Конспект підсумкового заняття "Лісова школа"

Опис документу:
Конспект підсумкового заняття на якому вихователь визначає рівень засвоєних знань дітей з розвитку мовлення, грамоти, математики. А запрошені вчителі та батьки мають змогу оцінити рівень підготовки дітей до школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Лісова школа
Хочу все знати
(комплексне узагальнююче заняття в старшій групі)

Мета: Виявити рівень знань та умінь дітей з грамоти елементарних математичних уявлень з озйомлення з природою та навколишнім світом, з розвитку мовлення за напрямами кількісна та порядкова лічба, пряма та зворотня лічба, склад числа з двох менших, суміжні числа, геометричні фігури, орієнтування в просторі. Звуковий аналіз слів, кількість складів у слові. Розвивати увагу, логічне мислення, память, фантазію. Виховувати наполегливість у досягненні мети, доброзичливість, допитливість,товаристстість.

Сьогодні в нас цікава гра
Змагатиметься дітвора
В умінні міркувати,
А деколи і хитрувати,
Уважними бути,не зітхати,
А правильно відповідати.

Вихователь: Ми з вами потрапили у Лісова школу,де навчаються лісові мешканці. А навчає їх Мудра Сова, а мудра вона тому, що все на світі знає. Але чому її немає?

Діти: Вона вдень спить,а вночі літає.

Вихователь: Та ось вона надіслала нам листа: Шановні діти, зараз я відпочиваю.Тому написала вам листа. Він буде орієнтиром у моїй Лісовій школі. Я знаю, що всі ви відвідуєте дитячий садок, тому повинні все знати. А А чи так, я дізнаюсь тоді,Коли ви виконаєте мої завдання.

Вихователь: Всі ви заразобєднаєтесь у команди, а хто в якій команді буде, дізнаєтесь, коли виконаєте 1 завдання Сови. Ось на цих карткахзашифровані назви тварин, треба розтавити у картці цифри по порядку і відповідно до них букви. У клітинках записати слово, ось і буде тваринка – назва вашої команди, потім ви повинні визначити кількість складів,знайти прапорець з цифрою, яка відповідає кількості складі у вашому слові і ще, увага, визначитихарактерний колір тваринки і колір прапорця із цифрою.
Вихователь: Завдання виконано, займіть свої місця за за столиками. А чи правильно виконане завдання, перевіримо. Під прапорцями лежать картки з малюнком тваринки, представде, будь-ласка, свої команди. (читають вірші на картці)

Білка:
Розгриза соснові шишки
Їсть грибочки і горішки,
Скаче з гілочки на гілку
Лісова красуня-білка.
Листя посклада в дуплі,
Зимуватиме в теплі.

Заєць:
У кущах сховався зайчик,
Наш пухнатий побігайчик.
Невеличкий він на зріст,
Довгі вушка,куций хвіст
Стиха носичком веде:
Може хтось сюди іде?

Лисиця:
Ось лисичка-невеличка,
Довгий хвостик,хитре личко.
Поживитись знає де -
У селі курчат краде.
Все тихенько,крадькома,
Патрикіївна-кума.

Вовк:
Вовк полює на тварин,
Санітар у лісі він.
На його тропі не стій.
Бо він сильний і лихий,
А як хто впіймає чаву,
Будуть кепські його справи.

Вихователь: У лісовій школі є свої правила поведінки. Давайте їх повторимо. У лісовій школі йшов урок. Перший раз учні прийшли у перший клас. Підкажіть, хто з них поводиться правильно, а хто – ні. Поясніть чому.
- Зайчення уважно слухало вчителя та гризло смачну морквину.
- Білочка тихо під партою грала горішками.
- Ведмежаті незручно було сидіти на маленкому стільці, і він підняв лапу, щоб попросити у вчителя дозволу пересісти на інший стілець, великий і зручний.
- Вовченя сиділо за партою і розгойдувалось на стільці.

Вихователь: Та тут ще є завдання від Мудрої Сови, ось вони у червоних конвертах. Діти виконують завдання на картках Засели будиночок, Виправ помилку,Полагодіть місточок ,Нагадуємо пташок, Домалюй квітці пелюстку.

Вихователь: Молодці,завдання виконано. А зараз Мудра Сова запрошує нас в геометричний сад. На ваших столах є ще завдання у зелених конвертах. Тут геометричні фігури,а що з них можна скласти ви зараз покажете. (Діти представляються свої роботи).

Фізкультхвилинка:
Гарно всі ви працівали,
Думали, не поспішали.
Відпочинемо хвилинку
Разом зробимо розминку.

На лісовій галявині ростуть червоні квіти. Подув сильний вітер, пелюски з них обсипались. Давайте складемо квіти, а для цього треба розвязувати приклади, результат повинен співпадати з цифрою на кружечку. Тож починаємо. (Діти стоять біля квітів)

Вихователь: Діти ви молодці, що допомогли чарівним квітам, та щоб вони були ще яскравіші, ще кращі – потрібні лагідні промінці сонця. Тож давайте заспіваємо Пісню про сонечко.

Вихователь: Синя річка в лісі протікала,
Букви чарівні від нас заховала.
Ми з річкою пограємо,
Склади і букви відшукаємо.
Діти виконують завдання “Заповни віконце” та “Склади слово зі складів”

Вихователь: Мудра Сова прислала зе таке завдання, вона хоче знати які звуки в словах на картках, які знаходяться у цьому конверті. (Діти виконують звуковий аналіз слві на картках)

Вихователь: Завданя для команди: розвязати буквені приклади і назвати утворені слова.(Кожна команда читає слово, що утворилось)

Вихователь: Молодці, команди. Кожна вправно виконала завдання. Сьогодні у нас було незичайне заняття у лісмовій школі Хочу все значи. Протягом року ми мандрували стежками великої і мудрої країни знань. На сьогоднішнє заняття ми запрошували гостей і вчителів зі школи, ваших рідних, щоб вони змогли побачити, як ви підросли, побачити, як ви підросли, порозумнішали, навчилися застосовувати практично наявні знання. І це вам вдалося. За ваші гарні знання Мудра сова надіслала нагороди.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.