Конспект: Навколишнє середовище і здоров’я. Вплив природних чинників на здоров’я людини. Практична робота №1. Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).

Опис документу:
Для вчителів основ здоров"я

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

6 клас

ЗПР

Урок 3

Тема.

Навколишнє середовище і здоров’я.

Вплив природних чинників на здоров’я людини. Практична робота №1. Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).

Мета.

Навчальна:

Формувати в учнів уявлення про вплив природних чинників на здоров’я людини.

Розвиваюча:

Розвиток практичних вмінь по добору одягу за погодою.

Виховна:

Виховання відповідальності за власне життя і здоров’я.

Корекційна:

Корегувати осанку та мовлення.

Тип уроку:

Засвоєння нових знань.

Обладнання:

Зошити, підручники, плакати, малюнки та фотографії різного одягу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1.

Всі за парти ми сідаємо,

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

2.

Перевірка підготовки учнів до заняття.

3.

Перевірка підготовки класного приміщення до заняття.

4.

Побажання успіху на уроці.(Створення позитивного настрою.)

ІІ. Нервово психологічна підготовка учнів до уроку.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя.

Вплив природних чинників на здоров’я людини.

Частину природи, яка оточує людей, існує незалежно від їх діяльності і впливає на них, називають природним середовищем. Діяльність людини впливає на природне середовище.

Природні чинники сонце, повітря, вода — завжди впливали на життя людини.

Відомо, що доросла людина може прожити без їжі не більше місяця, без води — кілька днів, без повітря — лічені хвилини.

Здоров’я людини також залежить від природних чинників.

Свіже чисте повітря, водні процедури, достатнє перебування на сонці, загартовування сприяють зміцненню і збереженню здоров’я.

Загартована людина менше хворіє на застуди, швидше пристосовується до зміни погодних умов.

Людина здавна пристосовувалася до змін у природному середовищі.

Зміна дня і ночі дає можливість чергувати періоди сну, відпочинку і праці.

Відповідно до пори року, погодних умов та місцевості проживання змінюються умови життя, одяг. Людина звикає до тих умов , у яких народжується і живе.

Так, на півдні України звикли до літньої спеки, на півночі не бояться холодів і високої вологості повітря.

Але іноді доводиться змінювати місце проживання.

Потрапляючи із зими в літо або навпаки, людина змушена пристосовуватися до іншого клімату, температури, тиску, вологості повітря, іншої їжі і води.

Буває, що доводиться пристосовуватися і до іншого часового поясу.

Тоді порушується звичний життєвий ритм. Тому перед поїздкою слід дізнатися про особливості клімату місцевості, куди збираєшся, проконсультуватися в лікаря щодо власного здоров’я. Період пристосування пройде швидше і легше, якщо вмітимеш добирати відповідний одяг, режим дня, продукти харчування.

У країнах із жарким кліматом

  • Носи просторий одяг світлого кольору з натуральних тканин з довгими рукавами. Обов’язково головний убір.

  • Вживай більше овочів і фруктів, додержуйся питного режиму.

  • Плануй розпорядок дня так, щоб не бувати надворі у спеку.

  • Люди в більшості країн зі спекотним кліматом традиційно відпочивають після обіду.

У країнах із холодним кліматом.

  • Добирай теплу білизну, джемпери з вовни. Носи просторий одяг (повітря між одягом і тілом убезпечує від замерзання) .

  • Головний убір з вовни чи хутра.

  • Високий теплий комір або шарф із вовни захистять від переохолодження.

  • Взуття має бути зручним і теплим.

  • Під час ожеледиці надягай взуття з рифленою підошвою.

  • Рукавички на хутряній підкладці чи з натуральної вовни.

  • Носи пуховик, бажано довгий, дублянку, шубу.

  • Додержуйся розпорядку дня, достатньо відпочивай, вживай поживну і калорійну їжу.

V. Фізкультхвилинка.

VІ. Закріплення нових знань і вмінь.

1.Робота з підручником ст.11-14.

2. Практична робота №1.

Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).

Добери відповідний одяг і взуття, якщо на вулиці: хуртовина, ожеледиця, спека.

Обґрунтуй свій вибір.

VІІ. Підсумок уроку.

- Чи сподобався вам урок?

– Що нового ви дізнались на уроці?

– Що нам треба завжди пам’ятати?

На цьому ми завершуємо наш урок.

VІІІ. Домашнє завдання

Читати ст.11-14. Відповідати на запитання

1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
0
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!