Конспект на тему: "Класифікація дитячих ігор"

Опис документу:
Феномен гри надзвичайно важливий для комунікативного розвитку людини в дитячому віці. У процесі ігрової діяльності діти не лише супроводжують свої дії словами, а й висловлюють власні думки та почуття. Вони будують висловлювання, репліки, розподіляють ролі, вступають у контакт з однолітками та ведуть з ними ігровий діалог.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Класифікація дитячих ігор

Детально вивчити класифікації ігор дає змогу Т. Поніманська. Так, вона розглядає дослідження швейцарського психолога Ж. Піаже, який відокремив:

  1. ігри-вправи, які виникають у перші місяці життя дитини;

  2. символічні ігри, які найбільш поширені середі дітей віком
    2–4 років;

  3. ігри за правилами дітей 7–12 років.

Важливим є згадування досить оригінальної класифікації ігор, запропонованої американською дослідницею К. Гарвей, яка поділяє ігри на такі групи:

  1. ігри з рухами і взаємодією, які відображають емоційний настрій дітей;

  2. ігри з маніпуляцією предметів;

  3. мовні ігри, для яких характерно створення дітьми римованих творів;

  4. самостійна організація дітьми ігор із соціальним матеріалом [1, 315].

Загальну класифікацію ігор збагачує обґрунтування українським педагогом С. Русовою народних ігор, які залучають дітей до народної мудрості та досвіду поколінь. Нині вони використовуються педагогами для формування у дітей рухових умінь та навичок, виховання моральних та вольових якостей, любові до рідного краю, звичаїв і традицій українського народу.

Сучасна педагогіка найчастіше послуговується такою класифікацією ігор:

  1. творчі ігри, до яких належать режисерські, сюжетно-рольові, будівельно-конструкційні та ігри на теми літературних творів (драматизації, інсценування);

  2. ігри за правилами, групи яких утворюють рухливі та дидактичні ігри [1, 317].

Використане джерело

  1. Пентилюк М. І. Ділове спілкування та культура мовлення / М. І. Пентилюк, І. І. Марунич, І. В. Гайдаєнко. – К.: Центр навчальної літератури, 2010. – 224 с.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»