Конспект на тему "Розв’язування задач на побудову і вимірювання кутів"

Математика

15.07.2021

46

1

3

Для кого: 5 Клас
Опис документу:
Конспект на тему "Розв’язування задач на побудову і вимірювання кутів" для вчителя математики у 5 класі для того, щоб відпрацювання навичок вимірювання та побудови кутів, розпізнавання прямих, гострих, розгорнутих і тупих кутів на рисунку та визначати вид кута за його градусною мірою.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Розв’язування задач.

Мета: відпрацювання навичок вимірювання та побудови кутів, розпізнавання прямих, гострих, розгорнутих і тупих кутів на рисунку та визначати вид кута за його градусною мірою.

Тип уроку: Урок формування умінь і навичок.

Обладнання: Транспортир, лінійка.

Використана література:

Математика підручник для 5 кл. закл. заг. серед. освіти / О.С. Істер - 2-е видання - Київ : Генеза, 2018 р.

Математика 5-6 кл. Т.Г. Роєва, Л.Я.Синельник. - Навчальний посібник, 2002 р.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Учень, що працює біля дошки, пояснює розв'язання до­машніх вправ. Максимальна оцінка — 10 балів за умови відповіді на додаткові питання.

Додаткове питання

II. Актуалізація опорних знань

Математичний диктант

  1. Запишіть, використовуючи позначення, «градусна міра кута МОК дорівнює 35°». [Градусна міра кута ABC дорівнює 25°.]

  2. Градусна міра кута А дорівнює 78° [142°]. Який це кут: гострий чи тупий?

  3. Накресліть кут MNK, менший [більший] за прямий кут.

  4. Накресліть гострий кут АОВ [тупий кут РЕК].

  5. Накресліть тупий кут СЕК [гострий кут ABС].

  6. Закінчіть речення: «Кут, менший за прямий кут [більший за прямий і менший від розгорнутого кута], називається...».

  7. Скільки градусів містить кут, у 3 рази менший від розгорнутого кута [у 2 рази менший від прямого кута]?

  8. Побудувати за допомогою транспортира кути 60° [90°] і його бісектрису.

IІI. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ.

ІV. Підсумки уроку.

  1. Практична робота

Учням роздано картки-завдання на 2-4 варіанти, кожна з яких має приблизно такий вигляд, як на рис. 46.


Рис. 46

Спільні запитання для всіх варіантів записано на дошці (№ завдання відповідає № рисунка).

  1. Яку величину має кут?

  2. Який кут називається розгорнутим?

  3. Який з кутів на рис. є розгорнутим?

  4. MOK = KOP = ... Чому дорівнює градусна міра кута між їх бісектри­сами? Відповіді учнів записують у роздані таблиці (див. табл.).

V. Домашнє завдання

  1. § 8, ст. 68 – 71, № 350, 357.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

15.07.2021

46

1

3

Для кого: 5 Клас