Колективний проєкт з художньо-естетичного розвитку у групі раннього віку
УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ:
Діти, педагоги, батьки.
ОБ'ЄКТ ПІЗНАННЯ:
Нетрадиційні техніки малювання:
зім'ятим папером;
крупами;
гребінцями;
поролоном (тампонування);
пластиліном;
сіллю;
пляшкою;
долоньками;
об'ємна аплікація «Бантики».
МЕТА:
розвиток образотворчої діяльності дітей;
удосконалення пізнавальних навичок та розвиток творчої активності;
формування здатності емоційного сприйняття, розвиток образної уяви та творчої фантазії;
розвиток творчих здібностей засобами нетрадиційних технік малювання.
ЗАВДАННЯ
Навчальні:
Формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв'язок в природі, технічні навички образотворення;
вчити діяти з предметами, орієнтуватися на аркуші паперу;
ознайомити з нетрадиційними техніками малювання;
учити застосовувати особистий досвід у зображувальній діяльності.
Розвивальні:
розвивати чуттєве сприйняття природного довкілля і формувати естетичне ставлення до нього:
бачити красу, відчувати її;
відгукуватися на красиве емоціями та почуттями: дивуватися, захоплюватись, милуватися.
Розвивати асоціативно-образне мислення, уяву, творчі здібності:
встановлювати асоціації між образом і кольором;
учити знаходити схожість відтиску форм долоньок, розміщених по колу, з сонечком, форми дна пластикової пляшки — з квіткою.
Формувати позитивну самооцінку.
Удосконалювати мовленнєву компетентність.
Виховні:
виховувати пізнавальний інтерес та дбайливе ставлення до природи, бажання спілкуватись з нею;
зацікавленість зображувальною діяльністю;
бажання працювати разом.