Конспект корекційно-логопедичного заняття
ХІД ЗАНЯТТЯ
Організаційний момент
Коло-вітання
Ми стаємо всі до кола,
Не сумуємо ніколи,
Разом ми одна сімя,
Я і ти, ти і я.
Вправа “Коректор”. Дитині пропонується знайти невідповідності у вірші.
Взимку в полі все цвіте -
І волошки й жито.
Гріє сонце золоте -
Ласкаво і привітно.
Морозець щипає щічки
Кличе дітлахів до річки
Щоб купатись і пірнати
І під сонцем засмагати.
Вправа “Чого не вистачає”. Дитина має розглянути малюнок і повним реченням сказати, що художник забув домалювати.
Вправа на розвиток зорового сприймання і уваги. Дитина має знайти всі предмети на малюнку і назвати їх всі узагальнюючим словом.