Конспект на тему мої захоплення для сьомого класу

Англійська мова

25.03.2021

67

0

0

Для кого: 7 Клас
Опис документу:
Конспект уроку має на меті закріпити лексичний матеріал за темою на практиці розвивати в учнів уміння читання аудіювання. індивідуальна так і парна та групова робота. Також застосовано різні типи діяльності (читання письмо говоріння та аудіювання)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з англійської мови для учнів 7-х класів

Урок 5

Тема: Повторення Introduction

Підтема: Захоплення у вільний час.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Удосконалювати техніку читання. Продовжувати формувати навички усного мовлення. Практикувати учнів у письмі. Розвивати вміння аудіювання.

Виховувати інтерес до різних видів діяльності у вільний час. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (H01), для роботи у групах (Н02).

ХІД УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Good morning, pupils. I'm pleased to see you.

Ps: Good morning, teacher. We are pleased to see you, too.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about extracurricular activities you may be interested in, about clubs you can attend. You will listen to children speaking about different activities and you will read and discuss what activities are interesting for you.

Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 3).

Один з учнів читає доповнений текст вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 4).

Один з учнів читає антонімічні пари слів вправи.

3) РЗ, впр. З (с. 4).

Двоє-троє учнів читають описи, які вони склали. Ще два-три зошити учитель перевіряє вибірково.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Вірш «With a Friend».

Троє-четверо учнів по черзі розповідають вірш уголос перед класом.

2) Учні отримують картки для самостійної роботи, читають завдання та складають назви клубів за інтересами з поданих букв. Той, хто першим впорається із за­вданням, пише слова на дошці. Учитель контролює правильність виконання за­вдання.

H01:

Read and guess the words.

  1. You can join it if you are interested in acting on the stage. (Mrada ________ Club)

  2. You can join it if you are interested in the past of your country. (Cirlihtsoa _________Club)

  3. You can join it if you are an active person and want to keep fit. (Etsisfn _______Club)

  4. You can join it if you write poems or stories. (Rletayri _______Club)

  5. You can join it if you are interested in plants and animals. (Mivranlenoent _______Club)

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Listening Comprehension 1. Аудіювання. Впр. 1 (с. 10).

1) Етап підготовки до прослуховування тексту.

Один з учнів читає завдання та перекладає його рідною мовою. Учитель у разі необхідності допомагає йому.

2) Етап прослуховування тексту.

Учитель двічі читає текст (с. 217), учні слухають і виконують завдання.

3) Етап перевірки.

Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись або не погоджуючись із ними.

Reading 2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 10).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
Бесіда в режимі
Т -> Вх -> Р2 -> Р3.

Т: What do you like doing in your free time? Do you attend any club? What club would you like to attend? Why? Let's read about different kinds of extracurricular activities and discuss them.

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком уголос читають текст.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
Бесіда з учнями.

Т: In what case do we need some extracurricular activities? What clubs can you join if you are fond of sports? What clubs can you join if you aren't interested in sports of any kind? Why is it good being involved in new activities?

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. За (с. 11).

Учитель пропонує трьом учням описати по одному з малюнків вправи. Решта до­повнює відповідь у разі необхідності.

2).Впр. ЗЬ (с. 11).

Учні в парах складають діалоги за зразком, поданим у вправі, протягом 4—6 хви­лин. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом.

3) Впр. 4 (с. 12).

Учні в парах складають діалоги за завданням вправи протягом 4—5 хвилин. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом.

4) Робота у групах «Survey».

Клас розподіляється на групи по четверо учнів, кожен з яких отримує одну карт­ку з набору (Н03) і проводить опитування своєї групи. По закінченні роботи пред­ставники груп доповідають результати опитування.

HO2

Ask your friends what clubs they attend and why they chose these clubs.

Ask your friends what clubs they would like to attend and why.

Ask your friends what clubs they wouldn't like to attend and why.

Ask your friends what clubs they attended last year and why they don't attend them now.

Writing 4. Письмо. Впр. 5 (с. 12).

Учні самостійно письмово виконують вправу. По закінченні роботи четверо-п'ятеро читають свої міні-твори. Ще три-чотири зошити учитель перевіряє вибірково.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 4), 2, 3 (с. 5), письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Т: Today we spoke about extracurricular activities. Now let's play a game «Guess What». Один з учнів має описати вид діяльності, не називаючи клубу (гуртка), решта від­гадує його назву. Той, хто відгадав, описує діяльність наступного клубу тощо.

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Англійська мова

25.03.2021

67

0

0

Для кого: 7 Клас