Конспект на тему: "Живі та неживі предмети"

Опис документу:
Предметне заняття Тема: живе та неживе. Мета: Навчальна –на конкретних прикладах довести, що в природі є живе і неживе – все взаємопов’язане; вчити виділяти живі предмети й неживі, порівнювати та аналізувати факти; удосконалювати навички зв’язних висловлювань. Розвивальна – розвивати розумові здібності, увагу, інтерес до навчальних предметів. Виховна – виховувати любов до природи, прагнення пізнавати її.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Предметне заняття

Тема: живе та неживе.

Мета:

Навчальна –на конкретних прикладах довести, що в природі є живе і неживе – все взаємопов’язане; вчити виділяти живі предмети й неживі, порівнювати та аналізувати факти; удосконалювати навички зв’язних висловлювань.

Розвивальна – розвивати розумові здібності, увагу, інтерес до навчальних предметів.

Виховна – виховувати любов до природи, прагнення пізнавати її.

Хід заняття:

Д/Г «Живе / неживе»

Мета: формувати системне бачення світу.

Хід гри:

Коло – це школа, квіти, планета, місто, шкільне приладдя.

Дітям пропонує вихователь назвати, що входить у це коло. Наприклад, школа – класна кімната, спортивний зал, музичний зал тощо. Завдання дітей не просто назвати складові, але й визначити що належить до живої та не живої природи.

Додаткове навантаження:

Учням пропонують заздалегідь вирізати із журналів або газет зображення предметів, тварин, людей створити на ватмані власний колаж «Живе/ неживе». Потім учні презентують свій колаж.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»