежатко, (ідуть, як ведмедик)

Ось баске руде лошатко, (пересуваються піднімаючи колінця)

Наліталась і в садок ( покрутитись)

Повернулась до діток. ( плещуть в долоні)

- Малята, Пеппа дуже радіє і дякує усім нам за веселу зустріч!

23. Прощання. Обнімання. Молодці малята!
До побачення, до побачення,Приходьте до нас ще!
До побачення, до побачення,З вами дуже добре!
До побачення, до побачення,Приходьте до нас знову!
До побачення, до побачення,Будемо весело грати!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.